Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania ...

12-07-2012, 18:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.89 zł     
Użytkownik orbito-pl
numer aukcji: 2396065842
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 21   
Koniec: 03-07-2012, 23:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAJĄCY

Wojciech Kojemski
ul. Aluzyjna 33c/801
03-149 Warszawa
NIP: 118[zasłonięte]125-13

ODBIÓR OSOBISTY


Zobacz mapki.

KONTAKT

Pn.-Pt.:    11:00 - 17:00
Sobota:   11:00 - 14:00

22 [zasłonięte] 22

601 [zasłonięte] 858

Skype
Gadu-gadu
[zasłonięte]@orbito.pl

ZAPEWNIAM

• szybka i rzetelna obsługa

• szybki kontakt (mail, telelefon,
   GG, Skype)

• płatność gotówką, przelew, karta

• solidna, bezpieczna przesyłka

• paragon lub faktura VAT

• wysyłka za granicę

• 10 dni na zwrot

PLATNOŚCI

Opcja 1 - Płatność Allegro 
e-przelew, przelew bankowy,
karta kredytowa, płatność
oddziale banku lub na poczcie
(wydruk gotowego formularza)

Opcja 2 - przelew    
89 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0250090 [zasłonięte] 716025
W tytule wpisz tylko i wyłącznie swój login Allegro!

Opcja 3 - gotówka, w przypadku:
- odbioru osobistego,
- przesyłki płatnej za pobraniem.

ZBIORCZA PRZESYŁKA

Wszystkie opcje kosztów wysyłki podaję w zakładce Dostawa i Płatność. Po zakończeniu zakupów wypełnij Formularz Zapłaty i Dostawy, a koszt zbiorczej przesyłki zostanie automatycznie obliczony.

LISTY ZWYKŁE

Listy ekonomiczne i priorytetowe to przesyłki nierejestrowane. Oznacza to, że nie posiadają nr nadawczego. Nie ma dowodu nadania takiej przesyłki, ani możliwości jej reklamowania w razie zaginięcia. Ryzyko związane z wyborem listu zwykłego ponosi Kupujący.

Przedmiot aukcji:
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
Termin realizacji:

Autor: Łebkowski Michał

Wydawnictwo: Helion

Typ produktu: książka

Liczba stron: 240

Oprawa: miękka

Format: A5

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46218

Data wydania: 2[zasłonięte]009-06


Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?

  • Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim
  • Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych
  • Interaktywne relacje z klientami
  • Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu
  • Narzędzia kreowania wizerunku w sieci

Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą

Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.

Internet ma przyszłość!

  • Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
  • Narzędzia budowania image'u -- strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
  • Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
  • Grzechy główne działań internetowych.
  • Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
  • Case studies

Przeczytaj blog autora: O wizerunku w Internecie... i nie tylko

H_EWIZER