Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania ima

02-02-2014, 5:57
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 41.90 zł     
Użytkownik drake2
numer aukcji: 3852023131
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 3   
Koniec: 02-02-2014 06:04:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Darmowa wysylka
Wysyłamy na cały świat.
gwarancja
wysyłka za pobraniem
warunki:
  • jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
  • jeśli adres wysyłkowy jest taki sam jak adres z ustawień Allegro
  • jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
  • jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł

E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie [KSIĄŻKA]

autor:
Michał Łebkowski
nośnik:
KSIĄŻKA
okładka:
miękka
ilość stron:
240
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-2185-9
wymiary:
A5

 Opis

Lustereczko, powiedz przecie,
kto jest najwspanialszy w necie?



  • Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim

  • Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych

  • Interaktywne relacje z klientami

  • Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu

  • Narzędzia kreowania wizerunku w sieci


Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą


Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.


Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.


Internet ma przyszłość!



  • Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?

  • Narzędzia budowania image'u -- strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.

  • Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.

  • Grzechy główne działań internetowych.

  • Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.

  • Case studies




Przeczytaj blog autora: O wizerunku w Internecie... i nie tylko

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.

Dane kontaktowe

email: [zasłonięte]@dvdmax.pl
tel.: +48 63 [zasłonięte] 85 | +48 63 [zasłonięte] 77
poniedziałek - piątek od 9:00 do 17:00

UWAGA!

Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.


Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!