Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Edukacja alternatywna w XXI wieku Z. Melosik

24-01-2012, 5:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 55.70 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 2001586321
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 12   
Koniec: 15-01-2012 13:05:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Edukacja alternatywna w XXI wieku

      Edukacja alternatywna w XXI wieku Z. Melosik

       

      Autor
      Zbyszko Melosik, Bogusław Śliwerski
      Opis

      Wydawnictwo Impuls
      ISBN[zasłonięte]978-8387-436-5
      Kraków 2010,  wyd. 1, Format 165 x 240, objętość 650 str., oprawa twarda

      Edukacja alternatywna rodzi liczne dylematy zarówno w teorii, jak i w praktyce, dlatego każda okazja do wymiany poglądów, idei, prezentacji rozwiązań teoretycznych i praktycznych, do prowadzenia sporów czy wzmacniania własnych celów i rodzajów zaangażowania – będzie wpisywać się w dobro wspólne, z którego w kolejnych latach będą mogli korzystać inni, choć i nam zapewne ten udział przyda się do czegoś istotnego (zapewne tu i teraz trudnego do wymienienia). Spór o pedagogikę i edukację alternatywną jest podtrzymywany w wielu publikacjach teoretyków i praktyków oświatowych, podczas konferencji, sesji, w mediach oraz w programach i w treściach kształcenia nauczycieli czy wychowawców, ponieważ jest on symptomem nieustającej walki o wolność w kształceniu i wychowaniu młodego pokolenia.

      Upominanie się różnych podmiotów oświatowych o prawo do niezależnej myśli i praktyki edukacyjnej jest dla jednych dopominaniem się przede wszystkim o podstawowe prawo człowieka do bycia sobą w każdej sytuacji, do bycia prawdziwym, indywiduum; dla innych zaś – wołaniem o powrót do źródeł i tradycji szkoły jako instytucji wszechwładzy i wszechwiedzy. […]

      Mamy nadzieję, że kolejny monograficzny tom studiów z pedagogiki alternatywnej uruchomi i podtrzyma debatę na jej temat. Zachęcamy do dyskusji, wymiany myśli, poglądów i nowych podejść do edukacji. Zbyszko Melosik i Bogusław Śliwerski

      Spis Treści

      Spory teoretyczne
      Czesław Kupisiewicz
      Szkoła alternatywna – definicje, rodzaje, ocena, perspektywy rozwoju
      Zlatica Hul’ová
      Alternatywne koncepcje jako podstawa dla innowacyjnych działań edukacyjnych trendów w kontekście badań eksperymentalnych
      Amadeusz Krause
      Pedagogika pobocza – złudzenia i nadzieje alternatywności w pedagogice specjalnej
      Mirosław Kowalski, Daniel Falcman
      Edukacyjne kierunkowskazy.
      Refleksje o współczesnej teorii pedagogicznej

      Modele i praktyki edukacji alternatywnej
      Inetta Nowosad
      Przemiany koncepcji autonomii szkół publicznych w Europie
      Hein Retter
      John Dewey jako pedagog reform i wychowania do demokracji
      Johannes Kiersch
      Tradycja i postęp w pedagogice waldorfskiej
      Tomasz Gmerek
      Edukacja i procesy asymilacji mniejszości etnicznych na dalekiej Północy. Studium przypadku Saamów w Norwegii i Nieńców w Rosji
      Karolina Domagalska-Nowak
      Szkolnictwo średnie w Norwegii. Wybrane aspekty funkcji selekcyjnej
      Jarema Drozdowicz
      Edukacja językowa w Gwatemali – alternatywa edukacyjna, polityczna czy kulturowa?
      Aleksandra Maj
      Koncepcja edukacji przedszkolnej w Reggio Emilia we Włoszech
      Mirosława Cylkowska-Nowak
      Ijime, hikikomori i edukacja alternatywna w Japonii
      Sylwia Grzegorzewska
      Alternatywne sposoby realizowania edukacji wczesnoszkolnej na przykładzie kształcenia zróżnicowanego – prezentacja wyników badań eksperymentalnych
      Iwona Paszenda
      Myślenie i działania twórcze jako forma alternatywnej edukacji studentów pedagogiki
      Anna Buła
      Dydaktyczne możliwości zastosowania dociekań filozoficznych w kształceniu zintegrowanym
      Daria Hejwosz
      Społeczne funkcje Uniwersytetu Harvarda
      Krzysztof Wawrzyn
      Edukacja alternatywna jako forma wspierania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną
      Maciej J. Wielobób
      System wychowawczy jogi klasycznej
      Kamila Kocoń, Marta Hold
      Wykorzystanie gier symulacyjnych w edukacji międzykulturowej
      Janusz Moos, Małgorzata Sienna
      Kształcenie modułowe, standaryzacja kwalifikacji zawodowych we współczesnej szkole zawodowej
      Joanna Cukras-Stelągowska
      Szkółki niedzielne wobec potrzeby rewitalizacji żydowskiego życia w Polsce

