| | Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24 tel. 501 [zasłonięte] 370 519 [zasłonięte] 288 504 [zasłonięte] 187 [zasłonięte]@tlen.pl
| | | |
Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto. Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT. W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji. Odbiór osobisty: Księgarnia PIM, Tychy ul. Jana Pawła II 24 | | | | Wpłata na konto: Alior Bank 21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709 | | | | Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
| | | ECDL Moduł 5 Bazy danych Kopertowska-Tomczak Mirosława
wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN wydanie 2009 r. ISBN:[zasłonięte]978-83-16040-1 Format: 14.5x20.5cm, 144 stron Oprawa: Miękka Wydanie: 1
Opis książki ECDL Moduł 5 Bazy danych : Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence – ECDL) potwierdza zdobycie umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odbyciu międzynarodowego systemu szkoleń. W Polsce licencji na szkolenia udziela Polskie Towarzystwo Informatyczne (PTI), ono także wydaje certyfikaty.
Pełny certyfikat i szkolenie obejmują siedem modułów tematycznych dotyczących: podstaw posługiwania się komputerem, systemu operacyjnego, sieci i Internetu oraz podstawowych aplikacji, takich jak: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, prezentacja i baza danych. Każdy z modułów kończy się egzaminem, a wszystkie egzaminy łącznie stanowią certyfikat ECDL.Poza certyfikatem ECDL można uzyskać także dodatkowe certyfikaty związane z takimi zagadnieniami, jak CAD, e obywatel oraz z aplikacjami na poziomie zaawansowanym.Prezentowana książka jest rekomendowana przez PTI jako materiał szkoleniowy. Obecne wydanie zostało opracowane na podstawie sylabusa w wersji 5.0, wprowadzonej na przełomie lat 2008/2009.
Moduł piąty, Bazy danych, obejmuje następujące grupy zagadnień:
zasady tworzenia komputerowej bazy danych, edycję danych, porządkowanie i filtrowanie danych, tworzenie tabel oraz relacji między nimi, projektowanie kwerend, tworzenie i modyfikację formularzy, generowanie raportów, przygotowanie wydruków.
| |