SEAT CORDOBA (6K2/C2)
2.0 i 16V (1996.08 - 1999.06); 1984.00 ccm - 150.00 KM/110.00 kW; Silnik: ABF
SEAT CORDOBA hatchback (6K2)
1.9 TDI (1999.06 - 2002.10); 1896.00 ccm - 110.00 KM/81.00 kW; Silnik: ASK; ASV
1.8 T 20V Cupra (2000.07 - 2002.10); 1781.00 ccm - 156.00 KM/115.00 kW; Silnik: AQX; AYP
SEAT CORDOBA Vario (6K5)
1.9 TDI (1999.06 - 2002.12); 1896.00 ccm - 110.00 KM/81.00 kW; Silnik: ASK; ASV
SEAT IBIZA II (6K1)
1.9 SDI (1996.08 - 1999.08); 1896.00 ccm - 64.00 KM/47.00 kW; Silnik: AEY
1.3 i (1993.03 - 1999.08); 1272.00 ccm - 54.00 KM/40.00 kW; Silnik: AAV; 2G
1.6 i (1993.03 - 1999.08); 1598.00 ccm - 75.00 KM/55.00 kW; Silnik: AEE; ABU; ALM
1.8 i (1993.03 - 1999.08); 1781.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: ABS; ADZ; ACC
2.0 i (1993.03 - 1999.08); 1984.00 ccm - 115.00 KM/85.00 kW; Silnik: 2E; AGG
1.4 i (1993.09 - 1999.08); 1390.00 ccm - 60.00 KM/44.00 kW; Silnik: ABD; AEX; AKV; APQ
1.6 i (1996.04 - 1999.08); 1595.00 ccm - 101.00 KM/74.00 kW; Silnik: AFT
2.0 i 16V (1996.08 - 1999.08); 1984.00 ccm - 150.00 KM/110.00 kW; Silnik: ABF
1.9 TDI (1996.08 - 1999.08); 1896.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: 1Z; AHU
1.9 TDI (1997.02 - 1999.08); 1896.00 ccm - 110.00 KM/81.00 kW; Silnik: AFN
1.4 i 16V (1997.06 - 1999.08); 1390.00 ccm - 101.00 KM/74.00 kW; Silnik: AFH
1.0 i (1996.09 - 1999.08); 999.00 ccm - 50.00 KM/37.00 kW; Silnik: AER
1.6 i (1994.09 - 1999.06); 1595.00 ccm - 75.00 KM/55.00 kW; Silnik: 1F
SEAT IBIZA III (6K1)
1.4 (1999.08 - 2002.02); 1390.00 ccm - 60.00 KM/44.00 kW; Silnik: ANW; AKK; AUD
1.9 SDI (1999.08 - 2002.02); 1896.00 ccm - 68.00 KM/50.00 kW; Silnik: AQM; AGP
1.9 TDI (1999.08 - 2002.02); 1896.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: ALH; AGR
1.6 (1999.08 - 2002.02); 1595.00 ccm - 101.00 KM/74.00 kW; Silnik: APF; AEH; AUR; AKL
1.9 TDI (1999.08 - 2002.02); 1896.00 ccm - 110.00 KM/81.00 kW; Silnik: ASK; ASV
1.4 16V (2000.05 - 2002.02); 1390.00 ccm - 75.00 KM/55.00 kW; Silnik: APE; AUA
1.8 T 20V Cupra (2000.07 - 2002.02); 1781.00 ccm - 156.00 KM/115.00 kW; Silnik: AQX; AYP
1.6 (1999.08 - 2002.02); 1598.00 ccm - 75.00 KM/55.00 kW; Silnik: ALM
1.4 16V (1999.08 - 2002.02); 1390.00 ccm - 100.00 KM/74.00 kW; Silnik: AQQ; AUB
1.0 (1999.08 - 2002.02); 999.00 ccm - 50.00 KM/37.00 kW; Silnik: ALD; ANV; AUC
1.0 16V (1999.10 - 2002.02); 999.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: AST; AVZ
SEAT INCA (6K9)
1.4 i (1995.11 - 2003.06); 1390.00 ccm - 60.00 KM/44.00 kW; Silnik: AEX; AKV; APQ; AUD
1.6 i (1995.11 - 1998.05); 1595.00 ccm - 75.00 KM/55.00 kW; Silnik: 1F
1.9 D (1995.11 - 2003.06); 1896.00 ccm - 64.00 KM/47.00 kW; Silnik: 1Y
1.9 SDI (1995.11 - 2003.06); 1896.00 ccm - 64.00 KM/47.00 kW; Silnik: AEY; AYQ
1.9 TDI (1996.09 - 2003.06); 1896.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: ALH
1.4 16V (2000.04 - 2003.06); 1390.00 ccm - 75.00 KM/55.00 kW; Silnik: AUA
1.6 i (1997.06 - 2000.09); 1598.00 ccm - 75.00 KM/55.00 kW; Silnik: ALM; AEE
SEAT TOLEDO I (1L)
2.0 i 16V (1993.11 - 1999.03); 1984.00 ccm - 150.00 KM/110.00 kW; Silnik: ABF
1.9 TDI (1995.08 - 1999.03); 1896.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: 1Z; AHU
1.9 TDI (1996.11 - 1999.03); 1896.00 ccm - 110.00 KM/81.00 kW; Silnik: AFN
Podane zastosowanie części w tabeli nie jest zawsze w 100% gwarancją, że dane część będzie pasować do Państwa pojazdu. Określa ona występowanie danego typu części w danym modelu pojazdu. W przypadku występowania 2 lub więcej typów części w tym samym pojeździe potrzebne są szczegółowe dane jak np. nr nadwozia (VIN) lub nr kontrolny pojazdu. Przed zakupem prosimy o kontakt.
Klocki hamulcowe EBC Red Stuff wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Red Stuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu. W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160km/h na krótszym odcinku w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0.5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów.
Grupa EBC Brakes, której prezesem do chwili obecnej jest Andy Freeman, została założona w 1978 roku. Od początku swojej działalności, firma EBC była pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. W drugiej połowie lat 80-tych, grupa ta urosła do rangi czołówki światowej z bardzo mocną pozycją w każdym segmencie przemysłu związanego z hamulcami. Po zdominowaniu rynku motocyklowego, co objawiło się największą sprzedażą i dostępnym asortymentem na zachodnich rynkach, EBC Brakes zajęło się produkcją szerokiego asortymentu klocków do samochodów osobowych, samochodów wyścigowych i rajdowych, rowerów górskich, ciężarówek, autobusów a nawet lokomotyw! Grupa EBC posiada fabryki w Northampton i Bristolu w Wielkiej Brytanii oraz w Cleveland w USA..