Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EBC GREEN KLOCKI HAM. PRZÓD + TYŁ BMW 5 E60 E61

04-03-2012, 22:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 769 zł     
Użytkownik LIDMAR_2007
numer aukcji: 2106285839
Miejscowość Kostrzyn Wlkp 20km od Poznania !
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 76   
Koniec: 08-03-2012 13:02:24
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





Przedpłata na konto



02 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5200023 [zasłonięte] 253831

Za pobraniem
(tylko po wcześniejszym
uzgodnieniu mailowym)

Odbiór osobisty
na terenie
KOSTRZYNA WLKP
(tylko po wcześniejszym
uzgodnieniu mailowym!)



Wysyłka:


PACZKI DO 10 KG

PRZEDPŁATA NA KONTO
15,90 ZŁ

PACZKA POBRANIOWA
21,90 ZŁ

PACZKI POWYŻEJ 10 KG

PRZEDPŁATA NA KONTO
19,00 ZŁ

PACZKA POBRANIOWA
27,00 ZŁ

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT



Serdecznie witam Państwa na naszej aukcji


Przedmiotem aukcji są nowe klocki hamulcowe firmy EBC BRAKES.

  

DP1322
WERSJA EBC GREEN

Stosujemy dla klientów, którzy od swojego samochodu wymagają nie tylko dobrego przyspieszenia,ale także skuteczniejszych hamulców, które nie zawiodą go w trudnych sytuacjach na naszych Polskich drogach. Są to klocki typowo tuningowe o bardzo dużej wytrzymałości na ścieranie, a żywotność takiego klocka wzrosła nawet do 60 % w stosunku do seryjnych klocków. Klocki serii zielonej hamują od zimnych hamulców i wytrzymują temperatury do 650 st. C.





ZASTOSOWANIE:


Oś przednia + TYLNA

KLOCKI PRZÓD
DLA NUMERU OE :
34 11 2 283 865
34 11 6 753 668
34 11 6 761 283
34 11 6 763 089
34 11 6 763 591
34 11 6 764 540
34 11 6 767 191
34 11 6 767 580
34 11 6 781 873

KLOCKI TYŁ

DLA NUMERU OE:
342[zasłonięte]63043
342[zasłonięte]63044

PO NUMERZE VIN SPRAWDZIMY CZY KLOCKI NA 100% PASUJĄ DO DANEGO MODELU AUTA


   
BMW 5 (E60)
       
520i (2003.07 - ???); 2171.00 ccm - 170.00 KM/125.00 kW; Silnik: M54226S1; M 54 B 22
       
530i (2003.07 - ???); 2979.00 ccm - 231.00 KM/170.00 kW; Silnik: M54306S3; M 54 B 30
       
530d (2003.07 - ???); 2993.00 ccm - 218.00 KM/160.00 kW; Silnik: N57306D2
       
525i (2003.09 - ???); 2494.00 ccm - 192.00 KM/141.00 kW; Silnik: M54256S5; M 54 B 25
       
545i (2003.09 - ???); 4398.00 ccm - 333.00 KM/245.00 kW; Silnik: N 62 B 44
       
525d (2004.06 - ???); 2497.00 ccm - 177.00 KM/130.00 kW; Silnik: M57N256D4; M 57 D 25 TU
       
530i (2005.07 - ???); 2996.00 ccm - 258.00 KM/190.00 kW; Silnik: N52B30A; N 52 B 30
       
523i (2005.07 - ???); 2497.00 ccm - 177.00 KM/130.00 kW; Silnik: N52B25A; N 52 B 25
       
525i (2005.07 - ???); 2497.00 ccm - 218.00 KM/160.00 kW; Silnik: N52B25A; N 52 B 25
       
540i (2005.07 - ???); 4000.00 ccm - 306.00 KM/225.00 kW; Silnik: N62B40A
       
550i (2005.07 - ???); 4799.00 ccm - 367.00 KM/270.00 kW; Silnik: N62B48B
       
520d (2005.07 - ???); 1995.00 ccm - 163.00 KM/120.00 kW; Silnik: M47N204D5; N47D20A
       
