SPRZEDAJĄCY Wojciech Kojemski ul. Aluzyjna 33c/801 03-149 Warszawa NIP: 118[zasłonięte]125-13 ZAPEWNIAM • szybka i rzetelna obsługa • szybki kontakt (mail, telelefon, GG, Skype) • płatność gotówką, przelew, karta • solidna, bezpieczna przesyłka • paragon lub faktura VAT • wysyłka za granicę • 10 dni na zwrot PLATNOŚCI Opcja 1 - Płatność Allegro  e-przelew, przelew bankowy, karta kredytowa, płatność oddziale banku lub na poczcie (wydruk gotowego formularza) Opcja 2 - przelew  89 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0250090 [zasłonięte] 716025 W tytule wpisz tylko i wyłącznie swój login Allegro! Opcja 3 - gotówka, w przypadku: - odbioru osobistego, - przesyłki płatnej za pobraniem. ZBIORCZA PRZESYŁKA Wszystkie opcje kosztów wysyłki podaję w zakładce Dostawa i Płatność. Po zakończeniu zakupów wypełnij Formularz Zapłaty i Dostawy, a koszt zbiorczej przesyłki zostanie automatycznie obliczony. LISTY ZWYKŁE Listy ekonomiczne i priorytetowe to przesyłki nierejestrowane. Oznacza to, że nie posiadają nr nadawczego. Nie ma dowodu nadania takiej przesyłki, ani możliwości jej reklamowania w razie zaginięcia. Ryzyko związane z wyborem listu zwykłego ponosi Kupujący. | Przedmiot aukcji: E-biznes. Relacje z klientem
Termin realizacji:
) Autor: Kierzkowska Patrycja Wydawnictwo: Helion Typ produktu: książka Liczba stron: 208 Oprawa: miękka Format: A5 ISBN: 832[zasłonięte]1169 Data wydania: 2[zasłonięte]007-12 Ludzkie relacje w handlu elektronicznym
- Skuteczny newsletter
- Blog w Twojej firmie
- Nowoczesna obsługa klienta
- Optymalne wykorzystanie autorespondera
- E-biznes, który zarabia
Złota era newslettera
Witamy serdecznie,
Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".
To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!
W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.
Teraz Ty też możesz się tego nauczyć.
Pozdrawiamy,
Grupa Wydawnicza Helion SA
Patrycja Kierzkowska to młody wilk internetu. Trenerka i propagatorka doskonałej obsługi klientów w firmach zajmujących się handlem elektronicznym. Twórczyni niezapomnianych newsletterów. Autorka fascynującego bloga o e-biznesie. Właścicielka kilku znanych serwisów internetowych. Dziennikarka, pasjonatka nowoczesnych technologii. Studentka pedagogiki.
A teraz otwórz książkę.
H_RELEBI |