Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E-społeczność Wojciech Gustowski okazja tanio

28-02-2012, 22:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22.48 zł     
Użytkownik jacknet-academy
numer aukcji: 2038105175
Miejscowość Szczecinek
Wyświetleń: 8   
Koniec: 03-02-2012 20:35:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 
 
 
   

e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

telefon
784 [zasłonięte] 174
(nie odpowiadam na sms-y) 

gadu-gadu
12[zasłonięte]635

 
   

1.
Zanim kupisz, możesz zapoznać się
z darmowym fragmentem;

2.
Nie musisz czekać na koniec
aukcji, by dokonać zakupu,
po prostu przyciśnij "Kup teraz";

3.
Zakup potwierdź mailem,
wpisując swój nick z Allegro;

4.
W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu);

5.
Zostaniesz równiez
poinformowany o przyjęciu wpłaty
i wysłaniu książki;

6.
Zaraz po zaksięgowaniu wpłaty
otrzymasz gratis pełną wersję elektroniczną książki;

7.
Po otrzymaniu drukowanej wersji pocztą kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła w odpowiednim stanie;

8.
Sprzedając, komentarz wystawiam
jako drugi;

9.
Nie wystawiam komentarzy negatywnych pochopnie, dla mnie to ostateczność. Zawsze staram się wszystko wyjaśnić
z kontrahentem;

10.
Jeżeli z jakichkolwiek powodów nie będziesz usatysfakcjonowany zakupionym tytułem, wystarczy, że odeślesz książkę na adres wydawnictwa
(z informacją o powodzie zwrotu,
podając również swoje dane osobowe
i korespondencyjne);

Żeby tego uniknąć
zapoznaj się
z darmowym fragmentem
napisz do mnie mail


UWAGA!!!

Każdą wiadomość podpisuj swoim
nickiem Allegro

 

 
   

Wpłaty
wyłącznie przedpłata na konto

Na moich aukcjach
koszt przesyłki
gratis

 

 
   

Przesyłki wysyłane są priorytetem
(Poczta Polska)

Jeżeli przesyłka nie dotrze
w ciągu 10 dni

od otrzymania maila potwierdzającego 
napisz, proszę, o tym do mnie w celu wyjaśnienia sytuacji;

 

 
 

 


"E-społeczność"
Wojciech Gustowski

wydawca: Złote Myśli
ISBN [zasłonięte]978-8382-454-4
ilość stron: 94
książka drukowana
okładka: miękka
stan: nowa
cena rynkowa: 29,97 zł
nasza cena: 22,48 zł
przesyłka
gratis

Spis treści:

  • WSTĘP
  • I CZYM SĄ SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE?
  • II RODZAJE E-SPOŁECZNOŚCI
  • III KORZYŚCI PŁYNĄCE Z ISTNIENIA E-SPOŁECZNOŚCI
  • 1 Firma Pepsi wykorzystująca serwis YouTube
  • 2 Przykład wykorzystania serwisu YouTube przez sztab wyborczy
  • 3 Wykorzystanie serwisu GoldenLine przez bank internetowy mBank
  • 4 Serwis iThink i możliwości jego wykorzystania
  • 5 Serwis biblioNETka
  • 6 Wykupienie reklamy na stronie społeczności internetowej
  • IV GŁÓWNE NARZĘDZIA BUDOWANIA E-SPOŁECZNOŚCI
  • 1 Narzędzia komunikacyjne
  • 1 Chat
  • 2 Lista dyskusyjna
  • 3 Forum dyskusyjne
  • 4 Elementy Web 2.0
  • 5 Weblog
  • 6 Newsletter
  • 7 RSS
  • 8 Intranet
  • 9 Wirtualny świat
  • 2 Narzędzia wizerunkowe i wspomagające
  • 1 Konkurs
  • 2 Kalendarium
  • 3 Elementy multimedialne
  • 4 Gry sieciowe
  • 5 Darmowe konta pocztowe i WWW
  • 6 Promocje i oferty specjalnie
  • 7 Personalizacja
  • V WEB 2.0. – PRAWDZIWA REWOLUCJA CZY MYDLANA BAŃKA?
  • VI PRZEGLĄD I KRÓTKA CHARAKTERYSTYKA NAJPOPULARNIEJSZYCH SERWISÓW
  • 1 Serwisy zagraniczne
  • 1 Linkedin
  • 2 YouTube
  • 3 Del.icio.us
  • 4 Digg
  • 5 Flickr
  • 6 MySpace
  • 7 There
  • 8 Second Life
  • 2 Serwisy polskie
  • 1 Linkologia
  • 2 Wykop
  • 3 Gwar
  • 4 Podaj
  • 5 Grono
  • 6 Ogniwo.net
  • 7 iThink
  • 8 GoldenLine
  • 9 Fotka
  • 10 BiblioNETka
  • 11 Blogfrog
  • 12 Filmweb
  • 13 Wikipedia
  • 14 Smog, Wrzuta, Streemo
  • ZAKOŃCZENIE
  • BIBLIOGRAFIA
  • SPIS ILUSTRACJI

