Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA Integracja Reforma Systemu

13-03-2015, 20:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik ArgentumAntyki
numer aukcji: 5145103685
Miejscowość Piotrków Trybunalski
Wyświetleń: 4   
Koniec: 13-03-2015 20:00:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam

2000, 454 strony

I. Podstawy teoretyczne reform edukacyjnych

 

1. TADEUSZ LEWOWICKI

Pedagogika i edukacja wczesnoszkolna w kontekście reformy szkoły

 

2. WŁADYSŁAW PUŚLECKI

Jedność w wielości zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej

 

3. TADEUSZ JAŁMUŻNA

Ewolucja reform edukacyjnych w Polsce

 

4. RYSZARD WIĘCKOWSKI

Pedagogiczna interpretacja współczesnej koncepcji integracji edukacji wczesnoszkolnej

 

 

II. Nauczyciel w reformie edukacji

 

1. RENATA STAWINOGA

Wieloaspektowość roli nauczyciela w zmieniającej się szkole przełomu wieków

 

2. DANUTA WALOSZEK

Nauczyciel w zreformowanej szkole - propozycje usytuowania zawodowego

 

3. MIROSŁAW KISIEL

Muzyczne kompetencje nauczycieli pedagogiki wczesnoszkolnej a oczekiwania uczniów klas I-III

 

4. STANISŁAW BRYŁ

Adaptacja społeczno-zawodowa absolwentów kieleckiej WSP w środowisku szkól podstawowych

 

5.PIOTRKOWOLIK

Znaczenie praktyk pedagogicznych w kształceniu przyszłych nauczycieli klas I-III

 

6. MARIA BUTRYMOWICZ

Problemy specjalizacji zawodowej nauczycieli klas początkowych szkól polskich na Litwie

 

7.ZOFIA MATYSKA

Charakterystyka „Nowego Projektu doskonalenia zawodowego pracowników pedagogicznych” w Republice Czeskiej

 

 

III. Współczesne inicjatywy edukacyjne

 

1. GABRIELA KAPICA

Wczesnoszkolna edukacja regionalna w kontekście integracji europejskiej. Od malej ojczyzny do wielkiej Europy

 

2. JAN KIDA

Tendencje nowatorskie i integracyjne w zakresie komunikacji literackiej i kulturalnej na poziomie edukacji wczesnoszkolnej

 

3. MONIKA WIŚNIEWSKA ,.

Koncepcja pedagogiczna doboru wyrazów podstawowych do współczesnych elementarzy

 

4. DOROTA RADZIKOWSKA

Charakterystyka tekstów oraz szaty graficznej wybranych współczesnych elementarzy

 

5. ANNA TYL

Edukacja matematyczna w kontekście integracji

 

6. TERESA WRÓBLEWSKA

Aktywność twórcza jako skuteczna komunikacja w kontekście reformy systemu szkolnego

 

7. KRZYSZTOF J. SZMIDT

Lekcje twórczości w edukacji wczesnoszkolnej a postulaty psychodydaktyki kreatywności

 

8. JOLANTA BONAR

Jak wspierać twórczość dziecka

 

 

IV. Integracja w edukacji wczesnoszkolnej

 

1. TOMASZ JAŁMUŻNA

Przegląd koncepcji pedagogicznych edukacji wczesnoszkolnej

 

2. JADWIGA HANISZ

Wczesnoszkolna zintegrowana edukacja XXI w

 

3. MAŁGORZATA MUSZYŃSKA

O integrację w edukacji wczesnoszkolnej. Od kompetencji integracyjnych nauczyciela do kompetencji interpretacyjnych ucznia

.

4. MARIAN LELONEK

Rozwijanie myślenia uczniów w procesie zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej

 

5.JOANNABALCER

Treści środowiskowe w edukacji wczesnoszkolnej

 

6. ANNA MARIA GRZYWACKA

Edukacja ekologiczna uczniów klas I-III

 

7. AGNIESZKA WOŁOSZYN-KORCZYK

Doświadczenia w kształtowaniu pojęć przyrodniczych w edukacji elementarnej

 

8. GABRIELA KRYK

Nauczanie zintegrowane a zagadnienie propedeutycznego samokształcenia młodszych uczniów

 

 

V. Problemy wychowania

 

1 BOŻENA PAWLAK

Integracja oddziaływań wychowawczo-dydaktycznych nauczycieli i rodziców w edukacji wczesnoszkolnej.

 

2. TATIANA KŁOSIŃSKA

Obraz współczesnego nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w poglądach uczniowskich

 

3. CZESŁAW WIŚNIEWSKI

Próby zarysu granic wolności w wychowaniu wczesnoszkolnym

 

4. GRAŻYNA MIŁKOWSKA-OLEJNICZAK

Rola nauczyciela klas I-III w zapobieganiu agresji i przemocy dzieci oraz wobec dzieci

 

5. BOŻENA KOZŁOWSKA

Nauczyciel klas początkowych w oczekiwaniach dzieci

 

 

VI. Diagnozowanie i wspomaganie rozwoju dziecka

 

1. WŁODZIMIERZ GORISZOWSKI

Podmiotowość ucznia w edukacji wczesnoszkolnej

 

2. JANINA USZYŃSKA

System oceniana preferowany przez nauczycieli a struktura obrazu „ja” dziecka u progu edukacji szkolnej

 

3. MAŁGORZATA DROST

Koncepcje oceny osiągnięć uczniów w kontekście zmian edukacyjnych

 

4. ELŻBIETA MAREK

Koncepcje oceniania osiągnięć uczniów we współczesnych programach nauczania zintegrowanego

 

5. ELŻBIETA MISIORNA

Ocenianie jako wspomaganie rozwoju w zreformowanej szkole

 

6. GRAŻYNA SZAFRANIEC

Nowe kierunki i metody w pracy korekcyjno-kompensacyjnej

 

7. KRYSTYNA DUDKIEWICZ

Badania nad współzależnością modelowych cech morfologicznych dzieci przedszkolnych

 

8. AGNIESZKA SPIKERT

Praca nad rozwojem inteligencji emocjonalnej uczniów klas I-III

 

9. DANUTA RUCZAJ

Reforma systemu szkolnego, a praca korekcyjno-kompensacyjna

 

w edukacji wczesnoszkolnej

 

Antyki Argentum
Kupujesz od legalnie działającej firmy
Regulamin aukcji w zakładce "O nas"