530d (2003.07 - ???); 2993.00 ccm - 231.00 KM/170.00 kW; Silnik: M57306D3
       
525xi (2005.07 - ???); 2497.00 ccm - 218.00 KM/160.00 kW; Silnik: N52B25A
       
530xi (2005.07 - ???); 2996.00 ccm - 258.00 KM/190.00 kW; Silnik: N52B30A
       
530xd (2005.07 - ???); 2993.00 ccm - 231.00 KM/170.00 kW; Silnik: M57306D3
       
525d (2004.12 - ???); 2497.00 ccm - 163.00 KM/120.00 kW; Silnik: M57256D1
       
520d (2005.09 - ???); 1995.00 ccm - 150.00 KM/110.00 kW; Silnik: M47N204D4
       
525i (2007.01 - ???); 2996.00 ccm - 218.00 KM/160.00 kW; Silnik: N53B30A; N 53 B 30
       
525xi (2007.01 - ???); 2996.00 ccm - 218.00 KM/160.00 kW; Silnik: N53B30A
       
523i (2007.01 - ???); 2497.00 ccm - 190.00 KM/140.00 kW; Silnik: N52B25A
       
525d (2007.01 - ???); 2993.00 ccm - 197.00 KM/145.00 kW; Silnik: M57306D3
       
530d (2007.01 - ???); 2993.00 ccm - 235.00 KM/173.00 kW; Silnik: M57306D3
       
530xd (2007.01 - ???); 2993.00 ccm - 235.00 KM/173.00 kW; Silnik: M57306D3
       
530i (2007.01 - ???); 2996.00 ccm - 272.00 KM/200.00 kW; Silnik: N53B30A; N52B30A; N 53 B 30
       
530xi (2007.01 - ???); 2996.00 ccm - 272.00 KM/200.00 kW; Silnik: N53B30A; N52B30A
       
525xd (2007.01 - ???); 2993.00 ccm - 197.00 KM/145.00 kW; Silnik: M57306D3
       
520d (2007.09 - ???); 1995.00 ccm - 177.00 KM/130.00 kW; Silnik: N47D20A; M47N204D4
   
BMW 5 Touring (E61)
       
525i (2004.06 - ???); 2494.00 ccm - 192.00 KM/141.00 kW; Silnik: M54256S5; M 54 B 25
       
545i (2004.06 - ???); 4398.00 ccm - 333.00 KM/245.00 kW; Silnik: N 62 B 44
       
530d (2004.06 - ???); 2993.00 ccm - 218.00 KM/160.00 kW; Silnik: N57306D2
       
525d (2004.06 - ???); 2497.00 ccm - 177.00 KM/130.00 kW; Silnik: M57N256D4; M 57 D 25 TU
       
530i (2005.07 - ???); 2996.00 ccm - 258.00 KM/190.00 kW; Silnik: N52B30A; N 52 B 30
       
523i (2005.07 - ???); 2497.00 ccm - 177.00 KM/130.00 kW; Silnik: N52B25A; N 52 B 25
       
525i (2005.07 - ???); 2497.00 ccm - 218.00 KM/160.00 kW; Silnik: N52B25A; N 52 B 25
       
550i (2005.07 - ???); 4799.00 ccm - 367.00 KM/270.00 kW; Silnik: N62B48A; N62B48B
       
530d (2005.07 - ???); 2993.00 ccm - 231.00 KM/170.00 kW; Silnik: M57306D3
       
530xd (2005.07 - ???); 2993.00 ccm - 231.00 KM/170.00 kW; Silnik: M57306D3
       
525xi (2005.07 - ???); 2497.00 ccm - 218.00 KM/160.00 kW; Silnik: N52B25A
       
530xi (2005.07 - ???); 2996.00 ccm - 258.00 KM/190.00 kW; Silnik: N52B30A
       
520d (2005.07 - ???); 1995.00 ccm - 163.00 KM/120.00 kW; Silnik: M47N204D5; N47D20A
       
525d (2004.12 - ???); 2497.00 ccm - 163.00 KM/120.00 kW; Silnik: M57N256D4
       
525d (2007.01 - ???); 2993.00 ccm - 197.00 KM/145.00 kW; Silnik: M57306D3
       
530d (2007.01 - ???); 2993.00 ccm - 235.00 KM/173.00 kW; Silnik: M57306D3
       
530xd (2007.01 - ???); 2993.00 ccm - 235.00 KM/173.00 kW; Silnik: M57306D3
       
530i (2007.01 - ???); 2996.00 ccm - 272.00 KM/200.00 kW; Silnik: N53B30A; N52B30A; N 53 B 30
       
