Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E-konsument na rynku usług [nowa]

18-05-2014, 8:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 40.70 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 4251784848
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 3   
Koniec: 17-06-2014 07:56:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas
Do każdego zamówienia dołączamy zakładkę GRATIS!

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa
ul. Stroma 18a
01-100 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
(mBank)
201[zasłonięte]200400[zasłonięte]70274[zasłonięte]229
(Inteligo)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594



Wyprzedaż -70%Promocje -50%Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wybierz kategorię:
E-konsument na rynku usług
Tomasz Szopiński

E-konsument na rynku usług
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8356-428-0
  • liczba stron: 193
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2012
  • Opis

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi:
    - e-administracja,
    - e-bankowość,
    - e-handel,
    - e-kultura,
    - e-edukcja,
    - e-turystyka,
    - e-ubezpieczenia,
    - e-zdrowie.
    Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:
    - Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?
    - Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?
    - Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?
    Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.

    Spis treści:
    Wprowadzenie 5
    Rozdział 1
    Charakterystyka usług jako przedmiotu badań 9
    1.1. Istota i podział usług 9
    1.2. Znaczenie usług dla współczesnej gospodarki 18
    1.3. Znaczenie usług dla konsumentów 27
    Rozdział 2
    Wpływ nowych technologii informacyjnych na relacje konsument - usługodawca 33
    2.1. Wpływ nowych technologii na ewolucję przedsięwzięć biznesowych 33
    2.2. Wpływ internetu na interakcje pomiędzy uczestnikami rynku 40
    2.2.1. Oddziaływanie e-konsumentów na usługodawców - e-prosument 45
    2.2.2. Możliwości oddziaływania usługodawców na e-konsumentów 50
    2.3. Podpis elektroniczny 60
    2.4. Problem płatności elektronicznych 63
    Rozdział 3
    Charakterystyka e-usług 69
    3.1. Definicja e-usług 69
    3.2. Znaczenie e-usług w zagospodarowaniu czasu wolnego 71
    3.2.1. E-turystyka 71
    3.2.2. E-handel 79
    3.2.3. E-kultura 87
    3.3. Korzystanie z usług finansowych świadczonych drogą elektroniczną 94
    3.3.1. E-bankowość 94
    3.3.2. E-ubezpieczenia 103
    3.4. Korzystanie z e-usług związanych z kapitałem ludzkim 110
    3.4.1. E-zdrowie 110
    3.4.2. E-edukacja 118
    3.5. Korzystanie z e-administracji jako usługi publicznej 124
    3.6. Opinie dotyczące wybranych aspektów obecnego stanu rynku e-usług oraz jego przyszłości w świetle wyników badań własnych 135
    Rozdział 4
    Ochrona konsumenta na rynku e-usług 137
    4.1. Zagrożenia konsumenta związane z nabywaniem e-usług 137
    4.2. Instytucje i organizacje ochrony konsumentów 145
    4.3. Problem ujednolicenia prawa konsumenckiego na obszarze Unii Europejskiej 149
    4.4. Znajomość przepisów dotyczących sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży przez internet 152
    Zakończenie 161
    Bibliografia 169
    Aneks 185
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa