Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ebc klocki przód DP41591R LEXUS MASERATI

24-11-2014, 12:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 593 zł     
Użytkownik ingema
numer aukcji: 4735328550
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 8   
Koniec: 24-11-2014 11:42:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Aukcja wystawiona automatycznie za pomocą aplikacji webdigger.eu

klocki przód YELLOWSTUFF DP41591R

STOSOWANE W:
MARKAMODELSILNIKLATA PRODUKCJI
LEXUSIS-F5.02007-
MASERATIGran Turismo4.22007-
MASERATIGran Turismo4.72008-
MERCEDES - BENZCLK (C209)CLK55 AMG.2005-
MERCEDES - BENZCLK (C209)CLK63 AMG.2006-
MERCEDES - BENZSLK (R171)SLK55 AMG. (5.4)2[zasłonięte]004-20
MERCEDES - BENZSLK (R171)SLK55 AMG. (5.4) 6 Pot2008-
MERCEDES - BENZSLK (R171)SLK55 AMG. Black (5.4)2[zasłonięte]006-20

TARCZE GŁADKIE

Doskonałej jakości zamiennik seryjnie produkowanych tarcz, o dużo większej wytrzymałości i skuteczności hamowania. Tarcze, są w całości produkowane z jednego kawałka stali w Wielkiej Brytanii lub w Niemczech (obecnie produkcja poszerzona została o kolejne kraje np. Japonia, Włochy). Specjalnie opracowana technologia oraz dobór komponentów, pozwalają na bezproblemowe oraz długie użytkowanie tarcz. Ich wytrzymałość powoduje że, mogą współpracować nawet z klockami serii RED STUFF (czerwonymi), YELLOW (żółtymi) oraz BLUE (niebieskimi).

TURBO GROOVE

Poszerzona łukowata szczelina wzmaga przepływ chłodnego powietrza, powodując obniżenie temperatury klocków i tarczy hamulcowej, równocześnie odprowadzając pył, brud i gorące gazy lepiej niż prosta, która może wypełnić się rdzą i stać się nieefektywna. Nawiercone otwory odprowadzają gazy powierzchniowe przy hamowaniu z dużej prędkości jednocześnie nie osłabiając struktury tarczy jak przy wierceniu na wylot, co zmniejsza szansę uszkodzenia tarczy po długim użytkowaniu.

USR

Nowa seria tarcz hamulcowych USR jest dostępna do wybranych modeli samochodów, oferujac znacznie cichsze hamowanie niż tarcze Turbo Groove, oraz zabezpieczenie przed korozją dzięki nowej technologii powlekania tarcz hamulcowych. Są to standardowych rozmiarów zamienniki oryginalnych części zamiennych w kolorze czarnym, poddane kosmetycznym nacięciom powierzchniowym, które dają sporo korzyści znacznie przyspieszając oczyszczanie i osuszanie się tarcz, oraz redukcje ciśnienia gazów pod klockami.

HCD

Najnowszy produkt EBC Brakes High Carbon Disc to pierwsza w historii firmy EBC Brakes seria wysokowęglowych tarcz hamulcowych. Dlaczego do produkcji zastosowano materiał wysokowęglowy? Właściwości wysokowęglowego żeliwa pozwalają osiągną rewelacyjne właściwości techniczne. Materiał z których wykonane są tarcze High Carbon Disc posiada większą domieszkę węgla i krzemu przez co tarcza jest zdecydowanie odporna na wysoką temperaturę i uszkodzenia takie jak odkształcenia plastyczne, mikropęknięcia oraz inne problemy wynikające z przegrzania materiału tarczy.

BSD

Najnowsze osiągnięcie brytyjskich inżynierów projektujących tarcze hamulcowe EBC Brakes. Wykonane w 100% w Wielkiej Brytanii ze stopów opartych na najnowszej technologii metalurgicznej GH15C o dużej zawartości krzemu oraz węgla. Nacięcia w kształcie litery „V” są w taki sposób zaprojektowane, aby odprowadzać w najszybszy możliwy sposób zanieczyszczenia, pył i gazy z powierzchni roboczej tarczy i klocka. Specjalny wzór zmniejszający hałas. Wąskie 3-milimetrowe szczeliny powodujące cichsze hamowanie oraz obniżenie temperatury klocków. Tarcza BLADE DISC to wyjątkowy produkt i najnowsze osiągniecie technologiczne poprawiające skuteczność hamulca oraz wygląd pojazdu.

Klocki hamulcowe ULTIMAX

o wysokim współczynniku tarcia przeznaczone do samochodów osobowych, w tym modeli typu van i SUV (4x4)

Czarne klocki EBC wykonane są z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90 i jako takie stanowią doskonały zamiennik klocków montowanych fabrycznie – a przy tym za znacznie mniejsze pieniądze. Produkowane z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką BRAKE-IN, zapewniają niezwykle krótki czas docierania (w Europie tylko określone warianty mają podkładki).

Nie pozwól, aby niższa cena zamiennika przesłoniła Ci ten doskonałej jakości produkt, który zatrzyma Twój samochód równie sprawnie, jak klocki oryginalne, a przy tym szybciej niż większość innych dostępnych na rynku. Wspaniałą zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu – po 450-600 km przebiegu praktycznie KOMPENSUJĄ szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Nominalny współczynnik tarcia 0,46, przy minimalnym ścieraniu tarcz hamulcowych oraz pyleniu na poziomie części oryginalnych.

Zmniejszone ścieranie tarcz hamulcowych
Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki EBC zużywają się szybciej.

GREENSTUFF

Doskonałe klocki hamulcowe do zastosowań tuningowych w samochodach o mocy do 200 KM. Wyrafinowana jazda uliczna.