530xi (2007.01 - ???); 2996.00 ccm - 272.00 KM/200.00 kW; Silnik: N53B30A
       
525i (2007.01 - ???); 2996.00 ccm - 218.00 KM/160.00 kW; Silnik: N53B30A; N 53 B 30
       
525xi (2007.01 - ???); 2996.00 ccm - 218.00 KM/160.00 kW; Silnik: N53B30A
       
523i (2007.01 - ???); 2497.00 ccm - 190.00 KM/140.00 kW; Silnik: N52B25A
       
525xd (2007.01 - ???); 2993.00 ccm - 197.00 KM/145.00 kW; Silnik: M57306D3
       
520d (2007.09 - ???); 1995.00 ccm - 177.00 KM/130.00 kW; Silnik: N47D20A
   


PODANA CENA ZA KOMPLET
4 SZT - oś przednia
4 SZT - oś tylna




W BIEŻĄCEJ SPRZEDAŻY PEŁNA OFERTA TARCZ I KLOCKÓW HAMULCOWYCH

EBC ULTIMAX

Dla klientów niezbyt wymagających oraz używających swojego samochodu do codziennej jazdy
proponujemy klocki serii standardowej odpowiadającej jakością klockom fabrycznym (OEM), są one
najlepszym rozwiązaniem w najniższej cenie, zapewniając klientowi bardzo dobrą skuteczność
hamowania.


EBC GREEN

Stosujemy dla klientów, którzy od swojego samochodu wymagają nie tylko dobrego przyspieszenia, ale także skuteczniejszych hamulców, które nie zawiodą go w trudnych sytuacjach na naszych Polskich drogach. Są to klocki typowo tuningowe o bardzo dużej wytrzymałości na ścieranie, a żywotność takiego klocka wzrosła nawet do 60 % w stosunku do seryjnych klocków. Klocki serii zielonej hamują od zimnych hamulców i wytrzymują temperatury do 650 st. C.



EBC RED

Najlepszy produkt dla najbardziej wymagającego klienta. Często stosowane do wyścigów asfaltowych
oraz 1/4 mili. Klocki ceramiczne o podwyższonej odporności na temperatury do 750 st. C. Seria
tuningowa o najlepszych parametrach hamowania, klocek bardziej miękki w porównaniu do serii
GREEN. Stosowane do marek samochodów takich jak SUBARU, AUDI, FORD, BMW, VW i wielu
innych.



EBC YELLOW

Klocki performance stosowane w samochodach cięższych o dużych mocach typu Audi A8, RS4-6, ASTON MARTIN, BMW, CHRYSLER 300C, DODGE, FERRARI, JAGUAR, LAMBORGHINI, MASERATI. Mają również zastosowanie w rajdach na krótkich i średnich dystansach.





PEŁNA OFERTA TARCZ HAMULCOWYCH

Skuteczność hamowania wzrasta nawet o 30-40 % w stosunku do standardowych tarcz. Tarcze te są
produktem typowo tuningowym zapewniającym nie tylko lepsze hamowanie, ale także skuteczniejsze
odprowadzanie gazów i pyłów podczas hamowania. Dodatkowo tarcze pokryte są warstwą ocynku,
które zapobiegają korozji.

 

Udoskonalone w nową formułę V4 klocki hamulcowe serii GREEN STUFF ustanawiają nowy standard, według którego osądzani są inni producenci klocków sportowych. Domieszki włókien nieżelaznych i innych dodatków z najnowszych dostępnych technologii, podniosło wydajność tych klocków, oraz wydłużyło ich żywotność od 100% do 200%. Podczas gdy zapylanie może być teraz uważane za "poniżej średniej" (dużo mniejsze niż w większości oryginalnych klocków hamulcowych), wydajność i siła hamowania tych klocków zachwyci każdego użytkownika szybkich samochodów sportowych. Klocki Greenstuff są używane w mistrzostwach świata Ginetta w Wielkiej Brytanii od roku 1998, w mistrzostwach świata formuły 600 w latach 1997,[zasłonięte],1999,2000,2001 aż do dziś! Zgodność z normą Reg90 oraz bardzo wysoka górna granica temperatury pracy 650OC powoduje, że klocki GREEN STUFF V4 nie są tylko unikalnym rozwiązaniem zgodnym z normą Reg90 , ale również zapewniają doskonałą siłę hamowania już od zimnych hamulców! Ponadto są przyjazne dla tarcz hamulcowych redukując temperaturę ich pracy o około 100-150OC, co powoduje znaczną redukcję jej zniekształceń.