Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EATING THE BIG FISH Adam Morgan

25-10-2014, 17:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 142.80 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4641992264
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-10-2014 17:02:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70326, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43593, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94875, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02382, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22546, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70326, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43593, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94875, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02382, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22546

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Eating the Big Fish: How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders (Second Edition)

EATING THE BIG FISH Adam Morgan

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Adam Morgan
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 3 Mar 2009
Dimensions: 16.3 x 3 x 23.8 cm
Format: Hardcover
Pages: 368
Condition: NEW
Product_ID: A47ABCD275

 

 

EATING THE BIG FISH : How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, Second Edition, Revised and Expanded The second edition of the international bestseller, now revised and updated for 2009, just in time for the business challenges ahead. It contains over 25 new interviews and case histories, two completely new chapters, introduces a new typology of 12 different kinds of Challengers, has extensive updates of the main chapters, a range of new exercises, supplies weblinks to view interviews online and offers supplementary downloadable information.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HOW BRANDS GROW: WHAT MARKETERS DON'T KNOW Sharp

 TRUTH, LIES, AND ADVERTISING Jon Steel

 PERFECT PITCH Jon Steel

 A MASTER CLASS IN BRAND PLANNING Lannon, Baskin

 THE PIRATE INSIDE Adam Morgan

 POSITIONING: THE BATTLE FOR YOUR MIND Ries, Trout