Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA Zachęta Rodziców do Nauki

24-01-2012, 5:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 46 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2042092525
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 6   
Koniec: 16-01-2012 21:20:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha






e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl







KATEGORIE - kliknij i wybierz:







47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji






________P O C Z T A
_______


I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 10,00 zł
*2 książki - priorytet 11zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka - priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł


____K U R I E R (DPD)____

I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 - 3 książek - 14 zł
*3 - 10 książek - 18 zł
*

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1- 3 książek 18,00 zł
* 3- 10 książek 22,00 zł *







WDRAŻANIE DZIECI DO SAMOKSZTAŁCENIA - ASPEKTY TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE

Autor: JOLANTA FLANZ
113 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2008


Recenzowana książka wydaje się na wskroś interesująca, zarówno ze względów poznawczych, jak i praktycznych. W społeczeństwie informacyjnym, społeczeństwie wiedzy, umiejętność uczenia się oraz samokształcenia stanowi podstawową kompetencję, w którą powinna wyposażać dorastające pokolenie współczesna szkoła. Realizacja idei edukacji całożyciowej wymaga od każdego człowieka nieustannego aktualizowania wiedzy i nabywania nowych kompetencji, a proces uczenia się, samodzielnego zdobywania wiedzy i umiejętności, powinien rozpoczynać się bardzo wcześnie. W praktyce pedagogicznej przedstawia się to bardzo różnie, a z efektami braku tej umiejętności mamy do czynienia od poziomu podstawowego aż do szkoły wyższej. Na każdym etapie edukacji widoczna jest bezradność uczniów i studentów w samodzielnym zdobywaniu wiedzy, co w przyszłości przełoży się na funkcjonowanie ich w środowisku zawodowym. Książka Jolanty Flanz odpowiada na pytanie nie tylko dlaczego należy przygotowywać dziecko do samokształcenia na etapie edukacji wczesnoszkolnej, ale przede wszystkim, jak to konkretnie czynić. Są to zarówno propozycje dla nauczycieli, jak i rodziców, a poniekąd samych uczniów.

spis treści

Wprowadzenie

Rozdział I
Psychopedagogiczne aspekty samokształcenia

1. Zaspokajanie potrzeb dzieci w młodszym wieku szkolnym
2. Wybrane koncepcje uczenia się w świetle badań psychologicznych
3. Definicja samokształcenia
4. Idee samokształceniowe w systemach wychowawczo-oświatowych
5. Optymalny czas do rozpoczęcia z dziećmi nauki samodzielnego uczenia się
6. Właściwości psychiczne dzieci 7-9-letnich, niezbędne dla ich samokształcenia
7. Możliwości samokształceniowe dzieci 7-9-letnich
8. Czynniki warunkujące przygotowanie dzieci 7-9-letnich do samodzielnego uczenia się

Rozdział II
Metodyczne aspekty samokształcenia

1. Wdrażanie uczniów do samokształcenia - propozycje dla nauczycieli
2. Wdrażanie uczniów do samokształcenia - propozycje dla rodziców
3. Sposoby wdrażania uczniów do samokształcenia w świetle literatury i praktyki
4. Wdrażanie uczniów do samokształcenia - założenia koncepcji prof. Jerzego Kujawińskiego
5. Wdrażanie uczniów do samokształcenia w aspekcie psychologicznym
5.1. Rozwijanie motywacji i zainteresowań samokształceniowych oraz aktywności twórczej uczniów
6. Wdrażanie uczniów do samokształcenia w aspekcie dydaktycznym
6.1. Zaznajamianie uczniów z różnymi źródłami informacji
6.2. Kształcenie u uczniów metod zdobywania i gromadzenia potrzebnych informacji i umiejętności
6.3. Nauka sposobów wykorzystywania zdobytej wiedzy w działaniu praktycznym
Zakończenie
Bibliografia