Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudza

19-10-2014, 23:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł      Aktualna cena: 29 zł     
Użytkownik Paulinho
numer aukcji: 4686026238
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Wyświetleń: 1   
Koniec: 19-10-2014 22:49:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor:Praca zbiorowa pod redakcją Konrada Pankiewicza
Data wydania:10/2008
Stron:232
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2053-1
Format: A5
Numer z katalogu: 4688

Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.
Jay Abraham

E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces! Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać! Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać — oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!


Konkretne informacje zamiast przydługich opisów:
  • permission marketing oraz desktop marketing,
  • kampanie wirusowe i marketing w wyszukiwarkach,
  • strategiczne planowanie mediów w internecie,
  • zarządzanie projektami e-marketingowymi,
  • społeczności internetowe.

Autorzy współtworzą Grupę Adv.pl — zespół firm specjalizujących się w szeroko rozumianej komunikacji e-marketingowej. W ramach swoich wyspecjalizowanych kompetencji realizowali oni cele marketingowe dla wielu uznanych polskich oraz międzynarodowych marek.