Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E. Pernal - Savoir-vivre w podróży: poradnik dla t

23-08-2014, 13:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22 zł     
Użytkownik gizmol22
numer aukcji: 4452585982
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-08-2014 13:09:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Każda przesyłka niezależnie od ilości książek wysyłana jest do Państwa gratis - listem poleconym lub paczką za pomocą Poczty Polskiej .
"Za pobraniem" - patrz cennik dostawy.
Priorytet - jednorazowa dopłata 4,50zł. Wysyłamy w ciągu 24h roboczych.



Przy zakupie:

Rabat:

od 3 do 5 książek

10%

od 6 do 15 książek

20%

powyżej 15 książek

30%

Jak naliczyć rabat - kliknij

"Czerwony Kot" Michał Giżycki
os. Stefana Batorego 6/54
60-687 Poznań
NIP: 972[zasłonięte]112-43
[zasłonięte]@antykwariat-czerwonykot.pl
telefon: 530-[zasłonięte]-782
Sprzedaż wyłącznie wysyłkowa.

Autor: E. Pernal

Tytuł: Savoir-vivre w podróży: poradnik dla turystów i biznesmenów

Ilość stron: 286

Okładka: miękka

Rok wydania: 2002

Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Stan: dobry, lekkie zagięcia okładki i rogów, nieaktualne pieczatki biblioteczne.

Nr. kat. : 11 421


Opis:

Co kraj - to obyczaj. To stare powiedzenie znają najlepiej turyści i ci wszyscy, którzy chociaż raz byli za granicą. Nawet w trakcie krótkich podróży do innego kraju daje się zauważyć odmienność kultury i norm obyczajowych. Jak więc, nie znając ich, można zawierać korzystne transakcje i kontrakty oraz prowadzić udane interesy, nie popełniając gaf? Niniejszy poradnik z powodzeniem pełni funkcję przewodnika. Adresowany jest on przede wszystkim do biznesmenów wyruszających w świat, by zdobywać nowe rynki i nawiązywać korzystną współpracę. Dostarcza minimum wiedzy o tradycjach i normach obyczajowych krajów Europy, Azji, Ameryki Północnej i Południowej oraz Afryki. Informacje o kulturze organizacyjnej, stylu pracy i etykiecie pomogą stworzyć komfort psychiczny, bez którego trudno prowadzić udane negocjacje. Książka powinna zainteresować także studentów szkół biznesu i zarządzania...

RedCart - oprogramowanie sklepu internetowego