Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Echochrome PSP SGV / 2 SKLEPY

30-05-2012, 9:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.90 zł     
Użytkownik SWIAT-GIER_COM
numer aukcji: 2335142002
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 17   
Koniec: 23-05-2012 17:55:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Angielska
Dodatkowe informacje: Folia,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Projekt

OKŁADKA: ANG INSTRUKCJA: ANG GRA: ANG

Echochrome to innowacyjna gra logiczna, która określana jest mianem „grywalnej twórczości M. C. Eshera”. Przygotowana została przez japońskie, wewnętrzne studio Sony, któremu przyświecała zasada: „nie liczy się grafika, najważniejsza jest grywalność”.

W Echochrome obejmujemy kontrolę nad naszkicowaną w prosty sposób kukłą, która idzie przed siebie nie zważając na napotykane przeszkody (podobnie było w słynnych wieki temu Lemmingach). Jeśli nasz bohater będzie miał przed sobą dziurę, wpadnie w nią. Gdy napotka ścianę, odbije się od niej i zmieni kierunek chodu. Jeśli w końcu wejdzie na wybijające w górę pole, dostanie się na wyższy poziom. Nasza w tym głowa, by nie robił tego wszystkiego bezmyślnie.

Cała rozgrywka oparta jest na systemie złudzeń optycznych – jedyne, na co mamy wpływ, to kamera. Można obracać ją we wszystkie strony, co ma pomóc sterowanej przez nas postaci. W jaki sposób? Najczęściej poprzez takie obrócenie widoku, aby napotkana przeszkoda stała się niewidoczna. Załóżmy, że mamy przed sobą dziurę, ale niedaleko położona jest pionowa kolumna. Jeśli obrócimy perspektywę w taki sposób, by wspomniana przed chwilą kolumna zakryła dziurę, nasza postać nie wpadnie w nią, tylko przejdzie dalej.

Oprawa graficzna w Echochrome jest bardzo prosta, można nawet powiedzieć - umowna. To jednak jeden z atutów tej pozycji. W końcu nie od dzisiaj wiadomo, że najprostsze rozwiązania są często najlepszymi. Wszystkie poziomy przedstawione są tylko w dwóch kolorach: czarnym i białym. Poruszamy się po najprostszych trójwymiarowych bryłach i staramy się doprowadzić naszą postać do celu. W tle towarzyszy nam spokojna, klasyczna muzyka.