Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA Nauczanie Dziecka Emocje

28-01-2012, 2:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2062184882
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 8   
Koniec: 27-01-2012 04:35:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2004
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha






e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl









KATEGORIE - kliknij i wybierz:









47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji







I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 8,50 zł
*2 książki - priorytet 9zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka
- ekonomiczna - 12,50 zł
- priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł












Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna w warunkach przemian początku XXI wieku
Anna Jakubowicz-Bryx (red.)

2004 r
Format: B5, Stron: 154

_____________________________________________________________________________________

Pierwsza część książki dotyczy profilu nauczyciela wczesnej edukacji .

Część druga poświęcona jest problemom edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Możemy zapoznać się z amerykańskim projektem kształcenia krytycznego myślenia i czytania, który autorka artykułu przenosi na grunt polskiej edukacji wczesnoszkolnej. Mamy okazję przybliżyć sobie aktywność werbalną dzieci w młodszym wieku szkolnym w świetle przezwisk uczniowskich.
Autorzy zajęli się także: wpływem ćwiczeń słownikowo-frazeologicznych zawartych w podręcznikach dla klas niższych na rozwój mowy uczniów;
rolą wykorzystania różnych sposobów ilustrowania tego samego utworu jako sposobu zaspokajania potrzeb czytelniczych dziecka oraz pobudzania percepcji i ekspresji plastycznej dzieci; znaczeniem metody czynnościowej w kształtowaniu pojęć i umiejętności matematycznych;
edukacją muzyczną; dziedzictwem kultury w regionie; edukacją zdrowotną; związkiem inteligencji emocjonalnej z wychowaniem dziecka w wieku przedszkolnym.
.

Spis treści:

Wprowadzenie

Część pierwsza. Portret nauczyciela wczesnej edukacji

HALINA SMOLIŃSKA-RĘBAS, Portfolio jako technika monitorowania i autoprezentacji rozwoju profesjonalnego słuchaczy studiów podyplomowych edukacji zintegrowanej

MARIA SOBIESZCZYK, Kompetencje nauczyciela wczesnej edukacji do pracy z dziećmi leworęcznymi

MARIA PLENKIEWICZ, ANNA JAKBOWICZ-BRYX, Kompetencje dydaktyczne nauczycieli wczesnej eduakcji

RYSZARDA CIERZNIEWSKA, Permanentna reforma edukacji

MARIA BULERA, GRAŻYNA KNASIŃSKA-SZYMAŃSKA, Nauczyciele i rodzice partnerami w
trudnym okresie adaptacji dziecka w przedszkolu

Część druga. Wybrane aspekty edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej

MARIA PLENKIEWICZ, Krytyczne czytanie sposobem aktywnego udziału uczniów w dialogu edukacyjnym. Amerykański projekt kształcenia krytycznego myślenia i czytania we współczesnej edukacji wczesnoszkolnej

MARIA CZAPLICKA, Aktywność werbalna dzieci w młodszym wieku szkolnym w świetle przezwisk uczniowskich


ANNA JAKUBOWICZ-BRYX, Wpływ ćwiczeń słownikowo-frazeologicznych zawartych w podręczniku na proces rozwoju mowy dziecka


ELŻBIETA SZEFLER, Stymulowanie percepcji i ekspresji plastycznej dzieci pięcioletnich ilustracjami różnych twórcó do wiersza J. Tuwima "Okulary"


JOLANTA SEIDEL, Raz jeszcze - o metodzie czynnościowego nauczania mateamtyki w klasach I-III


ELŻBIETA KASZEWSKA, Tradycje muzykowania ludowego inspiracją w rozwoju kreatywności dzieci


GABRIELA WERNICKA, Regionalizm i ścieżka regionalna w rzeczywistej integracji kształcenia ogółnego z muzyką


KATARZYNA WOJCIECHOWSKA, Zdrowie w szkole


MARIA GŁADYSZEWSKA, Inteligencja emocjonalna a wychowanie dziecka w wieku przedszkolnym