Jak budować i wykorzystywać społeczności internetowe w nowoczesnych działaniach e-marketingowych?

Budowanie i wykorzystywanie społeczności internetowych to dwa skuteczne
i nowoczesne narzędzia e-marketingowe. Budowanie społeczności jest doskonałym rozwiązaniem dla tych firm, które chcą wokół siebie lub swojego produktu stworzyć grupę lojalnych klientów, co przekłada się na wielkość sprzedaży oraz wizerunek firmy.

"Jeśli po przeczytaniu tej książki nie będziesz miał wielu pomysłów na wykorzystanie e-społeczności dla swojego biznesu - chuchnij w lusterko i sprawdź, czy jeszcze się zaparowuje :)"

Społeczność internetowa oferuje niezwykłe możliwości intensyfikacji marketingu. Stanowi doskonały powód do ponownego odwiedzenia witryny. Członkowie każdej takiej grupy cieszą się z możliwości spotkania, komunikacji i udziału w tych samych wydarzeniach. Po nawiązaniu znajomości wielokrotnie wracają do danego serwisu, który oferuje możliwość komunikacji ze społecznością. Dzięki istnieniu e-społeczności więź klienta z firmą ulega zacieśnieniu, a jego lojalność względem marki wzrasta. Inne, równie ważne korzyści to:

