Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E-wangeliści. Ucz się od najlepszych

20-01-2014, 19:41
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 39.90 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 3815905334
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 4   
Koniec: 19-01-2014 11:47:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Okładka książki

Autorzy: Tomasz Cisek, Paweł Nowacki

Rok wydania: 2012

Stron: 232

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3412-5

Format: 158x235

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Na początku było słowo… słowo INTERNET

Genesis

Za rok zerowy Internetu można uznać rok 1989 naszej ery. W owym czasie, w marcu, Tim Berners-Lee oraz Robert Cailliau złożyli do CERN-u projekt stworzenia sieci dokumentów hipertekstowych, o nazwie World Wide Web. Sieć miała ułatwić pracę w CERN-ie. W grudniu 1990 roku ten sam Tim Berners-Lee stworzył podstawy języka HTML i pierwszą stronę internetową. Dwa lata później powstała pionierska graficzna przeglądarka WWW o nazwie Mosaic. Polska dołączyła do krajów zainteresowanych internetem oficjalnie w 1991 roku, zaś już rok później dostęp do niego uzyskała pierwsza rodzima firma. Potem, niczym biblijne ewangelie, objawiać zaczęły się kolejne polskie portale, serwisy komunikacyjne i aukcyjne oraz sklepy internetowe, bez których nie wyobrażamy sobie krajobrazu internetu Anno Domini 2012.

Świadectwo

Gadu-Gadu, Merlin.pl, alle, Wirtualna Polska, Onet.pl, Money.pl — te nazwy weszły już do naszego kodu kulturowego, a reprezentowane przez nie marki codziennie towarzyszą nam w pracy i czasie wolnym. Jak powstawały? Skąd pomysł? Kto je stworzył? Z jakimi trudnościami stykali się krajowi pionierzy internetu? Kim są ewangeliści e-biznesu, którzy w niego wierzą od ponad dwudziestu lat, a wiarę tę przekuli w czyn i pieniądze? Ta książka jest zbiorem piętnastu wywiadów przeprowadzonych ze świadkami powstawania i rozkwitu nowych mediów w naszym kraju.

Seria z AK74 #1 - Tomasz Cisek w wywiadzie Artura Kurasińskiego



Seria z AK74 #2 - Tomasz Cisek w wywiadzie Artura Kurasińskiego


Poznasz między innymi:

  • Arkadiusza Osiaka, ojca portalu Money.pl
  • Arjana Bakkera, który założył alle
  • Łukasza Wejcherta, prezesa Onet.pl
  • Piotrka Ejdysa, współtwórcę Gemius SA (badania rodzimego rynku internetowego)

Zajrzyj na stronę E-wangelistów »


To bardzo ważna i pożyteczna książka. Zebrany w niej unikalny materiał stanowi nie tylko źródło historycznej wiedzy na temat tego, jak się rodził polski internet, ale dla wielu może stać się życiową i biznesową inspiracją. E-wangelistów polecam nie tylko adeptom sztuki wirtualnej, ale również szerszemu gronu czytelników funkcjonujących w wirtualnej rzeczywistości, która dziś tak silnie przeplata się ze światem realnym.
Maciej Wielkopolan,
prezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

Trzymacie Państwo w rękach książkę, w której twórcy Allegro, Wirtualnej Polski, Onetu, Merlina, Gadu-Gadu, Money.pl i wielu innych wszystkim nam dobrze znanych projektów internetowych w sposób otwarty — często wręcz zaskakująco szczery — w rozmowach z Tomaszem Ciskiem opowiedzieli o swoich sukcesach i klęskach, w zdystansowany sposób przeanalizowali swoje błędy i wskazali kierunki, w których szli (bądź powinni pójść), aby ich uniknąć. Kim są e-wangeliści e-biznesu, którzy w niego wierzą od ponad dwudziestu lat, a wiarę tę przekuli w czyn i pieniądze? Ta książka jest zbiorem wywiadów ze świadkami powstawania i rozkwitu nowej, wirtualnej rzeczywistości w naszym kraju. Z całym przekonaniem polecam!
Piotr Pokrzywa,
redaktor naczelny magazynu "Media i Marketing Polska"


Patroni medialni:


Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 onepress_e-biznes praca, handel, promocja, społeczność, program partnerski, portal, programowanie, kampania reklamowa, strona www, płatność, facebook, media, marka, media społecznościowe, sklepy internetowe, komunikacja, wyszukiwarki, skuteczność, pr, web, e-biznes, kurs, książka, podręcznik, tutorialkonsument, firma, zarządzanie, witryna, mailing, przewaga konkurencyjna, rynek, e-biznes, sprzedaż, pr, pozycjonowanie, zysk, sieć, kampania reklamowa, kampania, marketing, komunikacja, społeczność, online, projektowanie, kurs, książka, podręcznik, tutorialbiznes, startup, firma, allegro, sklep internetowy, aukcje internetowe, sukces, innowacja, internet, pozycjonowanie, start up, start-up, procesy biznesowe, e-handel, biznes internetowy, marketing, e-przedsiebiorca, tworzenie sugestywnych ofert, budowanie przewagi konkurencyjnej, rynek, outsourcing, kurs, książka, podręcznik, tutorial