Autor:Alicja Tanajewska, Renata Naprawa, Lidia Czarnecka
Autorki, wychodząc naprzeciw decyzji MEN dotyczącej edukacji dziecka sześcioletniego, przygotowały propozycję edukacyjną Dziecko sześcioletnie w szkole – dobry start, której celem jest między innymi:
– wspomaganie dobrego startu dziecka sześcioletniego w szkole;
– przedstawienie charakterystyki rozwoju dziecka sześcioletniego;
– ukazanie zadań szkoły, wychowawcy, nauczycieli związanych z edukacją dziecka sześcioletniego w szkole;
– wsparcie nauczyciela w sposobach i formach planowania oraz udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej;
– zaproponowanie różnorodnych indywidualnych lub grupowych programów pomocy psychologiczno-pedagogicznej wynikających z podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz edukacji wczesnoszkolnej dostosowanych do indywidualnych potrzeb i możliwości ucznia sześcioletniego.
Autor:Elwira Drzał, Iwonna Skibińska-Czechowicz
Jest to zbiór scenariuszy napisanych z myślą o nauczycielach poszukujących ciekawych sposobów realizacji treści programowych – zarówno w zakresie edukacji polonistycznej, jak i muzycznej oraz plastycznej. Te małe formy teatralne pozwalają uaktywnić różne płaszczyzny twórczego działania dzieci. Praca z tekstem, projektowanie scenografii, kostiumów, przygotowanie oprawy muzycznej doskonale integrują grupę wokół wspólnego celu. Aby ułatwić uczniom pracę nad tekstem, w książce wyodrębnione zostały dwie części: pierwsza przeznaczona jest dla nauczyciela, druga – dla ucznia (nie ma w tej części zapisu nutowego muzyki do piosenek).
Dorota Klus-Stańska, Marzenna Nowicka
Publikacja jest przekrojowym studium krytycznym dotyczącym kształcenia dzieci na etapie początkowym. Korzystając z najnowszych trendów w pedagogice światowej oraz badań nad szkołą, Autorki dokonują szczegółowych analiz głównych obszarów edukacji wczesnoszkolnej (polonistycznej i matematycznej). Wiele miejsca poświęcają również koncepcjom kształcenia zintegrowanego. W prezentowanych zagadnieniach Autorki odwołują się bezpośrednio do praktyki szkolnej oraz najnowszych dokumentów reformy programowej. Ujawniając słabości tradycyjnej metodyki nauczania początkowego, nie pozostawiają czytelnika bez wskazówek i propozycji sposobów dokonywania zmiany edukacji. Prezentują liczne alternatywne rozwiązania i przykłady działań, w których pojawia się możliwość wspierania marginalizowanych i zaniedbywanych w tradycyjnej szkole sfer rozwoju najmłodszych uczniów.
Anna Jurek
„[…] frapująca lektura dla wszystkich, których choć trochę interesują zmagania dzieci własnych i nauczanych w instytucji, a nawet odniesienia retrospekcyjne w przypadku osób walczących ze swoją słabością ortograficzną”.
Z recenzji prof. zw. dr hab. Krystyny Ferenz
„Rezultaty przedstawionych analiz są szokujące i mają ogromną wagę praktyczną. Pokazują one, że autorzy podręczników nie traktują nauczania czytania i pisania jako procesu długofalowego, który wymaga opracowań systemowych. Autorka wykazała szereg błędów, braków i niekonsekwencji, które niewątpliwie mogą przyczynić się do narastania trudności w nabywaniu umiejętności czytania i pisania”.
Z recenzji prof. zw. dr hab. Grażyny Krasowicz-Kupis
masz pytanie zadzwoń:
32 [zasłonięte] 93 lub 32 [zasłonięte] 72
poniedziałek- piątek 8:00-20:00
sobota 8:00-14:00
1 aukcja lub 1 przedmiot - poczta polska
kilka aukcji lub sztuk wysyłka kurierem
WYSYŁKA ZA GRANICĘ po uprzednim uzgodnieniu kosztów wysyłki wg cennika POCZTY POLSKIEJ dla danego kraju:
http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html
- forma płatności przelew
REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE
kupujesz wypełnij - formularz płacę niezależnie od formy płatności
DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368