|
|
e-księgarnia antykwariat PARALALA tel.+48 [zasłonięte]692520 [zasłonięte]@poczta.onet.pl
|
|
| KATEGORIE - kliknij i wybierz: |
|
| 47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236
tytułem: nick i nr aukcji
|
|
|
________P O C Z T A _______ I. PRZEDPŁATA NA KONTO:
*1 książka - priorytet 10,00 zł *2 książki - priorytet 11zł *3 i więcej - priorytet GRATIS !
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):
* 1 książka - priorytet - 15,50 zł * 2 książki - ekonomiczna - 14,00 zł - priorytet - 17,00 zł *3 książki i więcej - ekonomiczna - 16,00 zł - priorytet - 19,00 zł ____K U R I E R (DPD)____
I. PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 - 3 książek - 18 zł *3 - 10 książek - 22 zł *
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): * 1- 3 książek 28,00 zł * 3- 10 książek 28,00 zł * |
|
|
|
| |
| Edukacja Kreatywna Autor: Ewa Zwolińska (red.) rok: 2005 stron: 394 Zamieszczone w książce teksty propagują wychowanie niedyrektywne, sugerujące pobudzanie aktywności, doceniające rolę sztuki, upominające się o dowartościowanie różnych form ekspresji, akceptujące i szanujące dziecko, przyznając mu prawo do zaspokojenia potrzeb duchowych. Autorzy artykułów są świadomi konieczności zmian w edukacji kształtującej takie cechy jak: oryginalność, pomysłowość czy umiejętność stosowania alternatywnych rozwiązań. _______________________________________________________________________________________________ Spis treści: Wprowadzenie PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA KREATYWNEGO WYCHOWANIA I KSZTAŁCENIA Wojciech Jankowski, Kreatywność w międzynarodowej perspektywie porównawczej, Aleksandra Minczanowska, Kreatywność jako wartość i cel edukacji, Hanna Krauze-Sikorska, Kreatywność artystyczna jako wartość edukacyjna, Janina Uszyńska-Jarmoc, Od spontanicznej twórczości dziecka przez edukację kreatywną do samorealizacji Krystyna Chałas, Samotność siłą kreacji osobowej wychowanka Ewa A. Zwolińska, Zachowania kreatywne w opinii uczniów, nauczycieli oraz rodziców Małgorzata Zalewska-Bujak, Przemiany w polskiej edukacji - kreatywność nauczyciela Andrzej Browarny, Oczekiwania uczniów wobec spoobów prowadzenia lekcji przez nauczycieli w zreformowanej szkole na różnych poziomach edukacji (szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła średnia) KREATYWNOŚĆ W EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ I WCZESNOSZKOLNEJ Edyta Skoczylas-Krotla, Twórcza edukacja językowa w świetle opinii nauczycieli klas początkowych Lidia Kataryńczuk-Mania, Możliwości realizacji formy "słuchanie muzyki" w edukacji wczesnoszkolnej Grażyna Darłak, Aktywne słuchanie muzyki w edukacji wczesnoszkolnej Magdalena Bereda, Zajęcia umuzykalniające dzieci w wieku niemowlęcym, przedszkolnym i wczesnoszkolnym Maria Grzelczak, Teatr dziecięcy - jeg rola i wpływ na rozwój kreatywności przyszłych pokoleń Marzanna Matyiasik, Magdalena Łubkowska-Stanisławska, "Pomorze górom się kłania" - kształcenie postawy twórczej uczniów poprzez rozwój zdolności teatralnych, muzycznych i plastycznych na zajęciach pozalekcyjnych Teresa Banaszkiewicz, Metody kreatywne w edukacji fizycznej dzieci nauczania zintegrowanego Beata Sufa, Styl komunikowania się nauczyciela z uczniami a skuteczność porozumiewania się i współdziałania w klasie Dorota Sobierańska, Kształtowanie kompetencji komunikacyjnej uczniów siedmio- i dziewięcioletnich w małej grupie zadaniowej Danuta Łada, Nauczanie zintegrowane, uniformizacja, nowa edukacja Renata Kozieł, Rozwijanie wyobraźni dziecka na zajęciach plastycznych o charakterze integracyjnym KREATYWNOŚĆ W EDUKACJI POLONISTYCZNEJ I GEOGRAFICZNEJ
Agata Cabała, Zdanie warunkowe jako narzędzie kształtowania kreatywności nauczycieli i uczniów Jadwiga Lis, Aktywność twórcza a poziom kompetencji polonistycznych uczniów gimnazjum Jadwiga Oleksy, Udział nauczyciela w kształtowaniu twórczych postaw uczniów (na przykładzie pracy z tekstem podręcznika) Maria Guśpiel, Przełamywanie schematów edukacji polonistycznej dziecka Andrzej Browarny, Kształcące i wychowawcze aspekty nauczania geografii regionalnej KREATYWNOŚĆ W EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ Mirosław Dymon, Interpretacja utworów muzycznych w aspekcie procesu twórczego Beata Bonna,Środowisko rodzinne w procesie rozwoju muzycznego Anna Waluga, Uczenie muzyki w szkole a wychowanie Elżbieta Szubertowska, Muzyczna aktywność twórcza młodzieży Ewa Klimas-Kuchtowa, Informacja o muzycznych warsztatach "Metody efektywnego relaksu" Małgorzata Suświłło, Zdolności twórcze dziecka - modele i warunki ich rozwijania Bogumiła Mika, Kreatywność w edukacji wybitnych muzyków - z analiz materiałów biograficznych Jerzy Dyląg, Przełamywanie schematów w edukacji muzycznej dziecka Agnieszka Soroka, Kształcenie twórczej postawy dziecka poprzez zajęcia umuzykalniające w klasach I-III szkoły muzycznej I stopnia Mirosław Kisiel, Edukacja wyobraźni dziecka z wykorzystaniem elementów muzyki, plastyki, słowa i ruchu w kształceniu zintegrowanym Elżbieta Soja, Aldona Wojciechowska, Formy aktywności muzycznej z elementami muzykoterapii w rozwijaniu twórczej postawy studentów edukacji wczesnoszkolnej Gabriela Karin Konkol, Kształtowanie twórczej aktywności dziecka w nauczaniu gry na fortepianie Gabriela Karin Konkol, Autorski program nauczyciela dla uczniów klas IV, V, VI fortepianu (cykl sześcioletni) Sopockiej Szkoły Muzycznej I stopnia w Sopocie (fragmenty) ROZWIJANIE TWÓRCZOŚCI PLASTYCZNEJ I MUZYCZNEJ U DZIECI CHORYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH Ewa Piwowarska, Aktywność plastyczna jako stymulator rozwoju kreatywnej postawy dziecka Bernadeta Szczupał, Terapeutyczna rola zajęć plastycznych w pracy pozalekcyjnej Izabela Dębicka, Znaczenie improwizacji fortepianowej w kształtowaniu funkcji manualnych oraz zdolności twórczych dzieci 6-7 letnich z mózgowym porażeniem dziecięcym Izabela Plieth-Kalinowska, Program autorski klasy integracyjnej animatorów twórczości artystycznej Ewelina Jutrzyna, Edukacja artystyczna a zainteresowania muzyczne dzieci niepełnosprawnych | |