KOZY K. BIELSKA-BIAŁEJ
Ul. Bielska 164
TELEFON:33/[zasłonięte]818 21
509[zasłonięte]912
E-MAIL:
[zasłonięte]@motofirma.pl
pracujemy:10.00 - 18.00
sobota : 9.00 - 14.00
* oferujemy produkty nowe z pełną gwarancją Producenta, jeżeli jest inaczej to jest to wyrażnie zaznaczone w opisie aukcji
* do zakupionego towaru dołączamy paragon fiskalny
* na życzenie Klienta wystawiamy f-rę vat
* po dokonaniu zakupu prosimy o określenie formy płatności
* możliwy odbiór osobisty zakupionych towarów w siedzibie firmy
zapłaty za zakupione przedmioty można dokonać:
wpłata na konto bankowe
Multi Bank /Bre Bank/
nr konta:
101[zasłonięte]201700[zasłonięte]60204[zasłonięte]429
"za pobraniem" - płatne przy odbiorze
wylicytowane przedmioty wysyłamy:
*firmą kurierską "Siódemka"
*Pocztą Polską
wysokość opłaty za przesyłkę podana każdorazowo
w opisie aukcji
ROWER ELEKTRYCZNY
ECOBIKE
SPAIN
Spain jest kolejnym aluminiowym rowerem z kolekcji na rok 2014 z serii Citystyle. Rowerzysta ma do dyspozycji 3 tryby wspomagania jazdy, które umożliwia bezszczotkowy i bezoporowy silnik o mocy 250 W zamontowany w przednim kole. Dodatkowym ułatwieniem pokonywania wzniesień jest 21 przerzutek (trzy z przodu, 7 z tyłu) znanego z produkcji podzespołów rowerowych japońskiego producenta Shimano. Niewątpliwie najważniejszym elementem całego napędu elektrycznego jest bateria. Spain został wyposażony w najnowszą generację baterii litowo-niklowo-kobaltowo-manganowych o pojemności 8.8 Ah i napięciu 36 W. Pozwala ona na pokonanie maksymalnego dystansu 70 km.
Rower elektryczny to propozycja dla każdego - ludzi młodych, w średnim i starszym wieku. Osoba zdrowa i pełna sił może korzystać z roweru elektrycznego tak samo jak z klasycznego i dopiero chęć zejścia z siodełka przed kolejnym trudnym podjazdem jest najlepszym momentem na przekręcenie kluczyka „w stacyjce” i użycia silnika elektrycznego. Rower elektryczny to nie tylko rekreacja - przy obecnych cenach paliwa i zatłoczonych miejskich aglomeracjach może on również z powodzeniem służyć do codziennego dojazdu do pracy.
Rower elektryczny to także świetna alternatywa dla osób z różnymi dolegliwościami, dla których niewskazane jest korzystanie z roweru klasycznego. Lista tych dolegliwości obejmuje m.in. :
-
chorobę zwyrodnieniową, bóle bioder, kolan, stóp
-
osoby po alloplastykach, protezach stawów kończyn dolnych
-
rekonwalescenci po złamaniach i innych urazach
-
osoby z niewydolnością mięśniową
-
pacjenci kardiologiczni z ustabilizowaną choroba wieńcową
-
rekonwalescenci kardiologiczni pod kontrolą lekarza
CHARAKTERYSTYKA / DANE TECHNICZNE :
Rama/Rozmiar koła
|
Aluminiowa/28 cali
|
Widelec
|
Sztywny, aluminiowy
|
Bateria
|
Litowo-niklowo-kobaltowo-manganowa, 36V 8.8 Ah, żywotność >700 ładowań, zamontowana w miejscu przeznaczonym na bidon
|
Silnik
|
250W (bezszczotkowy) umieszczony w tylnym kole, max prędkość 25 km/h
