Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EDUKACJA DLA BEZPIECZENSTWA- OBRONA CYWILNA- NOWA

09-03-2012, 20:22
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 29.99 zł     
Użytkownik justynaciak
numer aukcji: 2109686663
Miejscowość Łyse
Wyświetleń: 22   
Koniec: 09-03-2012 22:49:08
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KSIĘGARNIA INTERNETOWA

W razie jakichkolwiek pytań dajemy Państwu do dyspozycji następujące kanały kontaktowe z naszą firmą:

[zasłonięte]@interia.pl

nr tel. 505 [zasłonięte] 571

Książki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Koszt wysyłki jednej książki- koszt podany wyżej, każda kolejna + 1 zł.

Lub KURIER - 19 zł niezależnie od ilości książek

Kupując kilka książek wysyłka nastąpi w jednej paczce

Przesyłki staramy się wysyłać jeszcze tego samego dnia po zaksiągowaniu wpłaty lub dnia następnego

UWAGA!!!!!!

KUPUJĄC ZA KWOTĘ PONAD 120 ZŁ PRZESYŁKĘ OTRZYMASZ GRATIS!!!!!!!!!

Nie wysyłamy za pobraniem

TYTUŁ

 

 

TYTUŁ

UWARUNKOWANIA PROCESU EDUKACJI DLA BEZPIECZEŃSTWA


AUTOR
red. naukowa Jerzy Kunikowski


OPIS KSIĄŻKI:

Książka w bardzo dobrym stanie.
NOWA

Miękka oprawa

OPIS

 

Rozdział I . Stosowana metodologia badań

1.1. Funkcje społeczne nauki .

1.2. Przedmiot i zadania pedagogiki I

1.3. Istota badań pedagogicznych l

l.4. Metody i techniki badawcze l

1.5. Charakterystyka stosowanych metod i technik badawczych l

Rozdział II . Przygotowanie obronne społeczeństwa. Tradycyjne i współczesne ujęcie problematyki

2.1. Współczesne rozumienie kategorii bezpieczeństwa państwa

2.2. Przygotowanie obronne społeczeństwa - rozumienie i zakres pojęciowy

2.3. Polskie tradycje edukacji obronnej

2.4. Instytucjonalny wymiar przygotowania obronnego społeczeństwa

2.5. Samorząd jako instytucja inicjująca działania w zakresie przygotowania obronnego społeczeństwa

2.6. Współczesne koncepcje edukacji obronnej w wybranych państwach Europy

2.7. Wnioski

Rozdział III . Problem zagrożeń w edukacji dla bezpieczeństwa

3.1. Obiektywny charakter i niebezpieczeństwo zagrożeń

3.2. Ciągłość, rozwój i nowe rodzaje zagrożeń

3.3. Podsumowanie rozważań

Rozdział IV . Terrorystyczne zagrożenie bezpieczeństwa świata i Polski

4.1. Bezpieczeństwo i zagrożenia .

4.2. Zapobieganie terroryzmowi .

4.3. Wkład Polski w walkę z terroryzmem .

Rozdział V . Znaczenie misji i operacji pokojowych dla edukacji obronnej

5.1. Związek edukacji obronnej z misjami i operacjami pokojowymi

5.2. Znaczenie misji i operacji pokojowych dla kształtowania świadomości obronnej

5.3. Aspekty polityczne udziału sił zbrojnych w misjach i operacjach pokojowych

5.4. Dyplomatyczne znacznie misji i operacji pokojowych

5.5. Wojskowy aspekt znaczenia misji pokojowej

5.6. Kulturowe aspekty znaczenia misji i operacji pokojowych

5.7. Organizacyjne i logistyczne aspekty misji i operacji pokojowej

5.8. Doświadczenia misji i operacji pokojowej dla ratownictwa ogólnego i medycznego oraz odbudowy infrastruktury

Rozdział VI . Współczesny wymiar Obrony Cywilnej w Polsce

6.1. Uwagi ogólne

6.2. Pojęcie Obrony Cywilnej

6.3. Podstawy prawne funkcjonowania

6.4. Zakres zadaniowy

6.5. Organizacja Obrony Cywilnej w Polsce

Rozdział VII. Miejsce policji w zarządzaniu kryzysowym

7.1. Pojęcie i istota sytuacji kryzysowej

7.2. Główne założenia zarządzania kryzysowego

7.3. Zarządzanie kryzysowe w administracji publicznej Rzeczypospolitej Polskiej

7.4. Organizacja i zadania Policji

7.5. Struktury zarządzania kryzysowego w Policji

7.6. Zadania Policji w sytuacjach kryzysowych

Rozdział VIII. Edukacja obronna studentów Uniwersytetu Przyrodniczo- Humanistycznego w Siedlcach i Pedagogium w Warszawie

 

Liczba stron: 248

POLECAM