Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E-commerce

28-02-2012, 14:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 41.19 zł      Aktualna cena: 41.19 zł     
Użytkownik sklep-luna
numer aukcji: 2030367408
Miejscowość Katowice
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 26   
Koniec: 30-01-2012 17:17:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!

Tytuł: E-commerce

Autor: Tomasz Karwatka

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1334-6

Liczba stron: 336

Format: 17.0x24.0cm

Oprawa: Miękka

Data Wydania: 2011 r.

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska

Cena:

tylko 41,19 zł

Opis przedmiotu

Ponad 300 lat internetowych doświadczeń, 61 profesjonalistów w jednym miejscu!
... a wszystko po to, aby dostarczyć czytelnikom najbardziej aktualną wiedzę o e-handlu. W świecie, w którym nowe informacje pojawiają się co kilka sekund, potrzebne jest świeże podejście do tak pasjonującego tematu, jakim jest e-commerce.
Dlatego autorzy zdecydowali się na intrygujący krok. Stworzyli stronę internetową, na której internauci zadawali pytania dotyczące e-handlu.
Powstała lista blisko 150 pytań... bez odpowiedzi. Dotyczyły one różnych obszarów, od marketingu i PR po finanse i logistykę. Stało się jasne, że jedna ani nawet dwie osoby nie zdołają odpowiedzieć na wszystkie. Nie chodziło bowiem o kolejny "research Internetu", ale o to, co najcenniejsze i najbardziej inspirujące - przykłady wzięte z życia, praktyki i dużego bagażu doświadczeń. Autorzy postanowili więc zaprosić do współpracy ekspertów z różnych dziedzin. W taki sposób powstało unikalne FAQ w formie książki.

Kto powinien przeczytać tę książkę?
Każdy:
kto szuka nowej jakości w e-commerce,
kto chce pogłębić swoją wiedzę o handlu elektronicznym,
komu wydaje się, że chyba o czymś zapomniał przy tworzeniu sklepu,
kto zamierza otworzyć e-sklep,
kto szuka przykładów, a nie definicji.

Autorzy książki, Tomasz Karwatka i Dawid Sadulski, mają wieloletnie i zróżnicowane doświadczenia z e-commerce, pozwalające na przygotowanie tak bogatej książki. Tomek pracował w kilku agencjach interaktywnych, a następnie założył własną. Dawid pracował bezpośrednio dla firm zajmujących się e-handlem. To pozwoliło także na zebranie kontaktów, które umożliwiły znalezienie najlepszego autora odpowiedzi na każde z pytań.



Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!

- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)

- W ofercie ponad 60 tyś książek.