Opis: Zdanie “nie ma biznesu bez e-biznesu” wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje się obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiębiorstw ale także dla regionów i krajów. Termin e-biznes stosowany jest współcześnie w kontekście strategii zarządzania przedsiębiorstwem w celu zwiększania jego konkurencyjności oraz określenia przedsiębiorstwa, które funkcjonuje głównie w Internecie, minimalizując jednocześnie swoją „fizyczną” obecność na rynku i tradycyjną obsługę klienta.Przesłaniem książki jest przedstawienie e-biznesu i jego infrastruktury jako platformy komunikacji i współpracy zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz przedsiębiorstwa oraz zaprezentowanie zagadnień związanych z metodami pomiaru nowoczesności i gotowości e-biznesowej gospodarki, a ponadto dokonanie analizy porównawczej rozwoju e-biznesu w przedsiębiorstwach wybranych krajów.Od Autorki
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Żurak-Owczarek Cecylia
- Podtytuł: Analiza i próba oceny
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 23368
- Rok wydania: 2013
- Objętość: 271
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.465
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]52588
- Miejscowość: Łódź
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]52588
- Wysokość: 15
- PKWiU: 58.11.1
|