Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EDITORIAL DESIGN: DIGITAL AND PRINT Caldwell

29-06-2015, 7:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 145.95 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5405862039
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-06-2015 07:35:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06716, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>77359, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73245, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11439, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00584, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06716, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>77359, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73245, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11439, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00584

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Editorial Design: Digital and Print

EDITORIAL DESIGN: DIGITAL AND PRINT Caldwell

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Cath Caldwell, Yolanda Zappaterra
Language: English
Publisher: Laurence King
Publication Date: 6 Oct 2014
Dimensions: 21 x 15 x 2.2 cm
Format: Paperback
Pages: 240
Condition: NEW
Product_ID: 17DA671644

 

 

Editorial Design: Digital and Print is a comprehensive guide to the traditional and digital skills that a designer will need for a future career in visual journalism today the design of magazines and newspapers for a wide variety of markets. Generously illustrated, including case studies, practical exercises and tips, examples of best practice and profiles of individual designers including Mark Porter, Scott Dadich and Janet Froelich, the book explains the fundamentals of editorial design and layout. Subjects covered include current and emerging digital formats, branding, how to create layouts, handling copy and images, design, and production skills and trends in editorial design. With insider advice and opinions from leading contemporary designers, the book is a practical reference and learning resource that will teach readers everything they need to know to reach the top of the profession.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE MODERN MAGAZINE Jeremy Leslie

 GRAPHIC DESIGN FOR FASHION (MINI) Hess, Pasztorek

 100 IDEAS THAT CHANGED GRAPHIC DESIGN Heller

 LOGO DESIGN LOVE David Airey

 ART DIRECTION + EDITORIAL DESIGN (ABRAMS STUDIO)

 DESIGNING NEWS Francesco Franchi