Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E-biznes. Relacje z klientem // NOWA WAWA

12-07-2012, 18:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.89 zł     
Użytkownik orbito-pl
numer aukcji: 2396065857
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 17   
Koniec: 03-07-2012 23:23:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAJĄCY

Wojciech Kojemski
ul. Aluzyjna 33c/801
03-149 Warszawa
NIP: 118[zasłonięte]125-13

 

ODBIÓR OSOBISTY

odbiór osobisty

 

Zobacz mapki.

 

KONTAKT

Pn.-Pt.:    11:00 - 17:00
Sobota:   11:00 - 14:00

22 [zasłonięte] 22

601 [zasłonięte] 858

Tryb SkypeMe™! Skype
Gadu-gadu
[zasłonięte]@orbito.pl
 

ZAPEWNIAM

• szybka i rzetelna obsługa

• szybki kontakt (mail, telelefon,
   GG, Skype)

• płatność gotówką, przelew, karta

• solidna, bezpieczna przesyłka

• paragon lub faktura VAT

• wysyłka za granicę

• 10 dni na zwrot

 

PLATNOŚCI

Opcja 1 - Płatność Allegro 
e-przelew, przelew bankowy,
karta kredytowa, płatność
oddziale banku lub na poczcie
(wydruk gotowego formularza)

Opcja 2 - przelew    
89 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0250090 [zasłonięte] 716025
W tytule wpisz tylko i wyłącznie swój login Allegro!

Opcja 3 - gotówka, w przypadku:
- odbioru osobistego,
- przesyłki płatnej za pobraniem.

 

ZBIORCZA PRZESYŁKA

Wszystkie opcje kosztów wysyłki podaję w zakładce Dostawa i Płatność. Po zakończeniu zakupów wypełnij Formularz Zapłaty i Dostawy, a koszt zbiorczej przesyłki zostanie automatycznie obliczony.

 

LISTY ZWYKŁE

Listy ekonomiczne i priorytetowe to przesyłki nierejestrowane. Oznacza to, że nie posiadają nr nadawczego. Nie ma dowodu nadania takiej przesyłki, ani możliwości jej reklamowania w razie zaginięcia. Ryzyko związane z wyborem listu zwykłego ponosi Kupujący.

 
Przedmiot aukcji:
E-biznes. Relacje z klientem
Termin realizacji:
availability
E-biznes. Relacje z klientem    // NOWA WAWA

Autor: Kierzkowska Patrycja

Wydawnictwo: Helion

Typ produktu: książka

Liczba stron: 208

Oprawa: miękka

Format: A5

ISBN: 832[zasłonięte]1169

Data wydania: 2[zasłonięte]007-12


 

Ludzkie relacje w handlu elektronicznym

  • Skuteczny newsletter
  • Blog w Twojej firmie
  • Nowoczesna obsługa klienta
  • Optymalne wykorzystanie autorespondera
  • E-biznes, który zarabia

Złota era newslettera

Witamy serdecznie,

Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".

To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!

W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.

Teraz Ty też możesz się tego nauczyć.

Pozdrawiamy,
Grupa Wydawnicza Helion SA

Patrycja Kierzkowska to młody wilk internetu. Trenerka i propagatorka doskonałej obsługi klientów w firmach zajmujących się handlem elektronicznym. Twórczyni niezapomnianych newsletterów. Autorka fascynującego bloga o e-biznesie. Właścicielka kilku znanych serwisów internetowych. Dziennikarka, pasjonatka nowoczesnych technologii. Studentka pedagogiki.

A teraz otwórz książkę.

H_RELEBI