Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

E-BIZNES RELACJE Z KLIENTEM - NOWA

27-06-2012, 0:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28 zł     
Użytkownik mikewhiskey
numer aukcji: 2357414996
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 13   
Koniec: 17-06-2012 17:56:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



e-mail: [zasłonięte]@gmail.com



Klikajac "Kup teraz" akceptujesz warunki regulaminu znajdujacego sie w zakladce "O mnie".



Najczesciej zadawane pytania.



Zachecamy do dokonywania platnosci przez Allegro, dane do zwyklego przelwu znajdziesz w zakladce "O mnie".

 


 

 

E-biznes Relacje z klientem

Autor/autorzy:

Patrycja Kierzkowska

Helion

 

 

 

Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".

 

 To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!

 

 W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.

 

 

 

Oprawa: Miękka

Format: 14.0x20.8cm

Ilość stron: 208

Rok wydania: 2008