Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EDUKACJA OBYWATELSKA W SZKOLE TEORIA I PRAKTYKA

19-01-2012, 14:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40.60 zł     
Użytkownik proksiegarnia
numer aukcji: 1996997294
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 11   
Koniec: 13-01-2012 08:21:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Untitled Document

Przesylki realizujemy za posrednictwem:

oraz firmy kurierskiej:


Nie prowadzimy odbiorów osobistych!

Klikajac "Kup teraz", akceptujesz regulamin aukcji zawarty w zakladce "O mnie".

Numer konta znajda Państwo w zakladce "O mnie".


EDUKACJA OBYWATELSKA W SZKOLE TEORIA I PRAKTYKA



Oprawa: Miękka
Format: 16.5x24.0cm
Ilość stron: 360
Rok wydania: 2011

 



Edukacja obywatelska w szkole została pomyślana jako przewodnik dla obecnych i przyszłych nauczycieli. Zawiera wskazówki dotyczące nie tylko lekcji wiedzy o społeczeństwie, ale również wybranych form pozalekcyjnych i pozaszkolnych do których organizowania jest zobowiązana szkoła. O takim doborze treści zdecydowała wyjątkowa rola szkoły w procesie edukacji obywatelskiej społeczeństwa.
Ze Wstępu

Autorzy – Małgorzata Machałek i Janusz Korzeniowski – przedstawili funkcję szkolnych zajęć z edukacji obywatelskiej w procesie kształtowania świadomego swoich praw i obowiązków obywatela. Czytelnicy – studenci specjalizacji pedagogicznych, nauczyciele zdobywający awans zawodowy i doświadczeni pedagodzy – znajdą tu odpowiedzi na wiele pytań dotyczących teorii i praktyki w nowoczesnym nauczaniu przedmiotu wiedza o społeczeństwie.

Książka w przystępny sposób prezentuje:
-nowoczesny warsztat pracy nauczyciela (m.in. techniki aktywizacji ucznia),
-omówienie niezbędnych zagadnień teoretycznych,
-liczne przykłady rozwiązań praktycznych możliwych do zastosowania na zajęciach,
-wiele technik, dzięki którym uczniowie lepiej przyswoją wiedzę i w większym stopniu nabędą umiejętności niezbędne w świadomym życiu obywatelskim.