      Uwarunkowania edukacji alternatywnej
      Zbyszko Melosik
      Słoneczne (pozakulturowe) wakacje – tożsamość typu all inclusive
      Agnieszka Cybal-Michalska
      Społeczeństwo przyszłości w wyobrażeniach młodzieży: indywidualistyczna vs. kolektywistyczna koncepcja społeczeństwa
      Jarosław Bąbka
      Ciągłość i zmiana w zakresie idei uczenia we współpracy
      Marek Gawrysiak
      Wytresowany pies czy autonomiczny kot?
      O edukacji komputacjonalistycznej, konstruktywistycznej i konektywistycznej
      Jolanta Bonar
      Czy szkoła jest miejscem twórczości rzeczywiście stymulowanej? .....
      Krystyna Kusiak
      Program kształcenia – obszar obowiązków i wolności
      Mirosława Nyczaj-Drąg
      „Sukcesowi trzeba pomóc”, czyli o edukacji dziecka w rodzinie klasy średniej
      Marek Budajczak
      Metoda Carden – klasyczna amerykańska alternatywa edukacyjna
      Andrzej Murzyn
      Pomiędzy rodziną i szkołą – w poszukiwaniu sensu pedagogiki alternatywnej
      Wojciech Kołodziej
      Edukacja polityczno-prawna społeczeństwa polskiego wobec współczesnych realiów

      Edukacja w świetle badań
      Olga Czerniawska
      Andragogika z perspektywy badań biograficznych
      Aleksandra Nowak, Marcin Ograbek, Katarzyna Świniarska
      E-przedszkole – analiza skutków rozprzestrzeniania się e-learningu w nauczaniu dzieci
      Wiesława Martyniuk
      Alternatywy dla formalnego obrazu szkoły jako instytucji w uczniowskich metaforach
      Anita Famuła-Jurczak
      Pejzaż gimnazjów prowadzonych przez stowarzyszenia
      Beata Bednarczuk
      Doświadczanie uczenia się w relacjach absolwentów klas Montessori –
      (przed)wstępne rozpoznanie
      Renata Machalska
      Czy szkoły ogólnodostępne rzeczywiście są alternatywą dla kształcenia segregacyjnego? Z opinii nauczycieli szkół specjalnych i ogólnodostępnych
      Piotr Plichta
      Korzystanie z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych przez młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
      Katarzyna Zatorska
      Warunki i możliwości zaspokajania specjalnych potrzeb edukacyjnych w szkole. Z opinii dyrektorów szkół ogólnodostępnych
      Lucyna Telka
      Ideologia w przekształcaniu przestrzeni społecznej placówki
      Ewa Tłuczek-Tadla
      Edukacja obywatelska w oddolnych stowarzyszeniach młodzieżowych na przykładzie stowarzyszenia „Parlament Młodzieży” z Przemyśla (komunikat z badań)
      Katarzyna Bocheńska-Włostowska
      W poszukiwaniu umiejętności i doświadczenia. Idea Otwartej Akademii Umiejętności jako przykład edukacji alternatywnej
      Danuta Michałowska
      Kształtowanie wrażliwości na wartości etyczne metodami dramy i psychodramy
      Joanna Przybyszewska
      Zaspokajanie potrzeb edukacyjnych dziecka niepełnosprawnego na etapie kształcenia przedszkolnego i podstawowego w opiniach rodziców
      Paulina Wierzba
      Homoseksualizm jako alternatywny styl życia
      Wybrane problemy i kontrowersje
      Mateusz Melosik
      Kohabitacja jako alternatywa dla małżeństwa.
      Wybrane problemy i kontrowersje
      Bogusław Śliwerski
      Ostrzeżenie zamiast zakończenia, czyli o toksycznych doświadczeniach wychowanków Odenwaldschule

      Noty o autorach 

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte] 54
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: