Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

e-Marketing przedsiębiorstwa w... [nowa]

18-05-2014, 3:43
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49.50 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 4251658581
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 1   
Koniec: 17-06-2014 03:40:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas
Do każdego zamówienia dołączamy zakładkę GRATIS!

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa
ul. Stroma 18a
01-100 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
(mBank)
201[zasłonięte]200400[zasłonięte]70274[zasłonięte]229
(Inteligo)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594



Wyprzedaż -70%Promocje -50%Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wybierz kategorię:
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Świerczyńska-Kaczor Urszula

e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64166
  • liczba stron: 290
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Data wydania: 2[zasłonięte]012-07
  • Opis

    E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach.
    Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.
    Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnychświatów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata - z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.
    W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności.
    Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
    Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców.
    Z recenzji dr. hab. Krzysztofa Klincewicza, prof. UW:
    Książka łączy bogate źródła literaturowe z praktyczną orientacją i jest udanym przykładem pracy spełniającej standardy naukowe, która jednocześnie może być interesująca dla praktyków marketingu społecznościowego, konsultantów, przedsiębiorców i menedżerów. Lekturę ułatwiają liczne przykłady praktyczne - opisy i ilustracje. Zaletą jest również prezentowanie polskich uwarunkowań omawianych zagadnień, gdyż rozwój platform internetowych w Polsce odbiega nadal od realiów wielu innych gospodarek.

    Spis treści:
    Wstęp
    1. Poza tradycyjnym e-marketingiem: marketing kreowania doświadczeń w społecznościach wirtualnych
    1.1. Nowe narzędzie e-marketingu: społeczności wirtualne. Wprowadzenie
    1.2. Marketing relacji w społecznościach wirtualnych
    1.3. Marketing doświadczeń oraz koncepcja "dominacji usługi"
    Podsumowanie rozdziału 1
    2. e-nabywca w przestrzeni społecznego Internetu
    2.1. Rozwój trójwymiarowego Internetu (wirtualnych światów) i serwisów społecznościowych
    2.2. Partycypacja internauty w społecznym Internecie
    2.3. Akceptacja społecznego Internetu przez użytkowników
    Podsumowanie rozdziału 2
    3. Kształtowanie działań marketingowych przedsiębiorstw w społecznym Internecie
    3.1. Uwarunkowania e-marketingu przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
    3.2. Przedsiębiorstwa w trójwymiarowym Internecie
    3.3. Przedsiębiorstwa w serwisach społecznościowych
    3.4. Krytyka e-marketingu w społeczności wirtualnej
    Podsumowanie rozdziału 3
    4. Interakcja marketingowa w społeczności wirtualnej - badania empiryczne
    4.1. Przyczyny i skutki interakcji marketingowej w społecznościach wirtualnych - deterministyczna i niedeterministyczna perspektywa
    4.2. Wyniki badań empirycznych polskich konsumentów segmentu "młodzi dorośli"
    4.2.1. Cele studiów badawczych oraz zastosowane metody badawcze
    4.2.2. Wyniki badań użytkowników serwisu społecznościowego Facebook
    4.2.3. Społeczności przedsiębiorstw w trójwymiarowym Internecie - badania użytkowników wirtualnego świata Second Life
    Podsumowanie rozdziału 4
    Podsumowanie: Wnioski oraz kierunki dalszych badań
    Bibliografia
    Spis tabel
    Spis schematów
    Spis rysunków
    Spis wykresów
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa