.
.
Eagle-Eye to specjalny adapter do PlayStation 3. Dzięki niemu każda klawiatura i mysz podłączana kablem USB zmieni się w kontroler Xbox 360.
Wszystkie ustawienia przycisków z pada zostaną przeniesione na klawisze klawiatury oraz „gryzonia”.
Umożliwia to granie na playstation w FPSy zupełnie tak jak byś grał na PC.
Budowa i jakość wykonania:
Urzadzenie wykonane jest w solidnie. Przyciski chodzą z należytym oporem - nie ma wrażenia, że po przełączeniu suwaka kontroler rozsypie się. Bardzo dobrze przymocowany do urządzenia jest kabel usb. Nie ma obaw o to, że szarpnięty odpadnie. Kabel jest również w miarę elastyczny, tzn. nie za miękki, ale też nie twardy. Wytrzymuje mocnejsze (w miarę rozsądku) zginanie. Czarny plastik, który pokrywa większość kontrolera jest błyszczący, a co za tym idzie szybko osiada na nim kurz oraz pozostają odciski palców. W opakowaniu znajdziemy również instrukcję obsługi w języku angielskim oraz płytę z programem do konfiguracji.
Konfiguracja:
Dołączony do kontrolera program jest bardzo prosty w obsłudze. W oknie programu jest screen pada, a obok każdego przycisku pole, do którego wprowadza się wybrany klawisz z klawiatury. Podobnie z makrami. Deadzone'y oraz czułość można edytować zarówno w grze jak i w programie. Producent zaleca, aby za pierwszym razem ustawić te wartości podczas gry. Na stronie Eagle Eye'a można znaleźć bibliotekę z konfiguracjami różnych użytkowników dla różnych myszek. W związku z czym wystarczy często tylko sciągnąć odpowiedni plik i wgrać go przez program. Ponadto na płycie znajdują się skrypty, dzięki którym można wgrać nowy firmware. Na stronie EE są także instrukcje oraz filmy. Pierwsza konfiguracja może zająć trochę czasu, ale gdy się ktoś nauczy to przeprowadzenie konfiguracji dla nowych gier zajmuje maksymalnie 5 minut. Kontroler może przechowywać dwie zapamiętane konfiguracje w sobie. Zmienia się je za pomocą przycisku.
Turbo i makra:
EE posiada przełączniki turbo dla wybranych przycisków. Włączenie turbo dla danego przycisku powoduje emulację bardzo szybkiego wciskania tego przycisku. Na przykład włączenie turbo dla przycisku R1, gdy mamy broń typu semi automatic skutkuje ogniem ciągłym. Nie mam pojęcia jakie może być zastosowanie turbo dla x, trójkąta itp. Makra tworzy się poprzez nagrwanie kombinacji przycisków i przypisaniu do każdego przycisku czasu trwania wciśnięcia w ms. Dla jeden konfiguracji można przypisać maksymalnie 4 makra.
Źródło opisu ps3site
Tytuły które doskonale współpracują z Eagle Eye: