Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ECONOMICS AND CONSUMER BEHAVIOR Deaton, Muellbauer

11-03-2015, 17:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 262.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5075628455
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-03-2015 15:38:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38296, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48105, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34287, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12967, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76107, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38296, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48105, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34287, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12967, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76107

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Economics and Consumer Behavior

ECONOMICS AND CONSUMER BEHAVIOR Deaton, Muellbauer

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Angus Deaton, John Muellbauer
Language: English
Publisher: Cambridge University Press
Publication Date: 30 May 1980
Dimensions: 15.2 x 2.4 x 22.8 cm
Format: Paperback
Pages: 466
Condition: NEW
Product_ID: A5B1B96765

 

 

The idea of duality has proved to be a powerful device in modern work on the economics of consumer behaviour. The authors have used duality to provide an integrated and accessible treatment of this subject. The book focuses on applications of the theory to welfare economics and econometric analysis. The book begins with four chapters that provide a self-contained presentation of the basic theory and its use in applied econometrics. These chapters also include elementary extensions of the theory to labour supply, durable goods, the consumption function, and rationing. The rest of the book is divided into three parts. In the first of these the authors discuss restrictions on choice and aggregation problems. The next part consists of chapters on consumer index numbers; household characteristics, demand, and household welfare comparisons; and social welfare and inequality. The last part extends the coverage of consumer behaviour to include the quality of goods and household production theory, labour supply and human capital theory, the consumption function and intertemporal choice, the demand for durable goods, and choice under uncertainty.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MICROECONOMIC THEORY Andreu Mas-Colell

 CAPITAL IN THE TWENTY-FIRST CENTURY Piketty

 MOSTLY HARMLESS ECONOMETRICS Angrist, Pischke

 INTRODUCTION TO MODERN ECONOMIC GROWTH Acemoglu

 ECONOMETRICS Fumio Hayashi

 END THIS DEPRESSION NOW! Paul Krugman