Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E-brands, Kreowanie marki w internecie

28-02-2012, 15:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 9.90 zł     
Użytkownik NatiUgango
numer aukcji: 2075715246
Miejscowość gruszczyn
Wyświetleń: 11   
Koniec: 30-01-2012, 19:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda z obwolutą
Rok wydania (xxxx): 2001
Język: polski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Większość książek opisuje różne techniki marketingowe użyteczne w Internecie oraz zasady tworzenia stron WWW. Żadna jednak nie uwzględnia niezbędnego kontekstu strategicznego, który muszą brać pod uwagę firmy dążące do wykreowania swojej marki w Internecie. Lukę tę uzupełnia Phil Carpenter, przedstawiając szczegółową analizę strategii marketingowych sześciu firm, które dzięki właściwym działaniom w sieci odniosły olbrzymi sukces i stworzyły silne internetowe marki.

Obszerna analiza strategii zastosowanych przez wiodące firmy nowej gospodarki w celu zbudowania marki na wirtualnym rynku.
Wyobraź sobie, że przechadzasz się alejką w supermarkecie podczas cotygodniowych zakupów. Dochodzisz do działu proszków do prania i ze zdumieniem zauważasz, że liczba towarów dwukrotnie się powiększa. Usiłujesz wrzucić do wózka zmiękczacz do tkanin. Nie mija pół minuty, a na półkach pojawia się dwa razy tyle, a za chwilę trzy razy tyle marek. Zdajesz sobie sprawę, że nie da się wybrać z takiej ilości! Witaj w Internecie!

Zbudowanie i utrzymanie marki jest jednym z najważniejszych elementów skutecznej strategii prowadzenia biznesu w sieci. W świecie, w którym konsument staje w obliczu konieczności dokonywania zbyt wielkiej liczby wyborów, o wygranej bądź przegranej decydować będzie właśnie silna marka. W eBrands znajdziesz wiedzę, której twoja firma potrzebuje, by przetrwać w nowej gospodarce.

Sześć szczegółowych studiów przypadków dotyczących wiodących firm internetowych daje okazję, by korzystać z doświadczeń liderów tego rynku - takich jak CDNOW czy Yahoo! - ale też, by uczyć się na ich błędach.

Spis treści

Wprowadzenie
1. iVillage
2. CDNOW
3. Barnesandnoble.com
4. Yahoo!
5. Fogdog Sports
6. Onsale
Wnioski
Dodatek: Adresy