  • 1. Zwiększenie popytu na produkt/usługę będące konsekwencją silniejszych związków klienta z przedsiębiorstwem – klient lojalny i zadowolony nie tylko chętnie ponowi zakup na tej samej witrynie, ale również poleci „swoją stronę/firmę” swoim znajomym. Prostą implikacją takiego stanu rzeczy będzie zwiększenie sprzedaży i duże utrudnienie postawione konkurencji, która chciałaby „odbić” nam klienta.
  • 2. Zwiększenie zakresu promocji produktu/usługi będące wynikiem przekazywania przez jednych klientów informacji o ofercie przedsiębiorstwa innym. Dzięki e -społeczności mamy dużą szansę wygenerować bardzo skuteczną i praktycznie darmową formę marketingu zwaną marketingiem wirusowym. Marketing wirusowy jest specyficznym rodzajem działań marketingowych. Polega na zainicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, usług czy produktów.
  • 3. Pobudzenie klientów do wyrażania opinii o produktach i usługach przedsiębiorstwa – społeczności internetowe świetnie dają się wykorzystać do przeprowadzania badań jakościowych. W Internecie ludzie stają się bardziej swobodni, często mówią więcej niż byliby skłonni powiedzieć w kontakcie bezpośrednim, są bardziej otwarci i po prostu szczerzy. To daje możliwość uzyskania wiarygodnych informacji na temat rzeczywistego wizerunku firmy/produktu w oczach klientów, jak również uzyskania bardzo cennych dla firmy sugestii, propozycji, świadomości potrzeb konsumentów. Ważne jest również to, że podczas komunikacji internetowej często możemy poruszyć tematy ogólnie przyjęte za wstydliwe, do rozmowy na temat których bardzo ciężko jest namówić ludzi w świecie rzeczywistym.
4. Możliwość połączenia procesów informacyjno – promocyjnych z przeprowadzeniem transakcji bezpośrednich. Często zdarza się tak, że e- społeczność budowana jest w celu zwiększenia popytu, a co za tym idzie – sprzedaży. Ludzie skupieni wokół witryny podejmującej interesujący ich temat i mogący zasięgnąć opinii innych użytkowników chętnie kupią potrzebne im produkty, jeżeli będą one dostępne na tej właśnie witrynie.
  • 5. Umocnienie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa - możliwość budowania, poprawy lub umocnienia pozytywnego wizerunku firmy, której działania dążą do zdobycia zaufania i długoterminowej obsługi klientów oraz mają na celu dodatkowe wsparcie oferowanych przez nią towarów czy usług.
  • 6. Uzyskiwanie informacji o konkretnych potrzebach i wymaganiach konsumentów - członkowie e-społeczności traktują witrynę jako „swoją”, często i chętnie wypowiadają się na temat swoich potrzeb, co ułatwia firmie dostosowanie się do nich.
  • 7. Dostarczanie przez społeczność bezpłatnej treści dla serwisu – często zdarza się, że członkowie społeczności internetowych piszą teksty, które służyć mają zwiększeniu pola informacyjnego innych użytkowników. Są to np. recenzje produktów, usług, artykuły związane z tematyką serwisu. Warto zauważyć, że coraz częściej pojawiają się serwisy w standardzie tzw. WEB 2.0, które są tworzone przez samych tylko użytkowników. W takich serwisach całość treści, która się pojawia, jest wytworem społeczności. Przykładem takiego serwisu może być www.iThink.pl – dziennikarstwo obywatelskie, gdzie każdy zarejestrowany użytkownik może dodać swój artykuł, a wszystkie artykuły są wytworem zarejestrowanych użytkowników. Oto, jak twórcy serwisu zachęcają internautów do wstąpienia w szeregi dziennikarzy iThink: iThink to projekt/miejsce dla wszystkich, którzy chcą "wyrazić się", czyli tych, którzy chcą pokazać światu co myślą, jak myślą i o czym myślą. To miejsce, gdzie tworzy się i przekazuje opinie o otaczającej nas rzeczywistości i nierzeczywistości [...] Naszą wartością są nasi Autorzy i użytkownicy. To Wy decydujecie o tym, co znajduje się w naszym serwisie.

Co jeszcze poznasz dzięki książce E-społeczność?

  • Pomysły na budowanie i wykorzystanie społeczności internetowych, które sprawdziły się w internecie przynosząc firmom ogromne zyski.
  • Narzędzia, które możesz wykorzystać do budowy serwisów społecznościowych i WEB 2.0.
  • Przykłady najpopularniejszych e-społeczności w polskim i międzynarodowym internecie pozwolą Ci zrozumieć skalę zjawiska i zysków, jakie generują serwisy społecznościowe. Zobaczysz, co się sprawdza i dlaczego...

Już teraz możesz dowiedzieć się więcej na temat społeczności internetowych i zaplanować zbudowanie swojej własnej.


 Nie zwlekaj!!!

  • na życzenie przesyłam darmowy fragment 
    w formie elektronicznej
  • tuż po wpłacie przesyłam gratisowo pełną wersję elektroniczną
  •  100% gwarancja zwrotu w ciągu 10 dni!!!

BONUS





Nie przegap okazji!!!

Zainwestuj w siebie
i wprowadź nową jakość do swojego życia



Pamiętaj, że możesz skorzystać z gwarancji satysfakcji
i zwrócić książkę w ciągu 10 dni!!!




Możesz też zapoznać się z darmowym fragmentem
zanim dokonasz zakupu.


PAMIETAJ!!!
Na moich aukcjach kupujesz książki nowe w idealnym stanie.

Teraz, kiedy znasz już wszystkie korzyści wynikające
z zakupów na moich aukcjach, serdecznie zapraszam do kupna,
gwarantując rzetelną obsługę.


Nie zwlekaj, dołącz
do zadowolonych klientów