Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Edukacja małego dziecka Tom 1 Ogrodzka, Szuścik

15-04-2015, 16:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41.80 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 5182779363
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 4   
Koniec: 15-04-2015 15:25:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Edukacja małego dziecka Tom 1 Teoretyczne odniesienia, tendencje i problemy
      Edukacja małego dziecka Tom 1 Ogrodzka, Szuścik

       

      Autorzy

      Redaktor: Ewa Ogrodzka, Urszula Szuścik, Anna Gajdzica

      Opis produktu

      Wydawnictwo Impuls
      ISBN[zasłonięte]978-8387-465-5

      Kraków 2012, wydanie 2, format 160 x 240, objętość 318 str., oprawa miękka

      Książka poświęcona jest kontekstom teoretycznym, tendencjom i problemom edukacji małego dziecka – poświęcone są opracowania zamieszczone w tym tomie. W poszczególnych tekstach znajdują się poglądy, propozycje oraz wyniki badań i studiów dotyczące różnych obszarów funkcjonowania dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej.

      Prezentowany tom składa się z czterech części. W pierwszej – noszącej tytuł Konteksty teoretyczne – Czytelnicy mogą znaleźć autorskie propozycje dotyczące edukacji małego dziecka. Zwraca się w nich uwagę m.in. na relacje między zaleceniami płynącymi z teorii (czy – szerzej – wiedzy) pedagogicznej, poczynaniami w zakresie polityki oświatowej i praktyką edukacyjną w zakresie kształcenia i wychowania małych dzieci w naszym kraju. Właśnie te relacje w znacznej mierze wyznaczają współcześnie zadowolenie i/lub niezadowolenie z edukacji oraz oddziałują na społeczne oczekiwania wobec poczynań władz oświatowych, nauczycieli, grup społecznych decydujących o kondycji edukacji dzieci. Mają temu służyć również działania Ministerstwa Edukacji Narodowej, które powołało zespół ekspertów do opracowywania nowych podstaw programowych wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Autorzy podejmują także istotne kwestie wielopłaszczyznowości integracji oraz swoistego fenomenu pedagogiki współbycia w edukacji małego dziecka.

      Kolejna część – Dziecko wobec zmieniającego się świata kultury – zawiera zarówno teoretyczną, jak i praktyczną egzemplifikację zagadnień związanych z edukacją kulturalną i artystyczną dziecka. Nakreślone perspektywy i możliwości uwzględniają problemy dotyczące z jednej strony – słabości, błędów i ich przyczyn w obszarze praktyki polskiej edukacji kulturalnej dziecka, a z drugiej – wskazują na pozytywne doświadczenia i prognozy. Uzupełnienie tych kwestii stanowią rozważania na temat estetyzacji doświadczeń etycznych i obyczajowych dzieci.

      Trzecia część – Wartości w wychowaniu i kształceniu małego dziecka – obejmuje opracowania traktujące o przygotowaniu dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym do nazywania, urzeczywistniania i realizacji różnych wartości, w tym pojmowania wartości miłości, rodziny, wiary w Boga i śmierci. Czytelnicy znajdą również odpowiedź na pytanie, czy autorzy wybranych podręczników do kształcenia zintegrowanego wskazują w nich na istnienie wartości? oraz Czy formułowane polecenia i zadania mobilizują ucznia do zwrócenia uwagi na świat wartości, możliwość ich wybierania, a także oceny i ich hierarchizowania? Wychowywanie do wartości staje się ważnym celem i zadaniem współczesnej pedagogiki i będzie zapewne długo pozostawać w zasięgu zainteresowania rodziny, przedszkola i szkoły, ze względu na jego aksjologiczny i praktyczny (edukacyjny) charakter.

