SEAT FURA (025A)
1.4 (1982.01 - 1986.06); 1438.00 ccm - 75.00 KM/55.00 kW; Silnik: 127 B.7000
SUZUKI SAMURAI (SJ)
1.0 Napęd na 4 koła (SJ 410) (1988.11 - ???); 970.00 ccm - 45.00 KM/33.00 kW; Silnik: F10A
1.3 Napęd na 4 koła (SJ 413) (1988.11 - ???); 1298.00 ccm - 70.00 KM/51.00 kW; Silnik: G13BA
1.3 (SJ 413) (1988.11 - ???); 1324.00 ccm - 60.00 KM/44.00 kW; Silnik: G13A
1.3 (SJ 413) (1988.11 - ???); 1324.00 ccm - 64.00 KM/47.00 kW; Silnik: G13A
1.3 (1989.08 - 1992.07); 1298.00 ccm - 67.00 KM/49.00 kW; Silnik:
SUZUKI SIERRA II pick-up (SJ)
Napęd na 4 koła (1988.12 - 2000.02); 970.00 ccm - 45.00 KM/33.00 kW; Silnik: F10A
SUZUKI SIERRA samochód terenowy otwarty (SJ)
1.3 (1989.01 - 1999.07); 1298.00 ccm - 69.00 KM/51.00 kW; Silnik: G13BA
SUZUKI SJ 413
1.3 (1986.08 - 1990.08); 1324.00 ccm - 60.00 KM/44.00 kW; Silnik: G13A
1.3 (1984.09 - 1988.12); 1324.00 ccm - 64.00 KM/47.00 kW; Silnik: G13A
SUZUKI VITARA (ET, TA)
1.6 (TA, TA01) (1988.07 - 1998.03); 1589.00 ccm - 80.00 KM/59.00 kW; Silnik: G16A
1.6 i (ET) (1988.07 - 1991.12); 1589.00 ccm - 82.00 KM/60.00 kW; Silnik: G16A
1.6 i 16V (ET) (1990.07 - 1998.03); 1589.00 ccm - 97.00 KM/71.00 kW; Silnik: G16B
SUZUKI VITARA Cabrio (ET, TA)
1.6 (1988.07 - 1995.01); 1589.00 ccm - 80.00 KM/59.00 kW; Silnik: G16A
1.6 i 16V (ET) (1990.07 - 1999.03); 1589.00 ccm - 97.00 KM/71.00 kW; Silnik: G16B
Podane zastosowanie części w tabeli nie jest zawsze w 100% gwarancją, że dane część będzie pasować do Państwa pojazdu. Określa ona występowanie danego typu części w danym modelu pojazdu. W przypadku występowania 2 lub więcej typów części w tym samym pojeździe potrzebne są szczegółowe dane jak np. nr nadwozia (VIN) lub nr kontrolny pojazdu. Przed zakupem prosimy o kontakt.
Klocki hamulcowe EBC Black Stuff wykonane są z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców Reg 90 i jako takie stanowią doskonały zamiennik klocków montowanych fabrycznie a przy tym za znacznie mniejsze pieniądze. Produkowane z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami oraz szczeliną dylatacyjną zapewniają niezwykle krótki czas docierania (w Europie tylko określone warianty mają podkładki). Wspaniałą zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu po 450-600km przebiegu praktycznie kompensują szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Nominalny współczynnik tarcia 0.46, przy minimalnym ścieraniu tarcz hamulcowych oraz pyleniu na poziomie części oryginalnych.
Grupa EBC Brakes, której prezesem do chwili obecnej jest Andy Freeman, została założona w 1978 roku. Od początku swojej działalności, firma EBC była pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. W drugiej połowie lat 80-tych, grupa ta urosła do rangi czołówki światowej z bardzo mocną pozycją w każdym segmencie przemysłu związanego z hamulcami. Po zdominowaniu rynku motocyklowego, co objawiło się największą sprzedażą i dostępnym asortymentem na zachodnich rynkach, EBC Brakes zajęło się produkcją szerokiego asortymentu klocków do samochodów osobowych, samochodów wyścigowych i rajdowych, rowerów górskich, ciężarówek, autobusów a nawet lokomotyw! Grupa EBC posiada fabryki w Northampton i Bristolu w Wielkiej Brytanii oraz w Cleveland w USA..