Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E-MAIL MARKETING FOR DUMMIES John Arnold

22-05-2014, 5:12
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 117.60 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174529577
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 22-05-2014 05:20:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73586, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37464, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09476, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>64469, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61712, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73586, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37464, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09476, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>64469, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61712

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

e-Mail Marketing For Dummies (For Dummies (Computers))

E-MAIL MARKETING FOR DUMMIES John Arnold

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: John Arnold
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 1 April 2011
Dimensions: 18.6 x 2 x 23.1 cm
Format: Paperback
Pages: 384
Condition: NEW
Product_ID: A47A947675

 

 

Updated to reflect the hottest new trends, technologies, and strategies! Much has happened in e-mail marketing since the first edition of this book appeared in 2007. With the dramatic rise of social media and mobile devices, there are more ways than ever to target campaigns and maximize your e-mail marketing dollars. The new edition of this helpful book is full of practical advice, whether you're an enterprise-level marketer using a third-party e-mail marketing company or small business owner handling everything yourself. Helps you map out an e-mail marketing strategy with reachable objectives Simplifies the process of list-building, message-creation, and results-tracking Offers legal guidance, so you stay compliant with anti-spam laws Shows you how to deliver your message and incorporate social media Explains how to track and interpret results Includes the top ten things you should not put in your messages, and much more Get more out of your e-mail marketing campaigns with this easy-to-follow guide.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MARKETING FOR DUMMIES Mortimer, Brooks

 GOOGLE ADWORDS FOR DUMMIES Jacobson, McDonald

 SEARCH ENGINE OPTIMIZATION FOR DUMMIES Peter Kent

 500 SOCIAL MEDIA MARKETING TIPS Andrew Macarthy

 PAY PER CLICK SEARCH ENGINE MARKETING FOR DUMMIES

 TWITTER MARKETING FOR DUMMIES Kyle Lacy