Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E-usługi a społeczeństwo informacyjne - Dąbrowska,

19-10-2014, 22:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.99 zł     
Użytkownik oicmoh
numer aukcji: 4694524982
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 19-10-2014 21:41:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.30 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki. Menedżerom powinna pomóc w szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania – w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we współczesnej gospodarce.


stron 171

wyd.
Wydawnictwo Difin
2009 r.
ISBN[zasłonięte]978-8351-982-5

miękka okładka

stan:
bardzo dobry -

uwaga:
lekkie zagięcie dolnego narożnika tylnej okładki