Witam
Przedmiotem aukcji są buty trekkingowe firmy ECCO
- rozmiar: 37
- długość wkładki:
>23,4cm - podstawa wkładki,
>24cm - całkowita długość wkładki (wraz z zaokrąglonym, podniesionym do góry zapiętkiem)
- model: 810[zasłonięte] 56075
- kolor: MOON ROCK / DARK CLAY
- cholewka: wykonana ze skóry naturalnej - YAK (nubuk - pull up), oddychająca, z wykończeniem HYDROMAX
- góra cholewki wykończona miękkim wypełnieniem powyżej kostki
- wnętrze buta - podszewka: skóra naturalna
- sznurowane (metalowe zaczepy do sznurowadeł)
- wkładka: wymienna, dwuwarstwowa - filcowa pokryta CAMBRELLE (duży komfort użytkowania ze względu na świetną absorbcję wilgoci)
- podeszwa: bezpośrednio natryskiwana - PU - lekka i elastyczna, od spodu pokryta warstwą gumy, odporną na pękanie, łamanie i ścieranie, świetnie trzymającą się podłoża, z wysoką wydajnością i stabilnością podczas wszystkich trzech faz każdego kroku - ECCO PERFORMANCE RUBBER (znakomite w góry)
- wysokość cholewki: 14,5cm (mierzona od podłoża do najwyższej krawędzi z tyłu buta)
- cena sugerowana: 649,90
Obuwie zakupione na naszych aukcjach wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmą kurierską Pocztex. Towar wysyłamy w dni robocze od poniedziałku do piątku w ciągu 24 godzin od wpływu pieniędzy na konto. Zakupy dokonane do godziny 12.00 staramy się wysyłać tego samego dnia.
Przy jednorazowym zakupie więcej niż jednej pary - koszt wysyłki liczony jest tylko jeden raz (pod warunkiem wskazania jednego adresu dostawy). Zakupiony towar można całkowicie zwrócić lub wymienić na inny rozmiar, kolor czy model w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. W przypadku wymiany bardzo prosimy o wcześniejsze uzgodnienie telefoniczne (tel.do sklepu: 32[zasłonięte] 678-36, pn-pt 9.00-17.30) Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być kompletny. Do obuwia koniecznie należy dołączyć paragon (lub fakturę). Po otrzymaniu zwracanego towaru przesyłamy jego równowartość przelewem na wskazane konto bankowe w terminie do 3 dni roboczych. Koszty wysyłki przy zwrocie i wymianie ponosi kupujący (klient). Wystawiamy paragon, który jest podstawą 2-letniej gwarancji. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. Gwarancja obejmuje wady ukryte oraz niezgodność towaru z umową. W przypadku niezgodności towaru z umową proszę o możliwie szybki kontakt ze sklepem a następnie o odesłanie obuwia wraz z paragonem i formularzem reklamacyjnym. Koszty przesyłki w takiej sytuacji ponosi nasza firma. W przypadku reklamacji - po wcześniejszym kontakcie i wypełnieniu formularza reklamacyjnego proszę odesłać obuwie na adres firmy. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych. W przypadku reklamacji zasadnej obuwie zostanie naprawione lub wymienione na nowe. W sytuacji, kiedy naprawa lub wymiana jest niemożliwa, klient otrzyma zwrot gotówki.