Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Edukacja muzyczna i plastyczna dziecka wyobraźnia

28-01-2012, 1:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2059756600
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 6   
Koniec: 25-01-2012 22:25:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha






e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl







KATEGORIE - kliknij i wybierz:







47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji






________P O C Z T A
_______


I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 10,00 zł
*2 książki - priorytet 11zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka - priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł


____K U R I E R (DPD)____

I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 - 3 książek - 18 zł
*3 - 10 książek - 22 zł
*

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1- 3 książek 28,00 zł
* 3- 10 książek 28,00 zł *





Edukacja Kreatywna
 
 
Autor: Ewa Zwolińska (red.)
 
rok: 2005
stron: 394
 
 
Zamieszczone w książce teksty propagują wychowanie niedyrektywne, sugerujące pobudzanie aktywności, doceniające rolę sztuki, upominające się o dowartościowanie różnych form ekspresji, akceptujące i szanujące dziecko, przyznając mu prawo do zaspokojenia potrzeb duchowych.
 
Autorzy artykułów są świadomi konieczności zmian w edukacji kształtującej takie cechy jak: oryginalność, pomysłowość czy umiejętność stosowania alternatywnych rozwiązań.
 
  _______________________________________________________________________________________________
 
Spis treści:
 
Wprowadzenie

PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA KREATYWNEGO WYCHOWANIA I KSZTAŁCENIA


Wojciech Jankowski, Kreatywność w międzynarodowej perspektywie porównawczej,
Aleksandra Minczanowska, Kreatywność jako wartość i cel edukacji,
Hanna Krauze-Sikorska, Kreatywność artystyczna jako wartość edukacyjna,
Janina Uszyńska-Jarmoc, Od spontanicznej twórczości dziecka przez edukację kreatywną do samorealizacji
Krystyna Chałas, Samotność siłą kreacji osobowej wychowanka
Ewa A. Zwolińska, Zachowania kreatywne w opinii uczniów, nauczycieli oraz rodziców
Małgorzata Zalewska-Bujak, Przemiany w polskiej edukacji - kreatywność nauczyciela
Andrzej Browarny, Oczekiwania uczniów wobec spoobów prowadzenia lekcji przez nauczycieli w zreformowanej szkole na różnych poziomach edukacji (szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła średnia)

KREATYWNOŚĆ W EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ I WCZESNOSZKOLNEJ


Edyta Skoczylas-Krotla, Twórcza edukacja językowa w świetle opinii nauczycieli klas początkowych
Lidia Kataryńczuk-Mania, Możliwości realizacji formy "słuchanie muzyki" w edukacji wczesnoszkolnej
Grażyna Darłak, Aktywne słuchanie muzyki w edukacji wczesnoszkolnej
Magdalena Bereda, Zajęcia umuzykalniające dzieci w wieku niemowlęcym, przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Maria Grzelczak, Teatr dziecięcy - jeg rola i wpływ na rozwój kreatywności przyszłych pokoleń
Marzanna Matyiasik, Magdalena Łubkowska-Stanisławska, "Pomorze górom się kłania" - kształcenie postawy twórczej uczniów poprzez rozwój zdolności teatralnych, muzycznych i plastycznych na zajęciach pozalekcyjnych
Teresa Banaszkiewicz, Metody kreatywne w edukacji fizycznej dzieci nauczania zintegrowanego
Beata Sufa, Styl komunikowania się nauczyciela z uczniami a skuteczność porozumiewania się i współdziałania w klasie
Dorota Sobierańska, Kształtowanie kompetencji komunikacyjnej uczniów siedmio- i dziewięcioletnich w małej grupie zadaniowej
Danuta Łada, Nauczanie zintegrowane, uniformizacja, nowa edukacja
Renata Kozieł, Rozwijanie wyobraźni dziecka na zajęciach plastycznych o charakterze integracyjnym

KREATYWNOŚĆ W EDUKACJI POLONISTYCZNEJ I GEOGRAFICZNEJ

Agata Cabała, Zdanie warunkowe jako narzędzie kształtowania kreatywności nauczycieli i uczniów
Jadwiga Lis, Aktywność twórcza a poziom kompetencji polonistycznych uczniów gimnazjum
Jadwiga Oleksy, Udział nauczyciela w kształtowaniu twórczych postaw uczniów (na przykładzie pracy z tekstem podręcznika)
Maria Guśpiel, Przełamywanie schematów edukacji polonistycznej dziecka
Andrzej Browarny, Kształcące i wychowawcze aspekty nauczania geografii regionalnej

KREATYWNOŚĆ W EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ


Mirosław Dymon, Interpretacja utworów muzycznych w aspekcie procesu twórczego
Beata Bonna,Środowisko rodzinne w procesie rozwoju muzycznego
Anna Waluga, Uczenie muzyki w szkole a wychowanie
Elżbieta Szubertowska, Muzyczna aktywność twórcza młodzieży
Ewa Klimas-Kuchtowa, Informacja o muzycznych warsztatach "Metody efektywnego relaksu"
Małgorzata Suświłło, Zdolności twórcze dziecka - modele i warunki ich rozwijania
Bogumiła Mika, Kreatywność w edukacji wybitnych muzyków - z analiz materiałów biograficznych
Jerzy Dyląg, Przełamywanie schematów w edukacji muzycznej dziecka
Agnieszka Soroka, Kształcenie twórczej postawy dziecka poprzez zajęcia umuzykalniające w klasach I-III szkoły muzycznej I stopnia
Mirosław Kisiel, Edukacja wyobraźni dziecka z wykorzystaniem elementów muzyki, plastyki, słowa i ruchu w kształceniu zintegrowanym
Elżbieta Soja, Aldona Wojciechowska, Formy aktywności muzycznej z elementami muzykoterapii w rozwijaniu twórczej postawy studentów edukacji wczesnoszkolnej
Gabriela Karin Konkol, Kształtowanie twórczej aktywności dziecka w nauczaniu gry na fortepianie
Gabriela Karin Konkol, Autorski program nauczyciela dla uczniów klas IV, V, VI fortepianu (cykl sześcioletni) Sopockiej Szkoły Muzycznej I stopnia w Sopocie (fragmenty)

ROZWIJANIE TWÓRCZOŚCI PLASTYCZNEJ I MUZYCZNEJ U DZIECI CHORYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH


Ewa Piwowarska, Aktywność plastyczna jako stymulator rozwoju kreatywnej postawy dziecka
Bernadeta Szczupał, Terapeutyczna rola zajęć plastycznych w pracy pozalekcyjnej
Izabela Dębicka, Znaczenie improwizacji fortepianowej w kształtowaniu funkcji manualnych oraz zdolności twórczych dzieci 6-7 letnich z mózgowym porażeniem dziecięcym
Izabela Plieth-Kalinowska, Program autorski klasy integracyjnej animatorów twórczości artystycznej
Ewelina Jutrzyna, Edukacja artystyczna a zainteresowania muzyczne dzieci niepełnosprawnych