SUBARU LEGACY IV
2.0 D (2008.02 - ???); 1998.00 ccm - 150.00 KM/110.00 kW; Silnik:
SUBARU LEGACY IV kombi (B13_)
2.0 D (2008.02 - ???); 1998.00 ccm - 150.00 KM/110.00 kW; Silnik:
SUBARU LEGACY V
2.0 D (2009.09 - ???); 1998.00 ccm - 150.00 KM/110.00 kW; Silnik:
SUBARU LEGACY V kombi
2.0 D (2009.09 - ???); 1998.00 ccm - 150.00 KM/110.00 kW; Silnik:
SUBARU OUTBACK (BE, BH)
3.0 H6 (2000.10 - 2003.08); 3000.00 ccm - 209.00 KM/154.00 kW; Silnik: EZ30
2.5 (2000.10 - 2003.08); 2457.00 ccm - 156.00 KM/115.00 kW; Silnik: EJ25
SUBARU OUTBACK (BL, BP)
2.0 D (2008.09 - 2009.09); 1998.00 ccm - 150.00 KM/110.00 kW; Silnik:
2.5 (2008.09 - 2009.09); 2457.00 ccm - 173.00 KM/127.00 kW; Silnik: EJ251
SUBARU OUTBACK (BM, BR)
2.0 D (2009.09 - ???); 1998.00 ccm - 150.00 KM/110.00 kW; Silnik:
Podane zastosowanie części w tabeli nie jest zawsze w 100% gwarancją, że dane część będzie pasować do Państwa pojazdu. Określa ona występowanie danego typu części w danym modelu pojazdu. W przypadku występowania 2 lub więcej typów części w tym samym pojeździe potrzebne są szczegółowe dane jak np. nr nadwozia (VIN) lub nr kontrolny pojazdu. Przed zakupem prosimy o kontakt.
Tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove powstały z myślą o kierowcach ceniących sobie przede wszystkim skuteczność hamulców. Poszerzona łukowata szczelina wzmaga przepływ chłodnego powietrza, powodując obniżenie temperatury klocków i tarczy hamulcowej, równocześnie odprowadzając pył, brud i gorące gazy lepiej niż prosta, która może wypełnić się rdzą i stać się nieefektywna. Nawiercone otwory odprowadzają gazy powierzchniowe przy hamowaniu z dużej prędkości jednocześnie nie osłabiając struktury tarczy jak przy wierceniu na wylot, co zmniejsza szansę uszkodzenia tarczy po długim użytkowaniu.
Grupa EBC Brakes, której prezesem do chwili obecnej jest Andy Freeman, została założona w 1978 roku. Od początku swojej działalności, firma EBC była pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. W drugiej połowie lat 80-tych, grupa ta urosła do rangi czołówki światowej z bardzo mocną pozycją w każdym segmencie przemysłu związanego z hamulcami. Po zdominowaniu rynku motocyklowego, co objawiło się największą sprzedażą i dostępnym asortymentem na zachodnich rynkach, EBC Brakes zajęło się produkcją szerokiego asortymentu klocków do samochodów osobowych, samochodów wyścigowych i rajdowych, rowerów górskich, ciężarówek, autobusów a nawet lokomotyw! Grupa EBC posiada fabryki w Northampton i Bristolu w Wielkiej Brytanii oraz w Cleveland w USA..