|
|
e-księgarnia antykwariat PARALALA tel.+48 [zasłonięte]692520 [zasłonięte]@poczta.onet.pl
|
|
|
|
|
|
KATEGORIE - kliknij i wybierz: |
|
|
|
|
| 47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236
tytułem: nick i nr aukcji
|
|
|
|
|
|
I. PRZEDPŁATA NA KONTO:
*1 książka - priorytet 8,50 zł *2 książki - priorytet 9zł *3 i więcej - priorytet GRATIS !
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):
* 1 książka - ekonomiczna - 12,50 zł - priorytet - 15,50 zł * 2 książki - ekonomiczna - 14,00 zł - priorytet - 17,00 zł *3 książki i więcej - ekonomiczna - 16,00 zł - priorytet - 19,00 zł
|
|
|
|
| |
|
Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna w warunkach przemian początku XXI wieku Anna Jakubowicz-Bryx (red.)
2004 r Format: B5, Stron: 154
_____________________________________________________________________________________ Pierwsza część książki dotyczy profilu nauczyciela wczesnej edukacji . Część druga poświęcona jest problemom edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Możemy zapoznać się z amerykańskim projektem kształcenia krytycznego myślenia i czytania, który autorka artykułu przenosi na grunt polskiej edukacji wczesnoszkolnej. Mamy okazję przybliżyć sobie aktywność werbalną dzieci w młodszym wieku szkolnym w świetle przezwisk uczniowskich. Autorzy zajęli się także: wpływem ćwiczeń słownikowo-frazeologicznych zawartych w podręcznikach dla klas niższych na rozwój mowy uczniów; rolą wykorzystania różnych sposobów ilustrowania tego samego utworu jako sposobu zaspokajania potrzeb czytelniczych dziecka oraz pobudzania percepcji i ekspresji plastycznej dzieci; znaczeniem metody czynnościowej w kształtowaniu pojęć i umiejętności matematycznych; edukacją muzyczną; dziedzictwem kultury w regionie; edukacją zdrowotną; związkiem inteligencji emocjonalnej z wychowaniem dziecka w wieku przedszkolnym..
Spis treści:
Wprowadzenie
Część pierwsza. Portret nauczyciela wczesnej edukacji
HALINA SMOLIŃSKA-RĘBAS, Portfolio jako technika monitorowania i autoprezentacji rozwoju profesjonalnego słuchaczy studiów podyplomowych edukacji zintegrowanej
MARIA SOBIESZCZYK, Kompetencje nauczyciela wczesnej edukacji do pracy z dziećmi leworęcznymi
MARIA PLENKIEWICZ, ANNA JAKBOWICZ-BRYX, Kompetencje dydaktyczne nauczycieli wczesnej eduakcji
RYSZARDA CIERZNIEWSKA, Permanentna reforma edukacji
MARIA BULERA, GRAŻYNA KNASIŃSKA-SZYMAŃSKA, Nauczyciele i rodzice partnerami w trudnym okresie adaptacji dziecka w przedszkolu
Część druga. Wybrane aspekty edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej
MARIA PLENKIEWICZ, Krytyczne czytanie sposobem aktywnego udziału uczniów w dialogu edukacyjnym. Amerykański projekt kształcenia krytycznego myślenia i czytania we współczesnej edukacji wczesnoszkolnej
MARIA CZAPLICKA, Aktywność werbalna dzieci w młodszym wieku szkolnym w świetle przezwisk uczniowskich
ANNA JAKUBOWICZ-BRYX, Wpływ ćwiczeń słownikowo-frazeologicznych zawartych w podręczniku na proces rozwoju mowy dziecka
ELŻBIETA SZEFLER, Stymulowanie percepcji i ekspresji plastycznej dzieci pięcioletnich ilustracjami różnych twórcó do wiersza J. Tuwima "Okulary"
JOLANTA SEIDEL, Raz jeszcze - o metodzie czynnościowego nauczania mateamtyki w klasach I-III
ELŻBIETA KASZEWSKA, Tradycje muzykowania ludowego inspiracją w rozwoju kreatywności dzieci
GABRIELA WERNICKA, Regionalizm i ścieżka regionalna w rzeczywistej integracji kształcenia ogółnego z muzyką
KATARZYNA WOJCIECHOWSKA, Zdrowie w szkole
MARIA GŁADYSZEWSKA, Inteligencja emocjonalna a wychowanie dziecka w wieku przedszkolnym
| |