      Tom zamyka część – Nauczyciel a edukacja małego dziecka – w której Czytelnicy mogą znaleźć autorskie odczytania uwarunkowań przygotowania i gotowości zawodowej nauczyciela. Praca z dzieckiem – jako forma specyficznej aktywności – jest czynnikiem kształtującym zarówno ucznia, jak i jego samego. Jej istotą stają się współcześnie „nowe kompetencje” i „nowy profesjonalizm”, wyrażające się w refleksyjnym podejściu i badaniu przez nauczycieli własnej praktyki. Autorzy poszczególnych tekstów zwracają również uwagę na brak nowatorskich rozwiązań i twórczej inicjatywy nauczycieli oraz umiejętności rzetelnego diagnozowania uczniów. Dostrzeżone zaniedbania i negatywne doświadczenia wyznaczają tym samym ważne oczekiwania i zadania w pracy nauczyciela.

      Spis Treści

      Wprowadzenie

      KONTEKSTY TEORETYCZNE
      TADEUSZ LEWOWICKI
      Edukacja małych dzieci – pomieszanie teorii pedagogicznej, polityki oświatowej i praktyki edukacyjnej
      EDYTA GRUSZCZYK-KOLCZYŃSKA
      Wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna: wprowadzone zmiany oraz ich konsekwencje. Raport eksperta Ministra Edukacji
      JADWIGA OLEKSY
      Historyczne uwarunkowania aktualnych przemian w kształceniu zintegrowanym
      BRONISŁAWA DYMARA
      Współbycie interpersonalne dzieci i dorosłych jako fenomen i zadania edukacji.
      Bliżej pedagogiki współbycia

      DZIECKO WOBEC ZMIENIAJĄCEGO SIĘ ŚWIATA KULTURY
      KATARZYNA OLBRYCHT
      Edukacja kulturalna dziecka – zapomniany obszar edukacji?
      URSZULA SZUŚCIK
      Wielowymiarowość podejścia do twórczości plastycznej dziecka
      MAŁGORZATAMUSZYŃSKA
      O estetyzację doświadczeń etycznych i obyczajowych – perspektywy i możliwości
      ALINA GÓRNIOK-NAGLIK
      Metafory w edukacji estetycznej

      WARTOŚCI W WYCHOWANIU I KSZTAŁCENIU MAŁEGO DZIECKA
      EWA OGRODZKA-MAZUR
      Miłość w językowym obrazie świata wartości preferowanych przez dzieci żyjące w środowiskach zróżnicowanych kulturowo
      WIESŁAWA A. SACHER
      Źródła wartości wychowawczych w procesie kształcenia muzycznego dzieci
      URSZULA KLAJMON-LECH
      Wartości przekazywane w podręcznikach do edukacji zintegrowanej
      ANNA JAKUBOWICZ-BRYX
      Rodzina jako wartość przedstawiana w podręcznikach edukacji wczesnoszkolnej
      NATALIAMARIA RUMAN
      Wartości w edukacji i katechizacji małego dziecka.
      Rozważania filozoficzno-teologiczne
      SONIA CZUDEK-ŚLĘCZKA
      Wychowawcze dylematy przygotowania dzieci do pojmowania tematu śmierci

      NAUCZYCIEL A EDUKACJA MAŁEGO DZIECKA
      BRONISLAVA KASÁČOVÁ
      Educating a teacher „researcher” for the research of teacher’s professional activities
      IRENA ADAMEK
      Rozwijanie myślenia pytajnego u dzieci
      SIMONETA BABIAKOVÁ
      Profesijné činnosti učiteľa primárneho vzdelávania ako východisko k autoevalvácii
      MARIANA CABANOVÁ
      Profesia učiteľa primárneho vzdelávania a diagnostické kompetencie učiteľa
      EWA KOCHANOWSKA
      Rozpoznawanie uczniów zdolnych w kształceniu zintegrowanym
      BEATA OELSZLAEGER
      Działania i czynności nauczyciela w relacjach z dziećmi
      Informacja o autorach

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto ING Bank Śląski:

      logo ING Bank Śląski

      81 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5750092 [zasłonięte] 067334

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte] 54
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status:  
      [DANE_EU]5mBtnRT6cfyWsmz926REAFAmj92mH6cQVZJFjAETmEINfTF581xRCHNzUVK/6scGWMFc/1FhcGp9il2w4rhBDpJZhWzTQA/0QlYADZnuTslSgmi+QU8xYEBn0bnaQjSkadSXZ800l91OSN0LtoZsnw==[/DANE_EU]