Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EDUKACJA Ćwiczenia Korekcyjne Muzyczna Dysleksja

24-01-2012, 5:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2042096521
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 5   
Koniec: 16-01-2012 22:36:41
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha






e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl










KATEGORIE - kliknij i wybierz:












47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji







I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 8,50 zł
*2 książki - priorytet 9zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka
- ekonomiczna - 12,50 zł
- priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł











Ewa Zwolińska

Efektywność dydaktyczna zajęć korekcyjno-wyrównawczych

Data wydania: 2010
Okładka: miękka
Format B-5


Książka stanowi obszerne i pogłębione studium opracowanych programów oddziaływań korekcyjno-wyrównawczych, jakie prowadzone były u uczniów z pierwszych klas szkoły podstawowej. Zaprezentowany materiał jest cennym źródłem inspiracji i pomysłów, które mogą być wdrażane w życie w ośrodkach psychologiczno-pedagogicznych. Publikacja jest cenną pozycją na rynku wydawniczym, która uzupełnia wiedzę z pedagogiki i psychologii. Można mieć nadzieję, że przyczyni się także do lepszego zrozumienia i docenienia zajęć muzycznych w programach oddziaływań wyrównawczych.

SPIS TREŚCI
WSTĘP                                                                                             
Rozdział 1                                                                                        
SKUTECZNOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ KSZTAŁCENIA W PROCESIE EDUKACJI
Wprowadzenie                                                                                
1.1.  Skuteczność i efektywność kształcenia w literaturze przedmiotu           
1.2.   Pomiar osiągnięć dydaktycznych                                                       
1.3.  Znaczenie oddziaływań wychowawczych dla pomiaru
osiągnięć dydaktycznych                                                                  

Rozdział 2
PROBLEMATYKA DYSLEKSJI ROZWOJOWEJ
W ŚWIETLE LITERATURY
Wprowadzenie
2.1.  Proces czytania i pisania
2.2.  Podstawowe warunki rozpoczynania nauki czytania i pisania
2.3.  Przyczyny trudności w nauce czytania i pisania
2.4.   Terminologia trudności w nauce czytania i pisania
2.5.  Definicja dysleksji rozwojowej
2.6.  Koncepcje etiologiczne dysleksji rozwojowej
2.7.  Diagnoza dysleksji rozwojowej
2.8.  Terapia dysleksji rozwojowej
2.9.   Profilaktyka dysleksji rozwojowej
___________________________________________________
Rozdział 3
TEORETYCZNE PODSTAWY BADAŃ WŁASNYCH
Wprowadzenie
3.1.   Cele badań
3.2.  Problemy i hipotezy robocze
3.3.   Zmienne i wskaźniki
3.4.  Metody badawcze
3.5.  Techniki i narzędzia badawcze
3.6.   Organizacja i przebieg badań
3.7.  Charakterystyka terenu badań i badanych grup

Rozdział 4
PROGRAM ODDZIAŁYWAŃ KOREKCYJNO-
-WYRÓWNAWCZYCH W BADANIACH WŁASNYCH
Wprowadzenie
4.1.  Ćwiczenia rozwijające funkcje wzrokowe
4.2.  Ćwiczenia rozwijające funkcje słuchowe
4.3.   Ćwiczenia rozwijające sprawność ruchową

Rozdział 5
POMIAR EFEKTÓW POSTĘPOWANIA
KOREKCYJNO-WYRÓWNAWCZEGO
Wprowadzenie
5.1.  Wpływ wysiłku nauczającego (C) na poziom wykonywanych przez dzieci zadań
5.2.   Pomiar wysiłku dziecka (A)
5.3.  Motywowanie i wzmacnianie aktywności dzieci
5.4.  Przedmiot oceny - jednostki i grupy
5.5.   Sposób rejestrowania danych
5.6.   Sposób prezentacji wyników postępowania korekcyjno-wyrównawczego
5.6.1. Kontrola i ocena czasu (T) zużytego w postępowaniu korekcyjno-wyrównawczym
5.6.2. Granice pomiaru zmiennych (A) i (C) w postępowaniu korekcyjno-wyrównawczym
5.6.3. Prezentacja wyników


Rozdział 6                                                                                              
ANALIZA WYNIKÓW NAUCZANIA SKUTECZNOŚCI ODDZIAŁYWANIA KOREKCYJNO-WYRÓWNAWCZEGO NA DEFICYTY ROZWOJOWE DZIECI SZEŚCIOLETNICH
Wprowadzenie                                                                               

6.1.  Analiza wyników badania skuteczności oddziaływania                    
  korekcyjno-wyrównawczego bez muzyki
6.1.1. Skuteczność oddziaływania korekcyjno-wyrównawczego bez muzyki w zakresie analizatora wzrokowego
6.1.2. Skuteczność oddziaływania korekcyjno-wyrównawczego  bez muzyki w zakresie analizatora słuchu
6.1.3. Skuteczność oddziaływania korekcyjno-wyrównawczego   bez muzyki w zakresie sfery ruchowej
6.2.  Analiza wyników badania skuteczności oddziaływania                       korekcyjno-wyrównawczego z muzyką
6.2.1. Skuteczność oddziaływania korekcyjno-wyrównawczego  z muzyką w zakresie analizatora wzrokowego
6.2.2. Skuteczność oddziaływania korekcyjno-wyrównawczego  z muzyką w zakresie analizatora słuchowego
6.2.3. Skuteczność oddziaływania korekcyjno-wyrównawczego z muzyką w zakresie sfery ruchowej
6.3.  Analiza wyników badania efektywności oddziaływania metod            korekcyjno-wyrównawczych z muzyką i bez muzyki
6.3.1. Efektywność metody oddziaływania korekcyjno-                       -wyrównawczego z muzyką względem metody oddziaływania bez muzyki w zakresie analizatora wzrokowego
6.3.2. Efektywność metody oddziaływania korekcyjno-                       -wyrównawczego z muzyką względem metody oddziaływania bez muzyki w zakresie analizatora słuchowego
6.3.3. Efektywność metody oddziaływania korekcyjno-wyrównawczego z muzyką względem metody oddziaływania korekcyjno-wyrównawczego bez muzyki w zakresie sfery ruchowej
______________________________________________________________________
Rozdział 7                                                                                               151
POMIAR I WARTOŚCIOWANIE OSIĄGNIĘĆ W EDUKACJI
Wprowadzenie                                                                               
7.1.  Potrzeba zbliżania się do skuteczności i efektywności dydaktycznej     
7.2.  Podstawowe składniki zachowań w procesie dydaktycznym               
7.2.1. Wyniki uczenia się                                                                
7.2.2. Warunki nauczania i uczenia się                                             
7.2.3. Możliwości zastosowania formuły i przyszłe badania                

Rozdział 8

WARTOŚĆ MUZYKI W PROCESIE EDUKACJI
Wprowadzenie
8.1.  Niektóre aspekty oddziaływania muzyki na ludzi
8.2.  Podstawa rozwoju muzycznego - słuchanie muzyki
8.3.  Podstawy nabywania świadomości muzycznej
8.4.  Rozwijanie umiejętności muzycznych
8.5.   Rozwijanie sprawności muzycznych

ZAMIAST ZAKOŃCZENIA
179
BIBLIOGRAFIA
ANEKSY
SPIS RYSUNKÓW, TABEL I ANEKSÓW
INDEKS OSÓB
SUMMARY