Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Edukacja małego dziecka Tom 3 Nowe konteksty pogl

24-01-2012, 4:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 38 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 2001586340
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 6   
Koniec: 15-01-2012 13:06:07
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Edukacja małego dziecka Tom 3 Nowe konteksty, poglądy i doświadczenia

      Edukacja małego dziecka Tom 3 Nowe konteksty pogl

       

      Autor
      Ewa Ogrodzka-Mazur, Urszula Szuścik, Sonia Czudek-Ślęczka, Arkadiusz Wąsiński
      Opis

      Wydawnictwo Impuls
      ISBN[zasłonięte]978-8387-467-9
      Kraków 2010,  wyd. 1, Format 160 x 240, objętość 276 str., oprawa miękka

      Trzeci tom pracy Edukacja małego dziecka, zatytułowany Nowe konteksty, poglądy i doświadczenia, kontynuuje refleksje dotyczące pracy pedagogicznej z dzieckiem w wieku przed- i wczesnoszkolnym. Zaprezentowano w nim autorskie poglądy i/lub wyniki cząstkowych badań prowadzonych w tym zakresie. Mimo że w niektórych przypadkach badania te wykonano na małych grupach dzieci (uczniów klas I–III), ich rodziców i nauczycieli, dają one jednak wartościowy poznawczo obraz funkcjonowania współczesnego dziecka w wielu różnorodnych środowiskach (rodzinnym, przedszkolnym, szkolnym i pozaszkolnym, rówieśniczym, medialnym).

      Tom otwiera część zatytułowana Nowe konteksty edukacji małego dziecka, w której autorzy poszczególnych rozdziałów interpretują podstawowe kategorie – dziecka i dzieciństwa – w kontekście przemian edukacyjnych wyznaczanych zmianą społeczną. Podejmują także próbę wskazania nowych orientacji i strategii edukacyjnego działania, ze szczególnym uwzględnieniem refleksyjności i myślenia krytycznego odnoszących się do poszukiwania, tworzenia i zmiany zarówno w działalności dziecka, jak i nauczyciela.

      Część druga – Doświadczenia edukacji przed- i wczesnoszkolnej w Czechach i na Słowacji – poszerza nakreśloną problematykę o obszar edukacyjnych doświadczeń naszych południowych sąsiadów. Autorki opracowań nawiązują do najnowszych prawnych regulacji oświatowych, które wprowadziły szereg zmian w czeskiej i słowackiej edukacji elementarnej. Zmiany te dotyczą głównie charakteru instytucji zajmujących się kształceniem dzieci przed- i wczesnoszkolnych, i obejmują: model edukacji, proces kształcenia, program nauczania, metodę planowania edukacji oraz ewaluację wyników kształcenia.

      Ostatnia część tomu – Poglądy i doświadczenia dotyczące edukacji małych dzieci w Polsce – obejmuje opracowania skupiające się na kwestiach wspierania różnych form aktywności (myślowej, metaforycznej, matematycznej) i rozwoju (emocjonalnego, społecznego, kulturowego) dziecka. Prezentowane poglądy i doświadczenia odnoszą się również do problematyki zagospodarowania czasu wolnego dzieci, jak i przejawianych przez nie zachowań ryzykownych, warunkowanych między innymi dysfunkcyjnością współczesnej rodziny.

      Spis Treści

      Wprowadzenie

      NOWE KONTEKSTY EDUKACJI MAŁEGO DZIECKA
      Iwona Samborska Przemiana dzieciństwa jako wyznacznik przemian edukacyjnych
      Iwona Czaja-Chudyba Nieobecna praktyka – o wykorzystaniu strategii rozwijających krytyczną refleksję w edukacji wczesnoszkolnej
      Sonia Czudek-Ślęczka, Arkadiusz Wąsiński Opieka wnuków nad dziadkami w przestrzeni wspólnoty rodzinnej
      Tatiana Kłosińska Problemy wczesnej edukacji medialnej
      Małgorzata Zalewska-Bujak Wychowanie dla bezpieczeństwa we współczesnym społeczeństwie – wybrane dylematy i zagrożenia
      Katarzyna Wojciechowska Bezpieczeństwo w życiu przedszkolaka – komunikat z badań
      Beata Kozieł Zjawisko krzywdzenia dzieci – próba analizy wybranych raportów

      DOŚWIADCZENIA EDUKACJI PRZED- I WCZESNOSZKOLNEJ W CZECHACH I NA SŁOWACJI
      Radmila Burkovičová The current nature of children's education in Czech pre-schools
      Alexandra Tomášová Školní vzdělávací program a plán autoevaluace mateřské školy
      Alena Douškova Potreby detí a špecifické mikroprostredie materskej školy v Slovensko
      Soňa Kariková Školská spôsobilost' – podmienka pre zvládnutie roly školáka

      POGLĄDY I DOŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE EDUKACJI MAŁYCH DZIECI W POLSCE
      Anna Buła Wspieranie samodzielności myślowej uczniów klas początkowych w praktyce szkolnej
      Renata Reclik Wspieranie aktywności matematycznej dzieci w młodszym wieku szkolnym
      Monika Wiśniewska-Kin Myślenie metaforyczne dzieci w wieku wczesnoszkolnym – niewykorzystane i zaniedbane możliwości, zanikająca szansa…
      Jolanta Bonar Zadania edukacyjne jako czynnik wspierający rozwój dzieci w młodszym wieku szkolnym
      Bożena Grzeszkiewicz Rozwój emocjonalno-społeczny dzieci w wieku przedszkolnym
      Aleksandra Skowrońska Potrzeba kształtowania kompetencji społeczno-emocjonalnych małego dziecka
      Barbara Chojnacka-Synaszko Dzieci w młodszym wieku szkolnym wobec oferty zagospodarowania czasu wolnego w placówkach świetlicowych
      Jacek Stelmach Zachowania ryzykowne małych dzieci jako przejaw socjopatologii rodziny na pograniczu polsko-czeskim
      Informacja o autorach

      CONTENTS
      Introduction

      NEW CONTEXTS OF EDUCATING A SMALL CHILD
      Iwona Samborska Childhood transformation as a marker of educational changes
      Iwona Czaja-Chudyba An absent practice – on the application of strategies facilitating critical reflection in early-school education
      Sonia Czudek-Ślęczka, Arkadiusz Wąsiński Grandchildren’s care of grandparents in the space of family community
      Tatiana Kłosińska Problems of early media education
      Małgorzata Zalewska-Bujak Education for safety in the contemporary society – selected dilemmas and threats
      Katarzyna Wojciechowska Safety in the life of kindergarten pupils – a research report
      Beata Kozieł The phenomenon of harming children – an attempt at analyzing selected reports

      THE EXPERIENCE OF PRE- AND EARLY SCHOOL EDUCATION IN THE CZECH REPUBLIC AND SLOVAKIA
      Radmila Burkovičová Current nature of children's education in Czech pre-school institutions
      Alexandra TomášováSchool curriculum and the plan of self-evaluation of the kindergarten
      Alena Douškova Children’s needs and the specific micro-environment of the kindergarten in Slovakia
      Soňa Kariková School readiness – a sine qua non for handling the role of a learner

      VIEWS AND EXPERIENCES CONCERNING THE EDUCATION OF SMALL CHILDREN IN POLAND
      Anna Buła Supporting reasoning independence of early class learners in school practice
      Reanata Reclik Supporting mathematical activity of children at early school age
      Monika Wiśniewska-Kin Metaphoric thinking of children at early school age – unused and neglected possibilities, disappearing chances…
      Jolanta Bonar Educational tasks as a supporting factor in the development of children at early school age
      Bożena Grzeszkiewicz Emotional and social development of children at pre-school age
      Aleksandra Skowrońska In need for shaping socio-emotional competences of the small child
      Barbara Chojnacka-Synaszko Children at early school age and the offer of spare time management in community child-care centres
      Jacek Stelmach Risk taking behaviour of small children as a sign of family sociopathology in the Polish-Czech borderland
      Note about the authors

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte] 54
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: