Maciej Dutko: „E-biznes. Poradnik praktyka”. Wydanie II. Wydawnictwo Helion, 2013.
Postaw na biznes w sieci!
Sugestywność przede wszystkim, czyli jak subtelnie uwieść, zdobyć i zatrzymać dobrego klienta.
Taniec na linie, czyli jak nie popełnić głównych grzechów sprzedawcy internetowego.
Spełnianie ukrytych marzeń, czyli idealna komunikacja z klientem.
Sprzedaż internetowa, prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne, od dawna odgrywa znaczącą
rolę w biznesie. Większość z nas korzysta z możliwości skontaktowania się poprzez sieć, by przedstawić swoją
ofertę lub znaleźć coś dla siebie. Zanim jednak rozkręcisz lub rozwiniesz własny e-biznes, przeczytaj, jak to się
robi. Po co powtarzać błędy poprzedników? Chyba nie chcesz zostać na lodzie? Poznaj rady doświadczonego
eksperta i przedsiębiorcy, zawarte w drugim, uaktualnionym wydaniu bestsellerowej książki E-biznes. Poradnik
praktyka.
W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-
biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie
klienta, sprawdzenie, jak naprawdę działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedstawi zalety i wady telepracy, a
potem opowie co nieco o e-marketingu oraz o prawnych aspektach działania w sieci. W zwięzły sposób
scharakteryzuje także kardynalne e-błędy, e-mity, genialne e-pomysły i największe e-niewypały biznesowe.
Przemyśl to i ruszaj do dzieła!
Tworzenie sugestywnych ofert
10 sposobów na negatywa, czyli jak zajść klientowi za skórę
Komunikacja biznesowa z e-klientem
"Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi
Telepraca w biznesie
Budowanie przewagi konkurencyjnej
E-marketing
Prawo a e-przedsiębiorczość
Pomysł na e-biznes
Wkrocz w świat wirtualnego biznesu i zrób tam prawdziwe pieniądze!
Dr Maciej Dutko - przedsiębiorca, szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu oraz funkcjonalności stron
WWW. Redaktor, wykładowca akademicki, autor kilku książek poświęconych internetowi, w tym bestsellerów
E-biznes. Poradnik praktyka (wyd. I), E-biznes po godzinach oraz Twoja pierwsza strona WWW. Właściciel Grupy
Dutkon.pl (obejmującej m.in. blog ekspercki Akademia-Internetu.pl, sklep RepublikaWiedzy.pl, serwis
Szokografia.pl). Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor rozprawy doktorskiej na temat funkcjonalności stron
WWW, pomysłodawca projektu indywidualnego wsparcia dla e-sprzedawców alleWsparcie.pl, realizowanego
wraz z Akademią Allegro.