Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E-MARKETING współczesne trendy Królewski _wys.0

11-10-2014, 10:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 45 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 45 zł     
Użytkownik ambulanslublin
numer aukcji: 4658948117
Miejscowość Lublin
Licytowało: 1    Wyświetleń: 12   
Koniec: 11-10-2014 09:31:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2013
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Ambulans

1. Wpłata na konto bankowe
(przelew przedpłata)
Bank Millennium
881[zasłonięte]220200[zasłonięte]00038[zasłonięte]751

2. Wpłata do kasy
(przy odbiorze osobistym)

Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Paczka wysyłana jest

za pośrednictwem Poczty Polskiej lub

firmy kurierskiej

20-123 Lublin

ul. Lubartowska 75 A
tel. 601 [zasłonięte] 790

20-123 Lublin

ul. Lubartowska 75 A
e-mail: [zasłonięte]@ambulans.com.pl

Wszystkie artykuły będące przedmiotem sprzedaży na naszych aukcjach są nowe i pochodzą bezpośrednio od wydawnictwa lub producenta/importera.

Wyjątek stanowią książki antykwaryczne.

Informacja o ich stanie umieszczona jest w opisie aukcji.

 

 

E-MARKETING

Współczesne trendy. Pakiet startowy

 


(red. nauk.) Królewski J., Sala P.

 


Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Wydanie: 1
Rok: 2013 
Oprawa: miękka 
Format: 17,0 x 24,0 cm
Stron: 456 
ISBN:
[zasłonięte]978-83-17449-1

 



OPIS KSIĄŻKI:

 

KSIĄŻKI NOWE POWYSTAWOWE - NIEUŻYWANE - MOGĄ POSIADAĆ MINIMALNE USZKODZENIA OKŁADEK (ZARYSOWANIA, OBTARCIA, ZABRUDZENIA)


Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.

 

Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

 

Z publikacji czytelnik dowie się m.in.:

 

    dlaczego Content is The King?

    czym jest marketing 3.0?

    dokąd zmierzają social media?

    dlaczego less is more?

    jak dbać o klienta w sieci?

    o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać?

    w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing?

    jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?

    jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

 

 

Wśród autorów znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Miłosz Baluś, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jacek Jankowski, Jarosław Roszkowski, Andrzej Garapich, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński i Marek Przystaś.

 

 


 


ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE:

 


___NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM______NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM____

FINALIZACJA TRANSAKCJI
1.
Nie wycofujemy ofert! Nie jesteś zdecydowany to nie licytuj!
2. Użytkownicy, którzy posiadają nieaktywowane konto lub mają mniej niż 3 pozytywne komentarze, proszeni są o e-mailowe potwierdzenie zakupu po jego dokonaniu.
3. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.
4. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.
5. Wiadomości należy podpisywać nickiem z allegro
6. Udzielamy odpowiedzi na każdy e-mail. W przypadku braku odpowiedzi do 48 godzin prosimy o ponowny kontakt, gdyż najprawdopodobniej oznacza to, że wiadomość do nas nie dotarła.

PŁATNOŚĆ ZA PRZEDMIOT
1. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem!
2. W tytule przelewu należy podać nick Allegro i nr aukcji!
3. Do wartości zakupionych przedmiotów należy doliczyć koszt wysyłki w wysokości podanej w aukcji.
4. W przypadku zakupu dwóch lub więcej licytowanych przedmiotów lub zakupów na kilku naszych aukcjach koszt przesyłki jest zależny od aukcji.
5. Na wpłatę oczekujemy 7 dni, po czym wysyłamy e-mailem wezwanie do dokonania wpłaty. Jeśli w ciągu kolejnych 5 dni nie odnotujemy wpłaty lub nie otrzymamy informacji, kiedy wpłata zostanie dokonana, wystawiamy negatywny komentarz i zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji.
6. Istnieje możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze osobistym (bez ponoszenia kosztów wysyłki).

WYSYŁKA PRZEDMIOTU
1. Jako dowód zakupu do każdej paczki dołączana jest faktura VAT.
2. Wszystkie przedmioty są pakowane z najwyższą starannością i właściwie zabezpieczone przed uszkodzeniem.
3. Zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką priorytetową.
4. Wysyłka przedmiotów dokonywana jest w dni robocze, maksymalnie do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie.
5. Zawsze informujemy emailem Kupującego o wysyłce przedmiotu.
6. Z chwilą nadania przesyłki odpowiedzialność za nią ponosi Poczta Polska.


7. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, wówczas na jego prośbę wysyłamy e-mailem skan dowodu nadania, który umożliwi odnalezienie paczki w jego Urzędzie Pocztowym.
8. Reklamację możemy złożyć na Poczcie Polskiej najwcześniej po 14 dniach od daty nadania przesyłki. Procedura rozpatrywania reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu następuje zwrot pieniędzy na konto Kupującego lub ponowna wysyłka przedmiotu (na nasz koszt).
9. Przesyłkę należy dokładnie sprawdzić przy odbiorze w obecności pracownika poczty.

REKLAMACJE I ZWROTY
1. Jeśli okaże się, że przesyłka jest zniszczona, wtedy Kupujący reklamuje paczkę we własnym zakresie w odpowiednim dla siebie Urzędzie Pocztowym.
2. Zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa z 2 marca 2000 roku "o ochronie niektórych praw konsumentów") kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 10 dni od daty odebrania przesyłki.
3. Nie obieramy żadnych paczek, których zwrot nie został z nami wcześniej uzgodniony (drogą mailową).
4. W przypadku zwrotu, koszt dostawy do Kupującego i odesłania do nas nie podlega zwrotowi.
5. Przesyłki wysyłane za pobraniem pocztowym nie będą odbierane.
6. W sprawach gwarancji i rękojmi obowiązują przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 141, poz. 1176).

KOMENTARZE
1. Jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
2. Wystawiony komentarz stanowi dla nas informację o dostarczeniu przesyłki i stopniu satysfakcji z otrzymanego przedmiotu.
3. Jeśli przedmiot w jakiś sposób odbiega od oczekiwań, przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt i opisanie powstałego w trakcie realizacji zamówienia problemu. Wszelkie problematyczne sytuacje jesteśmy w stanie rozwiązać. Zależy nam przede wszystkim na Państwa zadowoleniu.

zawsze szybko, miło, kompleksowo