Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E-biznes w wymiarze globalnym... [nowa]

16-05-2014, 3:08
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 38 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 4157892365
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 4   
Koniec: 16-05-2014 03:16:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny

Żurak-Owczarek Cecylia

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]52588
  • liczba stron: 271
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • wymiary: 165 x 240 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]013-08
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Zdanie "nie ma biznesu bez e-biznesu" wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje się obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiębiorstw ale także dla regionów i krajów. Termin e-biznes stosowany jest współcześnie w kontekście strategii zarządzania przedsiębiorstwem w celu zwiększania jego konkurencyjności oraz określenia przedsiębiorstwa, które funkcjonuje głównie w Internecie, minimalizując jednocześnie swoją "fizyczną" obecność na rynku i tradycyjną obsługę klienta. Przesłaniem książki jest przedstawienie e-biznesu i jego infrastruktury jako platformy komunikacji i współpracy zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz przedsiębiorstwa oraz zaprezentowanie zagadnień związanych z metodami pomiaru nowoczesności i gotowości e-biznesowej gospodarki, a ponadto dokonanie analizy porównawczej rozwoju e-biznesu w przedsiębiorstwach wybranych krajów. Od Autorki


    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.