Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E-MARKETING - KRÓLEWSKI, SALA NOWA KRAKÓW TANIO

22-02-2014, 17:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.20 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 44.20 zł     
Użytkownik ksiegarniaBTB_pl
numer aukcji: 3970644168
Miejscowość Kraków
Licytowało: 1    Wyświetleń: 7   
Koniec: 22-02-2014 17:14:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zapraszamy do kontaktu z nami od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00.

telefon: 733-[zasłonięte]-501
email: [zasłonięte]@gmail.com
Wpłat należy dokonywać bezpośrednio na nasze konto bankowe lub poprzez PAYU.


Nr.konta
58 1950 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0010621 [zasłonięte] 347802
Towar wysyłamy po otrzymaniu płatności. Wszystkie przesyłki wysyłane są od poniedziałku do piątku przez:

Pocztę Polską oraz firmę kurierską K-EX.

E-MARKETING - KRÓLEWSKI, SALA NOWA KRAKÓW TANIO

Pełny opis produktu:
E-Marketing


Dobra cena: 44,20 zł

  • Autor - Red. Jarosław Królewski|Paweł Sala|||Paweł Sala;Red. Jarosław Królewski
  • Okładka - twarda
Wydawca: PWN NAUKOWY
Ean: 978[zasłonięte][zasłonięte]11744


Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z publikacji Czytelnik dowie się m.in.: • dlaczego Content is The King? • czym jest marketing 3.0? • dokąd zmierzają social media? • dlaczego less is more? • jak dbać o klienta w sieci? • o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać? • w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing? • jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? • jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie? Wśród autorów znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Miłosz Baluś, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jacek Jankowski, Jarosław Roszkowski, Andrzej Garapich, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński, Marek Przystaś.

Wszelkie prawa zastrzeżone: Księgarnia Better Than Best. Projekt: [zasłonięte]@danieldesign.pl
Generated by Allegro module - Copyright © 2013 by addonsPresta.com