- Opis aukcji -
Bis - English jest grą językową przeznaczoną na poziom początkujący pozwalającą na opanowanie 60 podstawowych słów języka angielskiego. Gra bazuje na skojarzeniach napisów z obrazkami.
Charakter gry: Gra w karty
Poziom trudności: A1
Jeden z wielu możliwych scenariuszy prowadzenia rozgrywki: Należy potasować ze sobą obie talie kart i rozdać uczestnikom gry. Każdy z graczy wśród otrzymanych kart odszukuje i odkłada na bok pary składające się z wyrazu i obrazka, a pozostałe układa w dłoni zwracając uwagę na to, aby były niewidoczne dla innych graczy. Jedna z osób (na przykład najmłodszy uczestnik gry) ciągnie jedną kartę od osoby po swojej prawej stronie, a ta od następnej, itd... Każdy gracz odkłada na bok pary kart, które udaje mu się utworzyć przy pomocy wylosowanej karty. Wygrywa ten z uczestników gry, który jako pierwszy pozbędzie się wszystkich kart. Z kolei przegrywa ten, który jako ostatni zostaje z kartą bez pary.
Cele językowe: nauka podstawowego słownictwa języka angielskiego (60 wyrazów)
Przedział wiekowy: dzieci od 7-8 roku życia, młodzież, dorośli
Zastosowanie: Gra znajduje zastosowanie zarówno w trakcie zajęć w szkole jak i w warunkach domowych (zabawy z przyjaciółmi i rodziną, lub prywatne lekcje języka angielskiego).
Dodatkowe korzyści: Bis - English doskonali sprawności umysłowe takie jak pamięć, koncentracja i spostrzegawczość, sprzyja skutecznemu zapamiętywaniu oraz uczy aktywności i zdrowej rywalizacji, a jej ludyczny charakter pomaga w nawiązywaniu relacji społecznych z pozostałymi uczestnikami gry oraz wpływa pozytywnie na zredukowanie dystansu pomiędzy uczniem i uczącym.
Zestaw zawiera:
2 talie kart po 60 sztuk (60 kart z obrazkami oraz 60 z wyrazami),
broszurę metodyczną opisującą reguły gry i różne scenariusze prowadzenia rozgrywki oraz zawierającą sugestie dotyczące możliwych sposobów wykorzystania gry w trakcie zajęć.
Format 21,5x14,5 cm
Opakowanie: eleganckie kartonowe pudełko, folia
ISBN 978[zasłonięte][zasłonięte]51482
Wydawnictwo ELI
ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]51482
Wydawnictwo:ELI European Language Institute