SPRZEDAJĄCY
Wojciech Kojemski
ul. Aluzyjna 33c/801
03-149 Warszawa
NIP: 118[zasłonięte]125-13
KONTAKT
|
Pn.-Pt.: 11:00 - 17:00
Sobota: 11:00 - 14:00
|
|
22 [zasłonięte] 22
|
|
601 [zasłonięte] 858
|
| Skype |
| Gadu-gadu |
| [zasłonięte]@orbito.pl |
ZAPEWNIAM
• szybka i rzetelna obsługa
• szybki kontakt (mail, telelefon,
GG, Skype)
• płatność gotówką, przelew, karta
• solidna, bezpieczna przesyłka
• paragon lub faktura VAT
• wysyłka za granicę
• 10 dni na zwrot
PLATNOŚCI
Opcja 1 - Płatność Allegro
e-przelew, przelew bankowy,
karta kredytowa, płatność
oddziale banku lub na poczcie
(wydruk gotowego formularza)
Opcja 2 - przelew
89 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0250090 [zasłonięte] 716025
W tytule wpisz tylko i wyłącznie swój login Allegro!
Opcja 3 - gotówka, w przypadku:
- odbioru osobistego,
- przesyłki płatnej za pobraniem.
ZBIORCZA PRZESYŁKA
Wszystkie opcje kosztów wysyłki podaję w zakładce Dostawa i Płatność. Po zakończeniu zakupów wypełnij Formularz Zapłaty i Dostawy, a koszt zbiorczej przesyłki zostanie automatycznie obliczony.
LISTY ZWYKŁE
Listy ekonomiczne i priorytetowe to przesyłki nierejestrowane. Oznacza to, że nie posiadają nr nadawczego. Nie ma dowodu nadania takiej przesyłki, ani możliwości jej reklamowania w razie zaginięcia. Ryzyko związane z wyborem listu zwykłego ponosi Kupujący.
|
Przedmiot aukcji:
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
Termin realizacji:
Autor: Łebkowski Michał
Wydawnictwo: Helion
Typ produktu: książka
Liczba stron: 240
Oprawa: miękka
Format: A5
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46218
Data wydania: 2[zasłonięte]009-06
Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?
- Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim
- Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych
- Interaktywne relacje z klientami
- Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu
- Narzędzia kreowania wizerunku w sieci
Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą
Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.
Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.
Internet ma przyszłość!
- Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
- Narzędzia budowania image'u -- strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
- Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
- Grzechy główne działań internetowych.
- Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
- Case studies
Przeczytaj blog autora: O wizerunku w Internecie... i nie tylko
H_EWIZER
|