Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EDUKACJA PEDAGOGIKA Wolność Język POSTMODERNIZM

14-08-2014, 21:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27.99 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 4426939263
Miejscowość Touń
Wyświetleń: 3   
Koniec: 14-08-2014 20:35:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

EDUKACJA PRZEŁOMU WIEKÓW WOBEC KWESTII AKSJOLOGICZNYCH

red. U. Ostrowska
 2001, 316 stron.




OPIS

Intensywne zmiany we wszystkich sferach życia przełomu wieków i mileniów są przedmiotem badań, rozważań, refleksji. Ludzkość wkracza w trzecie tysiąclecie w obliczu postępu naukowego, zmieniającego radykalnie świat. Jednakże jakość życia [...] w bezustannie ewoluującym universum antroposferycznym zależy niezmiennie od dokonywanych wyborów przez każdego człowieka, który jest, staje się, dąży. [...]


Liczba narastających pytań natury etycznej zdaje się być niewyczerpalnym źródłem nadziei i obaw, zwłaszcza w odniesieniu do sfery moralnej homo sapiens. Jaka więc jest/będzie rola edukacji w zmieniającym się świecie nieodgadnionych aspektów aksjologicznych ludzkości? Właśnie kwestie aksjologiczne zdają się wytyczać najistotniejsze kręgi problemów ludzkości nowego stulecia. (Ze Wstępu)



SPIS TREŚCI

Wstęp

CZĘŚĆ I. MIĘDZY TRADYCJĄ JAKO SKARBNICĄ WZORÓW I PRZESTRÓG A WYZWANIAMI NOWEGO STULECIA

Janusz Gnitecki, W poszukiwaniu aksjologicznych podstaw edukacji.

Wanda Dróżka, Orientacje aksjologiczne i style działania nauczycieli.
Między tradycją a nowymi wyzwaniami.....

Łucja Kabzińska, Aksjologiczne aspekty wychowania w polskiej pedagogice
kultury....

Krzysztof Kabziński, Aksjologiczne podstawy wychowania w twórczości naukowej Karola Kotlowskiego...

Barbara Golińska, Bohdan Grodzki, Kontrowersje wokół aksjologii pedagogicznej

Grażyna Teresa Wysocka, Edukacja - wyzwanie dla teraźniejszości i przyszłości

Marek Dolata, Implikacje aksjologiczne paradygmatów edukacyjnych, czyli postmodernistyczna kontynuacja sporu o neutralność nauki .


CZĘŚĆ II. AKSJOLOGICZNE ASPEKTY RELACJI INTERPERSONALNYCH W EDUKACJI

Maria Czerepaniak-Walczak, Wolność jako wartość dzielona. O wolności w interakcjach edukacyjnych...

Lidia Marek, Odpowiedzialność jako wartości cel
edukacji.

Monika Maciejewska, Poczucie odpowiedzialności
moralnej nauczyciela. Próba zarysowania problemu ...

Joanna Ostrouch-Kowalska, Ja, Ty, My - relacje między matką a córką...

Małgorzata Mikut, Wartości młodzieży wiejskiej w dobie dokonujących się przemian.....

Majka Łojko, Aksjologiczne aspekty pracy socjalnej


CZĘŚĆ III. NAUCZYCIEL - UCZEŃ - STUDENT W PRYZMACIE AKSJOLOGICZNYM

Bogusława Dorota Golębniak, Etyczny wymiar edukacji nauczycieli...

Małgorzata Cłiodorowska, Zasada podmiotowości jednym z podstawowych komponentów edukacji etycznej nauczycieli...

Krystyna Zuchelkowska, Aksjologiczne preferencje nauczycieli klas młodszych ..

Alicja Kicowska, Teresa Pietraszek, Aksjologiczne aspekty nauczyciela w percepcji jego uczniów-absolwentów...

Wiktor Sawczuk, Szkoła wyższa jako miejsce spotkania nauczyciela i ucznia/studenta (wybrane problemy)..

Jolanta Ostasz, Preferencje młodzieży niepełnosprawnej w zakresie stylu życia.

Tomasz Nowakowski, Pedagogiczne korzyści stosowania nowoczesnych technologii informatycznych w nauczaniu..


CZĘŚĆ IV. W PERSPEKTYWIE WARTOŚCI EDUKACYJNYCH

Urszula Ostrowska, Język wartości czy język jako wartość w edukacji — aksjologiczne aspekty problemu.

Anna Duszkiewicz, Komunikacja językowa jako podstawa relacji interpersonalnych w procesie edukacji.....

Isabelle Bertrand, Limpact et le role des nouvelles technologies de llnformation et de la communication sur 1'enseignement a distance (Jnnowacyjność i zagrożenia nowych technologii informacji i komunikacji w nauczaniu na odległość)...

Joanna Zeromska-Charlińska, Szansę i trudności w realizowaniu idei dialogu między nauczycielami i uczniami....

Bożena Dydycz, Agnieszka Ko walczyk-Kassyk, Wartość osoby jako podstawowa determinanta wychowania...

Iwona Cymerman, Wrażliwość jako wartość.

Agata Cudowska, Twórczość - wartość postulowana czy aktualizowana w edukacji?.

Dorota Bartnicka, Zainteresowanie studentów problematyką wychowawczą...

Andrzej Lis, Programy Outdoor Education - realizacja wartości czy wartość sama w sobie?.

Maria Sitko, Wychowanie w wartościach ludzkich - wychowaniem XXI wieku.

Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej „Aspekty aksjologiczne w edukacji" (Tadeusz Krzemiński)


STAN KSIĄŻKI


Pozycja jest NOWA w stanie idealnym

ZACHĘCAM WSZYSTKICH GORĄCO RÓWNIEŻ DO OBEJRZENIA INNYCH CIEKAWYCH AUKCJI

KUPUJĄC KILKA POZYCJI NA RAZ OSZCZĘDZASZ NA KOSZTACH PRZESYŁKI - A KUPUJĄC 3 LUB WIĘCEJ ZA PRZESŁANIE NIE PŁACISZ NIC (dotyczy PRZESYŁEK KRAJOWYCH) !!!!




EDUKACJA PEDAGOGIKA Wolność Język POSTMODERNIZM

Dodano 2[zasłonięte]008-02 21:49
KOSZT PRZESYŁKI ULEGŁ ZMIANIE I WYNOSI:
(zgodnie z wzrostem cennika poczty polskiej od stycznia 2008)
przy 1 książce - 7 zł
przy 2 książkach - 8zł
przy 3 i powyżej - GRATIS
Dodano 2[zasłonięte]008-11 23:56
! UWAGA ! : Jeśli którakolwiek z aukcji NIE JEST WYŚWIETLANA POPRAWNIE (brak TYTUŁU, SPISU TREŚCI, itp.) NAPISZ do nas a niezwłocznie prześlemy szczegółowe dane na jej temat.

Podane błędy są wynikiem problemów technicznych serwisu i z dostępnych nam informacji dotyczy części naszych aukcji.

Będziemy wdzięczni za każdą informację o błędzie.

Z Pozdrowieniami

księgarnia PARALALA
[DANE_EU][KOD][/KOD][WYS]0[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]0[/WZN][/DANE_EU]