Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EDUKACJA MUZYCZNA DZIECKA Rozwój Muzykoterapia

18-02-2014, 22:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.99 zł     
Użytkownik pinacoteka
numer aukcji: 3901190803
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 4   
Koniec: 18-02-2014 21:19:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl







KATEGORIE - kliknij i wybierz:







 
 
47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439    
 


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji






________P O C Z T A
_______


I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 10,00 zł
*2 książki - priorytet 11zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka - priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł

____K U R I E R (DPD)____
I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 - 3 książek - 18 zł
*3 - 10 książek -  22 zł
*

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1- 3 książek 28,00 zł
* 3- 10 książek 28,00 zł *  





MUZYKA W ZINTEGROWANEJ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

Studium metodyczno-badawcze

Mirosław Kisiel

Rok: 2005
Liczba stron: 224
_____________________________________________________________________________

OPIS:

Praca składa się z pięciu rozdziałów.
Rozdział 1
. wprowadza w obszar prowadzonych badań, które miały na celu uchwycenie i dokumentację zmian zachodzących w ciągu ostatnich dziesięcioleci w szeroko pojętej edukacji muzycznej uczniów klas I-III. Zanalizowano wybrane programy nauczania, pakiety multimedialne oraz przewodniki metodyczne i podręczniki dla uczniów pod kątem uwzględnienia w nich różnorodnych form wprowadzania dziecka w świat muzyki. Kolejny etap badań obejmował zgromadzenie, opracowanie oraz adaptację ćwiczeń i zadań jako propozycji przybliżania muzyki dzieciom w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej. Problem badań został sformułowany w formie pytań: Problem główny: Jaka rolę odgrywa muzyka w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej? Problemy wiodące: 1. Jakie jest miejsce muzyki w nauczaniu zintegrowanym w świetle programów nauczania i podręczników? 2. W jakim stopniu nauczyciele klas I-III są przygotowani do prowadzenia zajęć zintegrowanych z wykorzystaniem muzyki? 3. Czy i w jakim zakresie muzyka, śpiew i taniec wspomagają nabywanie przez uczniów klas młodszych kompetencji edukacyjnych? Rozdział 2. poświęcony został uwarunkowaniom wczesnej edukacji muzycznej dziecka. W rozdziale 3. ukazano edukacje muzyczną uczniów klas I-III w kontekście przemian oświatowych w świetle programów nauczania, ewolucji podręcznika, wiedzy muzycznej nauczycieli, metod i form przybliżania dzieciom muzyki.
 Rozdział 4
zawiera prezentację wyników badań stanu realizacji działań w zakresie zróżnicowanych form wprowadzania dziecka w świat muzyki, a także zebrane, opracowane i zaadaptowane ćwiczenia. W rozdziale 5. sformułowane zostały wnioski oraz prognoza dalszych dociekań naukowych.

SPIS TRESCI:

1.   Wprowadzenie oraz kilka słów o metodologii badań własnych
    .    .        7
2.   Uwarunkowania wczesnej edukacji muzycznej dziecka .....      15
2.1.  Idea integracji w sztuce i edukacji artystycznej.......      16
2.2.  Specyfika kształcenia muzycznego uczniów klas początkowych ...      22
2.3.  Źródła, założenia i cele integralnego nauczania początkowego ...      34

3.   Edukacja muzyczna uczniów klas I—III w kontekście przemian oświatowych...................      43

3.1.  Muzyka w świetle programów nauczania dla klas początkowych   .     .      44
3.2.  Ewolucja podręcznika do muzyki dla uczniów klas młodszych ...      59
3.3.  Wiedza muzyczna nauczycieli nauczania początkowego.....      72
3.4.  Aktywne metody i formy przybliżania muzyki dzieciom.....    84

4.   Różne aspekty edukacji muzycznej dziecka w kształceniu zintegrowanym .....................      97

4.1.  Muzyka czynnikiem stymulującym aktywność językową dziecka   .     .      98
4.2.  Nabywanie umiejętności matematycznych aktywizowane muzyką .     .     109
4.3.  Aktywność ruchowa dziecka w tańcu i podczas muzycznych zabaw integracyjnych   ..................     115
4.4.  Elementy sztuki regionalnej a poczucie zakorzenienia dziecka w środowisku     ...................     120
4.5.  Aktywność muzyczno-plastyczna dziecka w praktyce edukacyjnej .     .     130
4.6.  Muzyka stymulatorem aktywności technicznej dziecka.....     137
4.7.  Gry i zabawy dydaktyczne w edukacji muzycznej dziecka   .     .     .     .     151
4.8.  Rozwijanie wyobraźni twórczej dziecka z wykorzystaniem elementów sztuki....................     160
4.9.  Muzyka w profilaktyce i wspomaganiu rozwoju dziecka niepełnosprawnego....................     171
4r10. Muzyka w integralnej edukacji z językiem angielskim.....     176
4.11. Zróżnicowane formy przybliżania dzieciom pojęć o Unii Europejskiej     184
5.   Zakończenie i podsumowanie pracy...........     193

[DANE_EU][KOD][/KOD][WYS]0[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]0[/WZN][/DANE_EU]