Przeznaczone do wymagających warunków jazdy miejskiej, charakteryzują się podwyższoną skutecznością hamowania aż do 600°C. Klocki hamulcowe EBC Greenstuff wyróżnia wysoka początkowa siła hamowania, dająca kierowcy poczucie pewności od pierwszego naciśnięcia pedału hamulca. Można by powiedzieć że nie ma czegoś takiego jak niepylące okładziny cierne. Istotą działania hamulców jest wytwarzanie pewnych ilości pyłu, co pozwala uniknąć wibracji tarczy hamulcowej (tzw. shimmingu). Pylenie klocków hamulcowych jest nasilone w okresie ich docierania, szczególnie w przypadku zużytych tarcz hamulcowych. W porównaniu z większością innych, klocki EBC Green Stuff generują mniejsze ilości pyłu i jest on łatwiej zmywalny. Nominalny współczynnik tarcia 0,55. Do cięższych i szybszych samochodów oraz tych wyposażonych w silniki o mocy przekraczającej 200 KM stanowczo zalecamy produkty z serii Redstuff, które wyróżniają się jeszcze mniejszym pyleniem.

REDSTUFF

Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.

Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa Kevlar® wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.

W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

YELLOWSTUFF

EBC Yellowstuff jest materiałem ciernym na bazie włókien aramidowych zapewniającym wysoką skuteczność hamulców już przy niskiej temperaturze i jest pierwszym materiałem do ZASTOSOWAŃ ULICZNYCH I TOROWYCH. Klocki te nie wymagają rozgrzania, ale wysoka temperatura ostrej jazdy tylko wzmaga ich skuteczność. Nie są to klocki mało pylące – poszukując takich do zastosowań ulicznych należy rozważyć EBC Redstuff. Klocki EBC Yellowstuff są obecnie produkowane w dwóch wersjach materiałowych – DM1846 i DM1793. Obie były z powodzeniem stosowane w wyścigach. Choć w porównaniu ze standardowymi klockami oryginalnymi DM1793 bez wątpienia dają lepszą reakcję, to JEDNAK są nieco twardsze, nieco trwalsze i lepiej przystosowane do sportowej jazdy na torze.

Klocki DM1793, które są również zdecydowanym faworytem w profesjonalnym sporcie motorowym, były przez dwa lata stosowane w szwedzkich wyścigach o puchar Camaro, a także w wielu innych tego typu imprezach, w których używano seryjnych zacisków hamulcowych.

W przypadku dostępnych na rynku wyczynowych zacisków 4-, 6- lub 8-tłoczkowych najlepiej zastosować materiał cierny 1846. DM1846 są obecnie wybierane przez czołowych kierowców formuły GT3.

Jeżeli masz wątpliwości, jakie okładziny cierne wybrać do klocków hamulcowych, które będą równie sprawne w jazdach ulicznych, jak i na torze, sięgnij po 1793.

BLUESTUFF

Firma EBC jest dumna z możliwości zaprezentowania nowej, niezwykle wytrzymałej mieszanki do rozległych zastosowań rajdowych. Ze współczynnikiem tarcia na poziomie 0.4 do temperatury 900OC, mieszanka w klockach BLUE STUFF ma od 2 do 3 razy większy czas zużycia niż serii YELLOW STUFF i podobnie jak seria YELLOW/RED nie powoduje niszczenia tarcz hamulcowych. Jako jedyne z oferty EBC wymagają wcześniejszego rozgrzania aby zaczeły skutecznie hamować.

ORANGESTUFF

Nowe klocki hamulcowe Orangestuff firmy EBC zostały stworzone specjalnie do użytku torowego oraz wyścigowego. Ich niepowtarzalna okładzina cierna pozwala osiągnąć znakomity współczynnik tarcia na poziomi 0,5 wzrastający do 0,6. Orangestuff wzorowo przeszły ekstremalne testy przygotowane przez inżynierów EBC Brakes. Klocki bardzo dobrze przeszły test hamowania na tarczach rozgrzanych do czerwoności i wykazywały bardzo przyzwoity współczynnik tarcia. Produkt wyłącznie do zastosowań torowych bardzo agresywnie działający na tarcze hamulcową.

SUV 4x4 6000

Doskonałe rozwiązanie dla modeli terenowych z napędem 4x4 oraz SUV i Off Road. Przeznaczone do ciężkich warunków eksploatacyjnych klocki hamulcowe Greenstuff 6000 cechuje nieco niższy współczynnik tarcia niż ich odpowiedniki z serii 2000 (średni współczynnik tarcia 0,45), za to wykazują się one dłuższą żywotnością i większą odpornością na typowe dla warunków terenowych czynniki, takie jak kurz, piach, błoto itp. Wykazują się niezwykle niskim wskaźnikiem ścierania tarczy hamulcowej oraz ponadprzeciętną trwałością.

SUV 4x4 4000

Odpowiednik serii Yellow skierowany do użytkowników samochodów 4x4 oraz SUV. Znacznie poprawiają skuteczność hamowania ciężkich samochodów, nierzadko bardzo szybkich, z żywotnością przekraczającą standardy.

CARBON

Klocki EBC seria CARBON (wzmocniona) do samochodów dostawczych pozwala na przejechanie znacznie większej ilości kilometrów na jednym zestawie hamulców. Przy nominalnym współczynniku tarcia równym 0,38 materiał ten pozwala na wydajne hamowanie progresywne przy minimalnym zużyciu tarczy hamulcowej i jest doskonałym rozwiązaniem dla operatorów flot samochodów dostawczych pragnących zmniejszyć koszty utrzymania pojazdów.