|
Czas ładowania
|
4 - 5 godzin
|
Kontroler
|
panel LED - 3 tryby wspomagania jazdy
|
Zasięg
|
40 - 70 km
|
Przerzutka/manetka przerzutki tył
|
Shimano Acera / Shimano
|
Przerzutka/manetka przerzutki przód
|
Shimano Tournay / Shimano
|
Koło przód (obręcz/piasta)
|
Obręcz aluminiowa, wzmacniana
|
Koło tył (obręcz/piasta)
|
Obręcz aluminiowa, wzmacniana / silnik elektryczny
|
Wspornik kierownicy
|
Regulowany, aluminiowy
|
Sztyca
|
Amortyzowana, aluminiowa
|
Siodełko
|
87- 100 cm - VELO
|
Hamulce
|
Przód -V-brake TEKTRO , Tył - V-brake TEKTRO
|
Oświetlenie
|
LED Spanninga Luceo
|
Opony
|
28 x 1.75 z paskiem refleksyjnym CST
|
Waga
|
21,8 kg (z całym osprzętem elektrycznym)
|
Wymiary roweru/opakowania
|
185 x 62 x 120 cm / 142 x 25 x 84 cm
|
Maksymalne obciążenie
|
125 kg
|
Produkt spełnia najnowszą normę Unii Europejskiej dotyczącą rowerów elektrycznych EN15194
3 elementy wyróżniające rower elektryczny:
Silnik bezszczotkowy:
-
moc silnika : 250W
-
woltaż 36V
-
zasięg 40 - 70 km
-
prędkość max 25 km/h
-
mocowanie - tylne koło
Bateria:
-
typ: litowo-niklowo-kobaltowo-manganowa
-
-
-
żywotność > 700 ładowań
Bateria jest najistotniejszym źródłem napędu roweru elektrycznego. W nowoczesnych rowerach elektrycznych stosuje się baterie, których długość "życia" oblicza się średnio na 700 ładowań. Przy dłuższym użytkowaniu jej moc zaczyna słabnąć - dlatego zaleca się jej wymianę. Na jednym ładowaniu bateria pozwala na przejechanie 40-70 km. Obecnie jest to najbardziej zaawansowana technicznie bateria stosowana w rowerach elektrycznych.
Kontroler:
Kontroler jest urządzeniem najczęściej zamontowanym na kierownicy roweru. Wyświetla on podstawowe funkcje napędu elektrycznego. W przypadku tego konkretnego roweru wyświetla poziom naładowania baterii oraz tryb wspomagania, który jest używany w danym momencie. Za jego pomocą możemy również zmienić ten tryb oraz wyłączyć wspomaganie w dowolnym momencie w czasie jazdy.
ROWER ELEKTRYCZNY MOŻEMY UŻYTKOWAĆ NA 2 SPOSOBY :
-
tradycyjna przejażdżka - rower użytkujemy w tradycyjny sposób tym niemniej w każdej chwili możemy wesprzeć pracę mięśni silnikiem
-
inteligentne wspomaganie - silnik uruchamia się automatycznie kiedy zaczynamy pedałować. Kontroler dodaje nam tyle mocy, ile potrzebujemy - przy szybszym pedałowaniu więcej, przy lekkim mniej po naciśnięciu dźwigni hamulca lub gdy przestaniemy pedałować silnik się rozłączy
REALNE ZDJĘCIA PREZENTOWANEGO ROWERU :
ROWER WYPOSAŻONY W:
- BŁOTNIKI
- OŚWIETLENIE
- REGULOWANY MOSTEK KIEROWNICY
- BAGAŻNIK
- AMORTYZOWANĄ SZTYCĘ
BATERIA LITOWO-NIKLOWO-KOBALTOWO-MANGANOWA O POJEMNOŚCI 8.8Ah UMIESZCZONA W MIEJSCU KOSZYKA NA BIDON
BEZSZCZOTKOWY SILNIK O MOCY 250W UMIESZCZONY W TYLNYM KOLE
TYLNA PRZERZUTKA SHIMANO ACERA OBSŁUGUJĄCA 7-RZĘDOWY WOLNOBIEG
KONTROLER Z 3 STOPNIAMI WSPOMAGANIA UMIESZCZONY NA KIEROWNICY PO LEWEJ STRONIE
GORĄCO POLECAMY!!!