|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto
Pobranie
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
E-logistyka Wieczerzycki
Waldemar
Wydawnictwo:
PWE ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1988-5 Format:
16.2x23.7cm Ilość stron: 260 Oprawa: Kartonowa
Foliowana Wydanie: 2012 r.
Opis: E-logistyka to
szerokie zastosowanie najnowszych technologii informacyjnych do
wspomagania zarządzania logistycznego przedsiębiorstwem (np.
produkcją, gospodarką magazynową, obsługą cykli realizacji zamówień)
oraz do wspomagania zarząd E-logistyka to szerokie zastosowanie
najnowszych technologii informacyjnych do wspomagania zarządzania
logistycznego przedsiębiorstwem (np. produkcją, gospodarką
magazynową, obsługą cykli realizacji zamówień) oraz do wspomagania
zarządzania jego otoczeniem biznesowym, zwłaszcza łańcuchami dostaw
(np. zaopatrzeniem, dystrybucją). Rola logistyki (przeobrażającej
się w e-logistykę) we współczesnej gospodarce jest niekwestionowana.
(…) by sprostać (…) wyzwaniom, konieczne jest przede wszystkim
uporanie się z problemami logistycznymi, których jest coraz więcej
(….). Trzeba (…) bowiem indywidualizować oferty naszych produktów i
usług, a tym samym je dywersyfikować, odbiorcom należy zapewnić
szybkie i małe dostawy, partnerom biznesowym gwarantować coraz
większą niezawodność i elastyczność w działaniu, a nasze dobra muszą
być szybko i sprawnie przemieszczane niemal po całym świecie. Tego
wszystkiego nie da się osiągnąć tradycyjnymi metodami zarządzania
logistycznego – i dlatego konieczne jest szybkie zapoznawanie się,
odpowiedni dobór, a następnie wdrażanie w funkcjonowanie
przedsiębiorstw potencjalnych dobrodziejstw oferowanych przez
e-logistykę, w szczególności do budowy coraz popularniejszych
e-łańcuchów dostaw (e-supply chains).
Książka powinna
zainteresować: – studentów kierunków ekonomicznych uczelni
wyższych różnych typów, – menedżerów, przedsiębiorców i
logistyków dążących do poszerzania swoich kompetencji w zakresie
e-logistyki.
|
|