Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA INSCENIZACJE START SZKOŁA

22-11-2014, 11:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 114.16 zł     
Użytkownik ksiegarz-pl
numer aukcji: 4728497987
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 1   
Koniec: 22-11-2014 10:59:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

DZIECKO SZEŚCIOLETNIE W SZKOLE – dobry start

 

Autor:Alicja Tanajewska, Renata Naprawa, Lidia Czarnecka

format B5
objętość 124 strony
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-701-6


 

Autorki, wychodząc naprzeciw decyzji MEN dotyczącej edukacji dziecka sześcioletniego, przygotowały propozycję edukacyjną Dziecko sześcioletnie w szkole – dobry start, której celem jest między innymi:

– wspomaganie dobrego startu dziecka sześcioletniego w szkole;

– przedstawienie charakterystyki rozwoju dziecka sześcioletniego;

– ukazanie zadań szkoły, wychowawcy, nauczycieli związanych z edukacją dziecka sześcioletniego w szkole;

– wsparcie nauczyciela w sposobach i formach planowania oraz udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej;

– zaproponowanie różnorodnych indywidualnych lub grupowych programów pomocy psychologiczno-pedagogicznej wynikających z podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz edukacji wczesnoszkolnej dostosowanych do indywidualnych potrzeb i możliwości ucznia sześcioletniego.

 

 

 

INSCENIZACJE W NAUCZANIU ZINTEGROWANYM

 

Autor:Elwira Drzał, Iwonna Skibińska-Czechowicz

format B5
objętość 92 strony
oprawa miękka
płyty 1 CD
ISBN [zasłonięte]978-8334-062-8

  

 

 

Jest to zbiór scenariuszy napisanych z myślą o nauczycielach poszukujących ciekawych sposobów realizacji treści programowych – zarówno w zakresie edukacji polonistycznej, jak i muzycznej oraz plastycznej. Te małe formy teatralne pozwalają uaktywnić różne płaszczyzny twórczego działania dzieci. Praca z tekstem, projektowanie scenografii, kostiumów, przygotowanie oprawy muzycznej doskonale integrują grupę wokół wspólnego celu. Aby ułatwić uczniom pracę nad tekstem, w książce wyodrębnione zostały dwie części: pierwsza przeznaczona jest dla nauczyciela, druga – dla ucznia (nie ma w tej części zapisu nutowego muzyki do piosenek).

 

SENSY I BEZSENSY EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

 


Dorota Klus-Stańska, Marzenna Nowicka

format B5
objętość 280 stron
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8344-061-2


 

Publikacja jest przekrojowym studium krytycznym dotyczącym kształcenia dzieci na etapie początkowym. Korzystając z najnowszych trendów w pedagogice światowej oraz badań nad szkołą, Autorki dokonują szczegółowych analiz głównych obszarów edukacji wczesnoszkolnej (polonistycznej i matematycznej). Wiele miejsca poświęcają również koncepcjom kształcenia zintegrowanego. W prezentowanych zagadnieniach Autorki odwołują się bezpośrednio do praktyki szkolnej oraz najnowszych dokumentów reformy programowej. Ujawniając słabości tradycyjnej metodyki nauczania początkowego, nie pozostawiają czytelnika bez wskazówek i propozycji sposobów dokonywania zmiany edukacji. Prezentują liczne alternatywne rozwiązania i przykłady działań, w których pojawia się możliwość wspierania marginalizowanych i zaniedbywanych w tradycyjnej szkole sfer rozwoju najmłodszych uczniów.

 

METODY NAUKI CZYTANIA I PISANIA z perspektywy trudności uczniów

 

 

Anna Jurek

format B5
objętość 224 strony
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8344-021-6


 

 

  • Dlaczego z każdym rokiem coraz bardziej obniża się poziom umiejętności uczniów w zakresie czytania i pisania?

 

  • Dlaczego obecnie dzieci popełniają trzykrotnie więcej błędów ortograficznych niż dawniej ich rówieśnicy nauczani według Elementarza Mariana Falskiego?

 

  • Dlaczego uczniowie korzystający ze współczesnych podręczników piszą fonetycznie?

 

 

„[…] frapująca lektura dla wszystkich, których choć trochę interesują zmagania dzieci własnych i nauczanych w instytucji, a nawet odniesienia retrospekcyjne w przypadku osób walczących ze swoją słabością ortograficzną”.

Z recenzji prof. zw. dr hab. Krystyny Ferenz

 


„Rezultaty przedstawionych analiz są szokujące i mają ogromną wagę praktyczną. Pokazują one, że autorzy podręczników nie traktują nauczania czytania i pisania jako procesu długofalowego, który wymaga opracowań systemowych. Autorka wykazała szereg błędów, braków i niekonsekwencji, które niewątpliwie mogą przyczynić się do narastania trudności w nabywaniu umiejętności czytania i pisania”.

Z recenzji prof. zw. dr hab. Grażyny Krasowicz-Kupis

 

 

Zabawa w teatr

Przedszkolne i szkolne inscenizacje

   okładka
Wspaniała zabawa w szkole, w przedszkolu i w domu. Samodzielnie wykonaj kostium, przygotuj dekorację i wystaw najpiękniejszy spektakl we własnym teatrzyku.
Propozycje przedstawień z pewnością spodobają się młodym aktorom i ich nauczycielom oraz
widzom.
W książce:
23 spektakle
opisy inscenizacji
pomysły na kostiumy, rekwizyty i scenografię

Ta książka pomoże:
dzieciom - samodzielnie bawić się w teatr
rodzicom - w zorganizowaniu dzieciom czasu wolnego;
nauczycielom - przeprowadzić interesujące zajęcia.


masz pytanie zadzwoń:

32 [zasłonięte] 93 lub 32 [zasłonięte] 72

 

poniedziałek- piątek 8:00-20:00

sobota 8:00-14:00

 

 

 

wysyłka :

1 aukcja lub 1 przedmiot - poczta polska

kilka aukcji lub sztuk wysyłka kurierem


WYSYŁKA ZA GRANICĘ po uprzednim uzgodnieniu kosztów wysyłki wg cennika POCZTY POLSKIEJ dla danego kraju:

http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html

- forma płatności przelew


 

REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE

kupujesz wypełnij - formularz płacę niezależnie od formy płatności


DANE DO PRZELEWU:

P.P.H.U Najbar Mirosław

ul.Batorego 24

43-100 Tychy

ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368