Witam
Przedmiotem aukcji są trzewiki trekkingowe z jesienno-zimowej kolekcji firmy ECCO
- rozmiar: 33
- długość wkładki: 21,6cm
- model: ECCO BIOM TRAIN KIDS SPEEDLACE
- symbol: 701[zasłonięte] 57556
- kolor: NIGHT SHADE W.BEETROOT SOLE (cholewka w kolorze śliwki, podeszwa w kolorze fuksji, na zapiętku, w okolicach palców i na języku umieszczono elementy odblaskowe w kolorze srebrno-stalowym)
- rodzaj buta: trekking
- cholewka obuwia wykonana ze skóry naturalnej (nubuk)
- wyściółka: ciepłe, przyjemne w dotyku futerko zapewniające komfort w warunkach zimowych
- wkładka: miękka, piankowa, wyjmowana (można ją zastąpić grubszą "zimową")
- zapinanie: gumy ściągające
- niezwykle lekka i elastyczna podeszwa ECCO BIOM wykonana z poliuretanu
- obuwie posiada membranę GORE-TEX
- wysokość cholewki: ok. 12cm (od podłoża do najwyższej krawędzi z tyłu buta)
- metalowe zaczepy gumek
Obuwie zakupione na naszych aukcjach wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmą kurierską Pocztex.Towar wysyłamy w dni robocze od poniedziałku do piątku w ciągu 24 godzin od wpływu pieniędzy na konto.Zakupy dokonane do godziny 12.00 staramy się wysyłać tego samego dnia.
Przy jednorazowym zakupie więcej niż jednej pary - koszt wysyłki liczony jest tylko jeden raz (pod warunkiem wskazania jednego adresu dostawy). Zakupiony towar można całkowicie zwrócić lub wymienić na inny rozmiar, kolor czy model w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki.W przypadku wymiany bardzo prosimy o wcześniejsze uzgodnienie telefoniczne (tel.do sklepu: 32[zasłonięte]678-36, pn-pt 9.00-17.30)Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być kompletny.Do obuwia koniecznie należy dołączyć paragon (lub fakturę).Po otrzymaniu zwracanego towaru przesyłamy jego równowartość przelewem na wskazane konto bankowe w terminie do 3 dni roboczych.Koszty wysyłki przy zwrocie i wymianie ponosi kupujący (klient). Wystawiamy paragon, który jest podstawą 2-letniej gwarancji. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.Gwarancja obejmuje wady ukryte oraz niezgodność towaru z umową.W przypadku niezgodności towaru z umową proszę o możliwie szybki kontakt ze sklepem a następnie o odesłanie obuwia wraz z paragonem i formularzem reklamacyjnym. Koszty przesyłki w takiej sytuacji ponosi nasza firma.W przypadku reklamacji - po wcześniejszym kontakcie i wypełnieniu formularza reklamacyjnego proszę odesłać obuwie na adres firmy.Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych.W przypadku reklamacji zasadnej obuwie zostanie naprawione lub wymienione na nowe. W sytuacji, kiedy naprawa lub wymiana jest niemożliwa, klient otrzyma zwrot gotówki.